Як вийти з стосунків
Добрий день
Одружені 17 років . Є син 14 років . 12 років подружнього життя жили з батьками чоловіка .Я за весь стомилась догоджати чоловіку та його батькам та відкладати свої бажання на другий план. Було за цей час багато різних приємних та не приємних моментів .Але в основному запамятались не приємні Коли виникали непорозуміння я прагнула обговорити ситуацію та знайти рішення, але чоловік закривався і не йшов на спілкування.У нас також різні бачення виховання дитини . Чоловік часто кричить на сина тому що той повільно реагує на його прохання , я вважаю крик не допустимою формою спілкування . Добре що син вже досить великий і чоловік вже не наважується дати по попі за неслухняність, в цих випадках я завжди захищала дитину , а йому пояснювала, що те що його в дитинстві так виховували не приводом для таких дій. Найбільше напрягає те що мій чоловік принципово не вибачається коли винен , не висловлює бажання через ,будь ласка , а похвали від нього не діждешся , тільки не конструктивна критика.В кінцевому результаті всі невиговорені образи на чоловіка призвели до того що він мене не цікавить мене як чоловік і я уникаю цього тому що мені це не приємно .Як ми прожили 17 років?Я давно хотіла розлучитись і в 2019 заявила про свій намір , але син упросив мене не розлучатись і чоловік попросив ще один шанс.Але за ці три роки нічого не змінилось.Я не розлучалась через дитину і через відносний матеріальний комфорт .Хоча якщо взяти до уваги проживання з його батьками та те що я працювала на роботі а потім ще й виконувала всю роботу вдома сама , то це й не комфорт ,а тільки те що жила в Києві і не приходилось знімати квартиру. Зараз чоловік вже рік не працює і не шукає роботу .І я не розумію як вийти з цих стосунків ?Почутів нема , сексу нема , грошей від чоловіка нема , підтримки , приємних емоцій , нічого нема , а сказати прямо що ми розлучаємось не можу , тому що привичка та жалість .І він ніби маніпулює мною .Відмовляється їсти те що я готую, каже що нічого не хоче взагалі , навіть жити .Буду вдячна за вашу відповідь
Питання від: ; Вік: 43

психолог онлайн
Доброго дня.
Щоб вийти зі стосунків необхідно повідомити про своє рішення партнеру, оформити це юридично розірвавши шлюб.
Варіант тільки такий.
Гадаю Ви знаєте про це, але вас туєрбує інша сторона, морально-психологічна.
Тиск з боку родичів, маніпуляції чоловіка, відчуття провини до дитини (що є диструктивним).
Якщо вам важно наважиться на це і складно побороти внутрішні чинники і страхи - краще обрати психолога та якийсь час попрацювати щоб легше пройти етап трансформації,а головне знайти впевненість, сили та ресурс.
Відредаговано автором 10-03-2023 12:11:04
психолог онлайн
Нiна Iванiвна Уенем
цитата:
Я давно хотіла розлучитись і в 2019 заявила про свій намір , але син упросив мене не розлучатись і чоловік попросив ще один шанс.
Доброго дня. Якщо зараз Ви заявите про свій намір розлучитись, чоловік та син будуть реагувати вже по-іншому? Чоловік взагалі нічого не намагався робити для збереження відносин після того, як Ви дали йому ще один шанс?
цитата:
Почутів нема , сексу нема , грошей від чоловіка нема , підтримки , приємних емоцій , нічого нема , а сказати прямо що ми розлучаємось не можу , тому що привичка та жалість .І він ніби маніпулює мною .Відмовляється їсти те що я готую, каже що нічого не хоче взагалі , навіть жити .
Що може трапитись, якщо Ви наважитесь сказати про розлучення?
Відредаговано автором 10-03-2023 13:32:38
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Доброго!
цитата:
І я не розумію як вийти з цих стосунків ?Почутів нема , сексу нема , грошей від чоловіка нема , підтримки , приємних емоцій , нічого нема , а сказати прямо що ми розлучаємось не можу , тому що привичка та жалість .І він ніби маніпулює мною .Відмовляється їсти те що я готую, каже що нічого не хоче взагалі , навіть жити .Буду вдячна за вашу відповідь
У Вас сформований запрос на психотерапію з психологом, порадами в такій ситуації не допомогти від слова зовсім.
Ви заходили в цю ситуацію поступово і Вами щось рухало - зупинити це одними порадами, або навіть аналізом, неможливо. Бо частково воно ще рухає Вами. Це і звичка, і комфорт, і спільна дитина, і жалість до чоловіка (звідкіля вона - треба ще досліджувати, бо жаліти треба себе, а не його), підпадання під його маніпуляції, і ще щось. З кожним з компонентів треба розбиратись окремо. Щоб його нейтралізувати або, якщо це можливо, переформатувати. І ще треба буде багато чого навчитись: і цінувати себе, і захищати свої інтереси, і проговорювати власні почуття, і протистояти маніпуляціям.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336519 для Татьяна Штапова
Дякую вам за відповідь. Це трохи прояснило мені шлях до вирішення мого питання. Так син вже сприйняв моє бажання по іншому, спокійно. Сказав що можу робити як вважаю за потрібне.Як сприйме чоловік, не знаю.Після того як він отримав ще один шанс зближуватись чи змінити свою поведінку чи ставлення до мене чи до дитини не намагався. Що може статися якщо я заявлю про розлучення? Напевне нічого критичного крім того що прийдеться змінити місце проживання та роботу. Так я маю думати про свої переживання в першу чергу, а не боятися образити чи нанести душевну травму іншій людині. Залишилось тільки розпочати важку розмову знову.
психолог онлайн
цитата:
Що може статися якщо я заявлю про розлучення? Напевне нічого критичного крім того що прийдеться змінити місце проживання та роботу. Так я маю думати про свої переживання в першу чергу, а не боятися образити чи нанести душевну травму іншій людині. Залишилось тільки розпочати важку розмову знову.
Все вірно, варто в першу чергу попіклуватись про себе. Якщо є близькі люди, які могли б Вас підтримати, було б добре до них звернутись в цей непростий період. Також психолог міг би Вам та сину допомогти пережити розлучення, якщо Ви наважитесь на цей крок.
психолог онлайн
цитата:
Залишилось тільки розпочати важку розмову знову.
Если Ваш муж манипулирует Вами -
цитата:
Відмовляється їсти те що я готую, каже що нічого не хоче взагалі , навіть жити
(а это и есть манипуляция на Вашем чувстве вины), то Вы имеете право противостоять ему и использовать для этого такой метод, как уход от взаимодействия.
То есть Вы можете
цитата:
змінити місце проживання та роботу
и съехать от мужа молча, без объяснений.
И для подачи заявления о разводе он также не нужен, Вы имеете возможность сделать это в одностороннем порядке.
Если же Вы все же хотите
цитата:
розпочати важку розмову
тогда Вам придется, до начала этого разговора, проработать с психологом чувство вины, за которое муж Вас не только цепляет, но и держит.