У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Чоловік ображається, ігнорує

Доброго дня. Знову звертаюся зі схожою ситуацією, яка в мене вже була, зрозуміла, що це періодично повторюється. Вчора ввечері між мною і чоловіком виник конфлікт, я б сказала на пустому місці. Ми вечеряли в гарному настрої, все було добре. Чоловік запитав про сніданок, чи є масло для бутербродів, на що я відповіла що немає, бо його мама все продала ( вона цим займається). Часто виходить так, що для нас його не дістається. Тоді чоловік каже, щоб я його в неї купувала, бо іншого він не їсть. Мене це обурило, і справа не в грошах, а в тому, що для чужих людей воно дуже часто безкоштовно віддається, а ми допомогаємо і ще й повинні купувати його. Мене обурила така несправедливість, і те чому взагалі в нас повинно виникати таке питання, як нам отримати те масло. Я про це почала говорити. І чоловіка це дуже роздратувало, він почав кричати, що не треба вже йому те масло, і риба червона, яку він дуже любить теж не треба. Бо він не буде тепер взагалі все це їсти. Сьогодні я пояснила чоловіку, чому я обурилася, сподівалася що він мене підтримає. Так, він погодився, що так і є, але сказав, що не треба було йому про це говорити, що він і сам це знає, а треба було просто мовчки зробити так як він сказав. Зараз він мене ігнорує, не їсть те що я готую, ходить ображений. Мені дуже некомфортно себе почувати в такій ситуації, боляче і нестерпно. Він мене зараз відштовхує на фізичному і емоційному рівні. Але за що? За те що я висловила свою думку, з якою він доречі погодився. Чи за те що не промовчала просто? Я себе почуваю тепер винною. Завжди коли трапляється така ситуація, він не їсть їжу, яку я приготувала. Мене дуже бентежить і засмучує.Це може бути по 3, 4 дні. Весь цей час їжа просто псується і викидається, бо я ж кожного дня сподіваюся, що вже все добре. Так як і зараз великий шматок червоної риби, яка купувалася спеціально для нього теж мабуть піде у смітник. Бо ж він мабуть тепер принципово її не їстиме. Як мені себе вести в таких ситуаціях, можливо і справді мовчати. Бо я помітила, що як тільки висловлю власну думку, одразу отримую покарання у вигляді ігнору і відмови від їжі. Чому він так робить?
Питання від: ; Вік: 30

Підберіть сімейного психолога онлайн або в містах України.


психолог онлайн
1
Павел Леонидович Басанский
Катя, доброго дня. Схоже, що чоловік направив на Вас ту злість, яку викликав у нього вчинок мами. Одна справа, розуміти щось самому, і інша - коли про те, із-за чого погано, говорить інша людина. Тобто Ви "підлили масла у вогонь". І напевно, для нього більш безпечно ігнорувати і карати Вас, ніж свою маму.

Щодо їжі, то таке враження, що це більше Вам потрібно, щоб чоловік їв, ніж йому самому. Чи це так?

👍 радити психолога:

02-04-2023 12:50:27Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338185 для Татьяна Штапова

Так, мені це потрібно, бо це ддя мене як своєрідний сигнал, що все добре. Бо коли не їсть, то в мене це асоціюється з тим, що щось не так, і це викликає болісні емоції в мене або неприємні спогади


психолог онлайн
Доброго дня, Катя!
цитата:

Чому він так робить?

Вас цікавлять лише мотиви вчинків вашого чоловіка?
Чи ви хочете змінити себе (або його), щоб у вас в подальшому не було конфліктів у сім'ї?

👍 радити психолога:

Виберіть психолога для консультування з приводу розладу комунікації між різними членами родини, відсутності підтримки, неспівпадіння поглядів на виховання дітей тощо

02-04-2023 14:01:14Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338190 для Светлана Владимировна Киселевская

І мотиви цікавлять і змінити хочу


психолог онлайн
цитата:

і змінити хочу

Його чи себе?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:

Так, мені це потрібно, бо це ддя мене як своєрідний сигнал, що все добре. Бо коли не їсть, то в мене це асоціюється з тим, що щось не так, і це викликає болісні емоції в мене або неприємні спогади

А що поганого може статись для Вас, якщо щось буде не так? Які спогади виникають? Від чого боляче?

