Чи є шанс зберегти стосунки?
Мені 18, я перебуваю в своїх перших стосунках. Із хлопцем разом лише 5 місяці, але дружили іще 2 роки. Він у мене військовий, тому бачимось рідко. Все йшло добре, усі конфліктні ситуації вирішували разом, завжди було про що поговорити. Після останньої зустрічі ми не бачились майже місяць (це вперше на таких довгий час). Спочатку все було як завжди, однак тижні 2 тому я почала помічати, що щось не те. Я знала, що він загружений роботою, тому усіляко намагалась підтримати. Питала чи я йому потрібна, у відповідь отримувала: «звісно ж потрібна, просто зараз завал на роботі, і в мене думки трошки про інше». І ось, 3 дні тому я вирішила спитати, чи все у нас добре. Відповідь мене шокувала. «Мені потрібно розібратись у собі, я не впевнений що мені зараз потрібні стосунки. Я бачу, що мало приділяю тобі часу і цим роблю тобі боляче. Я мабуть перегорів. Я зараз хочу це припинити». Домовились обговорити ситуацію вже на цих вихідних, коли він приїде до мене. Я не можу знайти собі місця і зрозуміти причину ситуації. Не можу нормально ні їсти, ні спати. Постійно хочу йому написати і задати 100500 своїх питань, але він перший мені не пише. Я не знаю, що робити із своїми почуттями. Скажіть, чи є шанс зберегти стосунки в такій ситуації? Як мені краще діяти? І як заспокоїти себе в такій ситуації? Дякую.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Аліно, доброго вечора. На жаль, шанси зберегти стосунки невисокі, враховуючи, що хлопець вже сказав Вам своє рішення. Вам краще не нав'язуватись і прийняти ситуацію, якою б болючою вона для Вас не була. Якщо є можливість, зверніться до психолога, щоб Вам допомогли пережити цю втрату. З часом Вам стане легше, а зараз дозвольте собі ті почуття, які Вас переповнюють і ту реакцію, яка для Вас буде природньою, але при цьому не буде шкодити Вам чи іншим людям. Часто допомагають сльози та розмова з людьми, які зможуть Вас підтримати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334486 для Татьяна Штапова
Він замкнувся не лише від мене, а й від усього близького оточення. Я хочу йому допомогти, але не знаю як. Мені говорить, що це лише період і він все ж хоче продовжити зі мною спілкування, а згодом і стосунки. Говорить, щоб я на нього не давила. Перш за все мене хвилює його моральний стан, адже від уже давно був для мене дуже близькою людиною. Скажіть, це схоже на депресію?
психолог онлайн
цитата:
є шанс зберегти стосунки в такій ситуації?
Alina, конечно же шанс есть всегода.
Тем более что парень
цитата:
говорить, що це лише період і він все ж хоче продовжити зі мною спілкування, а згодом і стосунки.
цитата:
Як мені краще діяти?
У Вас уже есть план Ваших действий.
цитата:
Говорить, щоб я на нього не давила.
Во-первых, надо выполнить эту просьбу Вашего парня.
цитата:
Перш за все мене хвилює його моральний стан
Во-вторых, Вам надо волноваться за себя, а не за него. В армии есть психологи и врачи, которые смогут ему помочь, в случае необходимости.
А если Вы будете его спасать, то это превратится в преследование и давление с Вашей стороны. Он начнет этому сопротивляться и Вы получите, как минимум, конфликт и как максимум - расставание.
Поэтому Вам надо переключиться на себя и свою жизнь. Что есть у Вас, кроме парня?
цитата:
Я хочу йому допомогти
Помогать сейчас Вам надо, в первую очередь, себе.
И для этого Вам желательно нормализовать свое состояние.
цитата:
І як заспокоїти себе в такій ситуації?
Для того чтобы Вы смогли успокоиться, надо убрать страхи (в частности, страх потери отношений с этим парнем) и обиды.
Когда страхи уйдут, появится уверенность и вера в свои силы.
Тогда Вы и сможете совершать правильные действия, которые помогут Вам сохранить отношения с парнем.
Самостоятельно справиться с этим у Вас не получится, просто потому что Вы не будете знать, что надо конкретно делать сегодня и завтра.
Для получения этой, необходимой для Вас, информации, рекомендую взять несколько индивидуальных консультаций.
Чтобы Вы понимали хотя бы последовательность своих действий.
Відредаговано автором 15-02-2023 07:18:18
психолог онлайн
Доброго ранку, Аліно!
цитата:
Як мені краще діяти? І як заспокоїти себе в такій ситуації?
Спробувати знити градус сприйняття ситуації. Усвідомити, що проблеми в стосунках трапляються. І виходить в честю з них той, хто не драматизує події, а навпаки ставиться до них реалістично(!)
Чим себе можете заспокоїти? По-перше, тим, що Вам приносить радість і задоволення.
По-друге, рішенням піти назустріч проханню хлопця
цитата:
Мені говорить, що це лише період і він все ж хоче продовжити зі мною спілкування, а згодом і стосунки
По-третє, визначитись із межами власних можливостей і не намагатись впливати на те, що поза Вашої влади
цитата:
Я хочу йому допомогти, але не знаю як.
Дайте йому можливість самому вийти із того скрутного стану.
цитата:
Перш за все мене хвилює його моральний стан, адже від уже давно був для мене дуже близькою людиною.
Чи звернули Ви увагу на слово "був"? Чому про нього в минулому часі?
психолог онлайн
цитата:
Він замкнувся не лише від мене, а й від усього близького оточення. Я хочу йому допомогти, але не знаю як. Мені говорить, що це лише період і він все ж хоче продовжити зі мною спілкування, а згодом і стосунки. Говорить, щоб я на нього не давила.
Очевидно, що у хлопця зараз складний період. Ви допоможете, якщо не будете давити, як він просить. Можете порадити звернутись до психолога, але не наполягати на цьому. Дайте йому можливість самому вирішити свої проблеми і попіклуйтесь про себе, подумайте, що Вам допоможе витримати цю непросту ситуацію.
психолог онлайн
Доброго дня, Alina.
Відчувається ваша тривога. Найліпше, що ви можете зробити для вашого хлопця у цій ситуації - допомогти собі запокоїтися та робити все для того, щоб почуватися щасливою незалежно від ваших відносин. Якщо ви ереживаєте за психологічний стан вашого хлопця ви можете йому сказати про це та запропонувати варіанти допомоги, які вважаєте корисними. І зрештою, вам необхідно прийняти той факт, що останнє слово стосовно психологічної допомоги вашому хлопцю за ним самим. Від доросла людина і здатен приймати рішення стосовно свого життя. Ви можете запропонувати йому свою підтримку, якісь варіанти допоги, і повідомити про готовність його вислухати і підтримати в будь який момент. Але після цього вам треба зробити крок назад та дати йому простір для прийняття самостійних рішень.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334517 для Анастасия Владимировна Тарадай
Чи варто продовжити з ним спілкування після цього? Чи краще взагалі дистанціонуватись?
психолог онлайн
цитата:
Чи варто продовжити з ним спілкування після цього?
Он же Вам все сказал -
цитата:
Говорить, щоб я на нього не давила.
И если он сам
цитата:
перший мені не пише
то сейчас Ваше желание общаться
и
цитата:
написати і задати 100500 своїх питань
он будет воспринимать как давление.
Тем более, что Вы будете общаться с ним на выходных -
цитата:
Домовились обговорити ситуацію вже на цих вихідних, коли він приїде до мене
И если Вы хотите
цитата:
зберегти стосунки в такій ситуації
то Вам надо понимать, что и как Вы будете говорить ему на этой встрече.