Душевний дискомфорт
Часто бачу дівчину з якою мені зрадив мій теперішній молодий чоловік на початку наших відносин в нас на районі,вона переїхала сюди на сусідню з нами вулицю,а ось з якої причини це зробила і навіщо мені це не відомо.
Так от мені це доставляє дуже сильного дискомфорт, особливо як ця 'дівіца' уважно дивитися на під'їзд нашого будинку коли проходить повз там,таке відчуття наче в неї якийсь не закритий гештальт з цього приводу.Мені дуже погано через це навіть доходить до того,що п'ю сильні заспокійливі та багато курю.
Ба більше того,я не хочу ,щоб він без мене сам кудись виходив чи виїжджав через це.В мене є внутрішня агресія до цієї особистості внутрішня дуже прихована ненависть,несамовиті емоції хочеться підійти до неї і прямо зробити плювок в обличчя,або побити,але звісно я цього із етичних норм робити не буду.
Що зробити ,щоб позбутися цих душевних мук?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня.
",таке відчуття наче в неї якийсь не закритий гештальт з цього приводу."- незнаю як в неї, але у Вас він точно не закритий.
"Що зробити ,щоб позбутися цих душевних мук?"- закрити його, як би банально це не звучало.
Пропрацювати внутрішньо цю ситуацію, адже серцем ви явно не відпустили і не простили.
Ваша недовіра, негативні емоції, погане самопочуття цьому пряме підтвердження.
Щиро бажаю успіхів!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337193 для Ирина Терещенко
Доброго дня!
Дякую за відповідь та пораду!
Не закритий гештальт в мене це,що саме ви мали на увазі?
Просто дійсно дивно виглядає з її боку переїхати сюди та гуляти в нас під вікнами нашого будинку, врешті решт це не я перебралась в її район ,а навпаки
психолог онлайн
Коли ми когось прощаємо, особливо в контексті зради, сприймаємо це не тільки раціонально (не справедливо, підло, ітд, шукаючи відповіді на питання про мотиви людини), але й емоційно- душевний біль, образа, гнів, злість, відчай, ітд- це достатньо сильні емоції які супроводжують таку неприємну подію.
Коли ви раціо кажете - " ок, я дам другий шанс, прощаю тебе ", але в серці ви вважаєте що це нечесно, несправедливо, ви непроговориои свої емоції, не дали виходу тим емоціями, тоді внутрішньо це питання для вас не закрите.
Ніби вирішили що йдемо далі, але вас тягне у низ злість, сум, образа. По колу згадуєте, порівнюєте, контролюєте. Це не є коректно в першу чергу по відношенню до вас самої.
Коли стосунки продовжуються просто далі- недовіра перше що буде їх супроводжувати.
Варто перезапусти їх.
Провести аналіз, чому так сталося, що тепер буде по іншому.
Не закриватися в собі "тримаючи лице", але внутрішньо спалювати себе цим.
Якщо вас досі це турбує, а з написаного я,розумію що це має місце- варто заглянути в себе глибше..і дійсно перегорнути ту сторінку.
Відредаговано автором 21-03-2023 15:46:47
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 337196 для Ирина Терещенко
Дякую вам велике!
психолог онлайн
Ваші почуття, потреби важливі, попіклуйтеся про себе і все обов'язково вийде! Щиро бажаю успіхів!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Що зробити ,щоб позбутися цих душевних мук?
Відповідь очевидна - пропрацювати власні емоції щодо
цитата:
мені зрадив мій теперішній молодий чоловік на початку наших відносин
І не стільки факт зради сам по собі, скільки своє намагання переступити через зраду. Тобто відкрити для себе механізм, яким Ви обійшлись з власними почуттями.
Відлуння тих подій у вигляді появи дівчини дається взнаки. Ваш стан про це свідчить.
Тому, напевно, обійшлись тоді з собою не дуже дбайливо. Можливо, щось в собі придушили. І гору узяли раціональні мотиви або страхи втратити відносини.
Як на мене надважливе питання - чи зростає самоповага після того, як тобі зрадили, а ти начебто пробачив?
Що залишається на тому місці в душі, куди влучила підступна зрада?
Відредаговано автором 22-03-2023 15:39:32