не можу почати тактильний контакт
всім добрий день! я не можу почати сам тактильний контакт. що саме я маю на увазі. мені важко зробити перший крок в обіймах, поцілунках і тд. я відчуваю якийсь бар'єр. ця проблема дуже відображається на самопочутті моєї дівчини. я часто хочу сам обійняти її, але мені скадно на це піти. я відчуваю тривогу, невпевненість і страх. не знаю з чого це пішло і як виправити.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий вечір, шановний sacred.clinker!
Як ви ставитеся до себе? Вам подобається до себе доторкатися?
Доповнення від автора
в мене немає любові і поваги до себе. я не можу сказати, що мені подобається до себе доторкатися, але це не викликає огиду.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335334 для Анжела Эдуардовна Пасниченко
в мене немає любові і поваги до себе. я не можу сказати, що мені подобається до себе доторкатися, але це не викликає огиду
психолог онлайн
Анжела Эдуардовна Пасниченко
Наталия Павловна Венглинская
Добрий, sacred.clinker!
Ці почуття з дитинства - скоріш за все отримували неприйняття з боку батьків, яке виражалося і в фізичному відторгненні. І Ваш страх - це страх відторгнення.
З цим бажано на особисту психотерапію до психолога. Там і виправите, коли пропрацюєте зі спеціалістом свої дитячі психотравми.
психолог онлайн
sacred.clinker!
Ви розумієте, чому я вам задаю такі запитання?
І що можна зробити у вашій ситуації? ::unsure::
Доповнення від автора
я думаю, що ви задаєте такі питання, бо моє ставлення до себе може проектуватися на інших людей. як це виправити я поки що не розумію. в мене є спроби себе переборювати, але дуже рідко вдається.
психолог онлайн
Доброгочасу доби!
цитата:
мені важко зробити перший крок в обіймах, поцілунках і тд. я відчуваю якийсь бар'єр
Який саме?
Які думки винакають у той момент?
Які емоції?
А що відбуваєжться з Вашим тілом в цей момент?
Доповнення від автора
важко пояснити що за бар'єр. фізичний. я ловлю "ступор".
я думаю про те, що хочу, наприклад, обійнятися. при цьому ніби забуваю як це правильно робити. думаю як саме це потрібно зробити.
я відчуваю страх, тривогу, невпевненість, можливо навіть сором.
прискорюється сердцебиття, дискомфорт у грудях.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335351 для Наталия Павловна Венглинская
важко пояснити що за бар'єр. фізичний. я ловлю "ступор".
прискорюється сердцебиття, дискомфорт у грудях.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
в мене є спроби себе переборювати, але дуже рідко вдається
Стосунки - це не про переборення, а про отримання насолоди, кайфування. Лише це може спонукати людину поводитися легко, невимушено і спонтанно (і по відношенню до інших людей також)
психолог онлайн
Добрий день!
Позначене вами питання, можливо, потребує роботи з Вашим власним тілом.
Для того ж, щоб зруйнувати тактильний бар'єр будуть корисні техніки маленьких кроків .
Наприклад, почати з того, що мовчки і довго, з тією симпатією, яка у Вас є, дивитися вашій дівчині прямо в очі.
Можна також торкатися не самого тіла вашої дівчини, а, для початку, аксесуарів, наприклад грати браслетом на руці.
І так крок за кроком, поки ці дотики не стануть природніми для обох.
Відредаговано автором 26-02-2023 22:13:31
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335356 для Анжела Эдуардовна Пасниченко
я хочу почуватися легко і невимушено, але не можу. споннтаність це точно не про мене, на жаль... в мене є бажання проялвяти свої почуття, але я не можу його реалізувати
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335344 для Павел Леонидович Басанский
дякую за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335357 для Нiна Iванiвна Уенем
дякую за пораду! слід спробувати, бо навіть довго дивитися в очі дівчині мені вже важко..
