Що робити
Чоловіку не весело проводити час зі мною і маленьким сином.Він постійно грає в телефоні в ігри або дивиться всякі відео.Наші стосунки охололи після народження дитини і всієї ''битовухи''
Мені не вистачає уваги від нього,а йому навпаки свободи.
Як відновити наші стосунки?
Постійний дім, робота,дитина і догляд за всіма . Ситуація стає тільки гіршою
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Олено, доброго дня. Чи проводите Ви інколи час з чоловіком, без дитини? Чи допомагає Вам чоловік чи хтось інший у догляді за дитиною? Як Ви взагалі себе почуваєте?
психолог онлайн
Как давно вы в отношениях с мужем?
Ребенок был запланирован?
Какие отношения были до рождения ребенка?
психолог онлайн
Олено, доброго дня.
У такій ситуації варто не опускати руки і не чекати поки саме якось вирішиться.
1- варто відверто, без образ, критики поговорити з чоловіком, тільки з "Я- позиції"
Мені не вистачає..
Я відчуваю..
Я хотіла б..,
Мені здається..
Казати виключно про себе.В той же час задавати відкриті (не риторичні) питання:
Чого тобі не вистачає? Що для тебе свобода? Де тобі не комфортно? Що ти хотів би змінити?
По хорошому- це взяти декілька сесій з сімейним психологом, або принаймні самостійно поговорити зі спеціальностом щоб прибравши емоції, образи, розпач, що зараз на поверхні зрозуміти чого не вистачає, де вам треба міняти модель поведінки та які акценти варто зробити.
Відредаговано автором 14-03-2023 15:40:07
Відредаговано автором 14-03-2023 15:40:37
консультация психолога
Доброго дня! А як ви проводили час разом до народження дитини? Були якісь спільні інтереси, заняття, друзі?
психолог онлайн
Elena, доброго часу доби!
Дуже сумно читати Вашу історію, мне шкода (
Ви описали, як поводиться Ваш чоловік, але ні слово не сказали як Ви з цим обходитесь? Як вирішуєте ці питання?
цитата:
Як відновити наші стосунки?
Як я розумію, це Ваше бажання. А чи хоче цього Ваш чоловік?
Читаючи Ваш допис, у мене склалося враження, що його все влаштовує і, можливо, у нього немає причин якимось чином це змінювати...
І ще до Вас питання - заради чого Ви хочете відновити стосунки?
психолог онлайн
Доброго вечора, Elena!
цитата:
Як відновити наші стосунки?
Питання складне і просте водночас. Складне тим, що справжні причини охолодження між вами невідомі. А ті, що на поверхні -
цитата:
Наші стосунки охололи після народження дитини і всієї ''битовухи'
- можна розглядати лише як наслідки.
Тому багато питань належить розкрити:
- які Ваші очікування від подружнього життя не виправдовуються?
- яким чином відбувається спілкування між вами? Чи щире і відкрите воно?
- наскільки ви обидва готові опановувати батьківські ролі після народження дитини?
Коротше кажучи, треба розібратись, на чому грунтується криза, а зараз ви справді переживаєте кризу. І розібратись без вашого спільного бажання буде неможливо.
І відновити стосунки - ті, що були раніше, вже не вдасться. Час минув і багато змін відбулось. Тому, якщо і вести мову про стосунки, то про стосунки на інших засадах, де буде взаємна повага, зацікавленість, підтримка і турбота. А без цього навіщо стосунки?!
психолог онлайн
Elena, скоріш за все Ваш чоловік виявився не готовим до батьківства. Та й взагалі до сім'ї.
До народження дитини Ви цього не помічали? Він вів себе якось інакше?
Відредаговано автором 15-03-2023 00:41:21
консультация психолога
Лєна, вітаю!
Працюю з парами і індивідуально. Щоб допомогти Вам і вашій сім’ї потрібна терапія. Запрошу Вас з чоловіком, якщо він теж цього хоче, на консультацію. Або звертайтеся індивідуально.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336667 для Татьяна Штапова
На жаль, ми наодинці не можемо побути так як немає кому допомогти.Чоловік звичайно допомагає як тільки вихідний,ми на грудному вигодовуванні тому зараз важко дуже,а особливо мені бо я прив'язана до дитини,а він можна сказати що ні.
