Я ненавиджу і боюсь свого чоловіка
Думаю що мене ніхто не зрозуміє. Відчуваю ненависть і страх до свого чоловіка. Відчай. Я не знаю як і коли зможу розлучитися чи що я можу зробити. Мене ніхто не зрозуміє, я не маю навіть кому висловитись про це.
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Как давно вы с мужем?
Почему боитесь его?
Он к вам плохо относится? Если да, то в чем это выражается?
психолог онлайн
Анна, вітаю!
Якої допомоги шукаєте на сайті?
Як Вас підтримати?
психолог онлайн
Вітаю, Анна!
цитата:
Мене ніхто не зрозуміє, я не маю навіть кому висловитись про це
На цьому сайті вас і вислухають, і підтримають. Пишіть
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335300 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Майже 10 років. Важко пояснити. Наприклад, в мене прокинулись неприємні почуття в недавній ситуації: ми переглядали фільм, дитина тим часом старалась привернути до себе увагу, заважала, закривала екран. Я їй пояснювала, що ми хочемо подивитися фільм, пропонувала інші заняття для неї. А він на неї голосно накричав. Особливо мене роздратувало те, що він трохи випив і в такому стані голос, крик інакший, мені здається він не зовсім себе контролює, і не розуміє що кричати не нормально. Мені було страшно до жаху. Я одразу пояснила що не варто так кричати, і що ми можемо зробити – наприклад сісти разом так перед екраном, щоб дитина теж дивилась, бо їй було цікаво чи просто хотіла саме біля нас побути. Я вважаю що зробила правильно, сказавши одразу в цій ситуації, що не варто кричати на дитину. Але потім всередині все ж кипів сильний страх і гнів. Навіть пішла в ванну ридати згодом. І зрозуміла, що моє життя в стосунках з ним – це пекло. Попри приємні моменти які теж бувають.
Це одна з ситуацій, а взагалі багато нюансів. Я не можу висловити йому те, що мене турбує, бо на будь який негатив, як би делікатно я не говорила – реагує ображено "знову я у всьому винен". Буває що в процесі розмови якщо йому не приємне – виходить грюкаючи дверима. Тоді мені страшно і безпорадно.
Також я відчуваю себе в небезпеці коли він випиває. Кілька разів в такому стані були неприємні розмови.
Та загалом в результаті будь-яких з'ясувань я зрештою не розумію, чи права, чи маю право на якісь претензії чи невдоволення, чи дійсно як він каже я себе накручую. І я відчуваю себе винною, ніби я справді не заслуговую нічого хорошого, а він мені і так багато дає. Ніби це всі негаразди і непорозуміння через мене. Але я давно вже відчуваю себе мертвою внутрішньо. Я хотіла щасливу сім'ю, а маю чергове коло пекла.
Якої допомоги потребую: зрозуміти як і зробити крок з цього всього. Я не хочу переживати таке в своїй сім'ї, в своїх найближчих стосунках.
Доповнення від автора
психолог онлайн
У мужа проблемы с алкоголем есть?
Как часто муж кричит?
Что именно вам муж дает?
Всегда ли так было некомфортно в отношениях?
Что вас останавливает в том, чтобы поговорить с мужем, что вас не устраивает?
Что останавливает, чтобы уйти из отношений, если вам плохо в них?
психолог онлайн
Анна!
Вважаю, що без розмови серйозної із чоловіком ви далі нікуди не зрушите.
Ви маєте поділитися своїми переживаннями із ним.
Якщо тільки не йде мова про сімейне насильство. Тоді треба шукати прихистку в організаціях, які спеціалізуються на цьому (наскільки вам реально загрожує небезпека?).
психолог онлайн
цитата:
Якої допомоги потребую: зрозуміти як і зробити крок з цього всього.
Если Вы хотите, чтобы муж изменил свое поведение (а возможно, и отношение), Вам придется вести себя с ним по-другому.
Потому что все Ваши высказывания на тему того, что Вас
цитата:
турбує
он воспринимает как нападение.
Поэтому и пытается уйти от этого -
цитата:
виходить грюкаючи дверима
Или обижается -
цитата:
"знову я у всьому винен"
В результате эти обиды у него накапливаются и выливаются в виде агрессии (когда он с помощью алкоголя снимает контроль).
цитата:
Я не хочу переживати
Поэтому своими переживаниями Вам надо делиться не с мужем, а с психологом - на индивидуальной консультации.
А заодно искать со специалистом варианты решения этой проблемы, если Вы, конечно, хотите сохранить семью.
Доповнення від автора
Дякую всім за відповіді і цікаві питання. Я зрозуміла, що проблема в мені і це мені її потрібно вирішувати.