психолог онлайн
цитата:
прискорюється сердцебиття, дискомфорт у грудях
тобто це для Вас стресс. Як правило стресс відчувають там, де є загроза.
Яка загроза є в обіймах?
цитата:
забуваю як це правильно робити. думаю як саме це потрібно зробити.
Ви боїтеся схибити, зробити щось не так?
А що значить "як потрібно"? Є якісь правила?
цитата:
Це друга причина.
Підозрюю, що колись, а можливо і не раз Ви щось подібне робили і щось пішло не так...
Чого саме соромитесь?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335363 для Наталия Павловна Венглинская
я головою розумію, що ніякої загрози немає, але тіло - ні.
так, напевно, я боюся схибити. як тільки є в цьому необхідність, я ніби одразу не вмію це робити.
можливо соромлюся показати слабкість, вразливість
психолог онлайн
цитата:
Ваша проблема заключается в Ваших страхах, которые и являются причиной неуверенности в себе.
И в излишнем чувстве вины, которое скрывается за стыдом.
К тому же это все уже настолько стало Вам мешать, что появилась зацикленность -
цитата:
думаю про те, що хочу, наприклад, обійнятися. при цьому ніби забуваю як це правильно робити. думаю як саме це потрібно зробити.
А это - первый шаг к образованию навязчивых мыслей, которые уже будут являться симптомом психического заболевания.
цитата:
і як виправити
Для этого Вам нужна индивидуальная психотерапия.
Когда Вы уменьшите страхи, тогда у Вас появится уверенность и вера в свои силы. И Ваша проблема будет решена.
Если же Вы не планируете работать с психологом, тогда имеет смысл обращаться к врачу и убирать страхи с помощью медикаментов.
психолог онлайн
цитата:
я головою розумію, що ніякої загрози немає, але тіло - ні
Те, шо Ви розумієте - це свідомість. А є ще підсвідомість - те шо Ви не розумієте, але воно у Вас є і Вами креує в окремих ситуаціях. Таких як тактильність з дівчиною, прояв ніжності..
цитата:
я боюся схибити. як тільки є в цьому необхідність, я ніби одразу не вмію це робити
Це може бути вивчена бепомічність, або зафіксована в дитинстві неспроможність, або... треа розбиратися... Частіше за все це надбання з дитинства. Можливо Васпостійно критикували, або жартували з Вас, з Ваших дій турботи, ніжності, прояву любові... або взагалі любі Ваші дії підпадали під критику...(знову треа розбиратися) - все це формує заборону на прояв. І ось тепер Ви маєете те шо маєте.
цитата:
можливо соромлюся показати слабкість, вразливість
І знову питання для індивидуальної роботи з психологом\психотерпевтом.
По якій причині бути вразливим або слабим це соромно, ганебно?
Дуже раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом. В форматі сайту форуму все, що я Вам окреслила - Ви не вирішите. Це кропітка і не швидка робота в індивідуальній терапії.
психолог онлайн
цитата:
я хочу почуватися легко і невимушено, але не можу.
Хочете, але не можете. Тому варто дослідити, що саме блокує Вашу внутрішню свободу. Чи є у Вас власні припущення з цього приводу?
цитата:
споннтаність це точно не про мене, на жаль...
Тобто внутрішньо Ви не вільна людина, на жаль. Напевно, скута, пригнічена, поневолена. Цікаво - ким і чим поневолена?
цитата:
в мене є бажання проялвяти свої почуття, але я не можу його реалізувати
Скажіть, чи можете виражати почуття словами? Поглядом? Голосом?
"в мене немає любові і поваги до себе"
Сумно від цього. Як вважаєте, чи не є це головною причиною Вашої скутості, адже той, хто не має любові і поваги до себе (на рівні підсвідомості) НЕ МАЄ права в принципі виражати любов до іншої людини?
Відредаговано автором 27-02-2023 10:12:43