Може тому в мене є якась і образа що я не можу те що він,а йому ще й мало,тобто він говорить що іноді хоче побути наодинці або з друзями,а я просто ображаюся бо елементарно вийти в магазин не можу тобі коли мені хочеться.
Раніше ми могли кудись поїхати,погуляти ,відпочити,але зараз...це складно.Він старається проводити час з нами,але мені здається що йому це не хочеться.Бо в основному я ініціатор.Кудись сходити чи поїхати,а він втомлюється на роботі та хоче на вихідних полежати дома,а ви самі розумієте що це таке-для мене сидіти в цих 4х стінах ( я сиділа у вагітність + 6 місяців з дитиною) тому іноді хочеться просто втекти з цього дому.Морально я дуже втомлена,вигоріла.
Тому буває без причин особливих можу придератися до чогось.
Але от останній час помічаю що він тільки і сидить в телефоні у вірт іграх.В якомусь своєму світі.Ми можемо подивитися фільм,в сексуальному житті теж все ок і є якась пристрасть,але все одно ніби чогось не вистачає.В чому проблема не розумію.Як можна після заняття коханням просто далі втикати в телефоні і все.Ніби все ок.Багато взагалі нюансів які псують відносини.Але я впевнена що ми любимо один одного просто треба щось змінювати.
психолог онлайн
Похоже вы и сама не были готовы к материнству. Вы пишите, что муж старается помогать, время проводить, но вы обижаетесь. На что? Что вы, а не муж кормите грудью?
Грудное кормление не мешает выйти в магазин, вы же не кормите нон стоп.
Что мешает взять ребёнка и поехать втроём куда-то на выходных?
Вы хотели ребёнка?
Как вы представляли себе материнство?
Что мешает найти няню почасовой и хоть нара раз а неделю на 2-3 часа получить время для себя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336832 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Дійсно ,можливо я не так уявляла материнство. Я знала що буде складно,але напевно не настільки як я собі уявляла.Я дуже люблю свою дитину,але іноді дійсно находить якийсь сум за тим життям яке було до.Хоча зараз я не уявляю життя без дитини.На жаль,в колисці ми можемо погуляти годину ,дві і то це якщо все ок.Він може розридатися на вулиці і я не можу його заспокоїти поки аж ми не будемо дома( бо йому їсти зручно лежачи,а на дворі не ляжеш) Ми хотіли дитину,чекали його дуже.З приводу няні чесно кажучи не задумувалися та і страшно якось лишати дитину на чужу людину.
психолог онлайн
цитата:
Чоловік звичайно допомагає як тільки вихідний,ми на грудному вигодовуванні тому зараз важко дуже,а особливо мені бо я прив'язана до дитини,а він можна сказати що ні.
Ви ще писали, що дитині 6 місяців. Через деякий час дитина буде менш залежною від Вас із-за грудного вигодовування, коли можна буде годувати її інколи тільки прикормом.
цитата:
Вам варто подумати, кого з родичів чи подруг все-таки можна було б час від часу запрошувати, щоб доглянули за дитиною, щоб у Вас з чоловіком була можливість провести хоч інколи час без сина, як вам обом хочеться. Після народження дитини без допомоги дійсно складно, коли немає можливості відпочити і зробити щось для себе. Але зручніше, звичайно, якби була няня, яка б могла приходити, коли вам це потрібно.
цитата:
Як можна після заняття коханням просто далі втикати в телефоні і все.Ніби все ок.
Як Ви реагуєте в такі моменти? Чоловік знає, що Ви від нього очікуєте?
цитата:
Він може розридатися на вулиці і я не можу його заспокоїти поки аж ми не будемо дома( бо йому їсти зручно лежачи,а на дворі не ляжеш)
Дитину можна привчити їсти так, як зручно в тому числі і мамі.
цитата:
З приводу няні чесно кажучи не задумувалися та і страшно якось лишати дитину на чужу людину.
Подумайте, як Вам буде легше, якщо залишити все так, як є, і дочекактись, поки дитина піде в садочок, чи щось міняти вже зараз. Через деякий час няня перестане бути чужою людиною. І Вам не обов'язково відразу залишати сина з нею наодинці, можна поступово звикнути до няні і Вам, і йому.
Відредаговано автором 16-03-2023 13:32:32
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 336862 для Татьяна Штапова
Дякую за допомогу) подумаємо з приводу близьких та няні! Дуже допомогли) будемо разом обговорювати це питання.