👍 радити психолога:

02-04-2023 14:18:34Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338193 для Светлана Владимировна Киселевская

Себе, бо його змінити може тільки він сам

02-04-2023 14:21:38Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338194 для Татьяна Штапова

Мені дуже емоційно некомфортно, коли виникають такі ситуації і чоловік мене ігнорує, холодний, відштовхує. Я не можу нічого робити, я не можу зосередитись на роботі, на домашніх справах, мені не хочеться їсти, я не можу спати.


психолог онлайн
цитата:

Себе, бо його змінити може тільки він сам

Ви знаєте, що хочете змінити у собі?
І який результат бажаєте отримати?
цитата:

чоловік мене ігнорує, холодний, відштовхує

Це маніпуляція.
Ви хочете навчитися протистояти цьому?
цитата:

Я не можу нічого робити, я не можу зосередитись на роботі, на домашніх справах, мені не хочеться їсти, я не можу спати.

Ви завжди були такою емоційно залежною від чоловіка?
Бажаєте позбутися цього?

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

Мені дуже емоційно некомфортно, коли виникають такі ситуації і чоловік мене ігнорує, холодний, відштовхує. Я не можу нічого робити, я не можу зосередитись на роботі, на домашніх справах, мені не хочеться їсти, я не можу спати.

Ви так себе відчуваєте тільки з чоловіком, коли він Вас відштовхує, чи це знайомі для Вас почуття, які були у Вашому житті і до появи чоловіка?

Відредаговано автором 02-04-2023 14:42:09


👍 радити психолога:

02-04-2023 14:43:00Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338198 для Татьяна Штапова

Тільки з чоловіком


психолог онлайн
А які у Вас були відносини з батьками у дитинстві? Чи був досвід покарання ігноруванням з їх сторони?

👍 радити психолога:

02-04-2023 15:15:39Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338200 для Татьяна Штапова

Так, мама мене карала ігноруванням і я дуже хотіла щоб вона мене простила і бігала за нею цілий день благаючи щоб вона хоч заговорила зі мною або в очі їй заглядала, щоб зрозуміти ще ображена вона чи ні.


психолог онлайн
Вы пишите, что уже обращались с аналогичной ситуацией.
А то, что вам советовали, вы делаете?
Изменилось ли что-то в вашем поведении после того вопроса?
Если да, то что?
Если нет, то почему?


👍 радити психолога:

02-04-2023 17:28:13Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338211 для Валентина Михайловна Жемчужникова

Мабуть не змінилося, бо я в такому ж стані як і була. Намагаюся не бігати, не просити, але розумію, що мене вистачає максимум на два дні, і то з великим зусиллям для мене, ціною безсонних ночей і апатії до всього. Але якщо він продовжує тиснути грубістю і ігнором, інколи до тижня доходить. То я не витримую, починаю просити пробачення, вимолювати його увагу і т.д. Мені це все неприємно, і я розумію що це неправильно. Але він продовжує тиснути, допоки я не здамся. А потім поводить себе так як наче нічого і не було. Мене з одного боку це радує, що ставлення змінилося. Але з іншого розумію, що я знесилена після такого, емоційно виснажена. І що так не має бути


психолог онлайн
1
Татьяна Штапова
Если в вас ничего не поменялось и вы ведетесь на такое, то и муж будет продолжать.
И вам тут не помочь по переписке. Это более глубокая работа - со страхом потери отношений, с самооценкой, с тем, чтобы вы знали себе цену и не велись на манипуляции. Когда вы будете спокойно реагировать на поведение мужа, то он и сам придет мириться и попросит кушать сам.
Пока вы будете танцы с бубном устраивать возле него, готовить то, что не ест и тп, то этот цирк, вытягивающий с вас море энергии, будет продолжаться.
Но работа с психотерапевтом индивидуально.
Просто советами не помочь. Потому что ваш страх наверняка с детско-родительских отношений, где не было вашей ценности, не было ощущения, что меня любят просто так, а было "заслуживание" любви. вымаливание прощения, такой же игнор и манипуляции.
И вы с момент ссор с мужем впадаете в детское состояние и не можете дать отпор как взрослый человек.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

ЧОЛОВІК ОБРАЖАЄТЬСЯ, ІГНОРУЄ

Суть в тому, що часто СТИЛЬ спілкування ВАЖЛИВІШИЙ самої теми спілкування!
Варто це завжди тримати в увазі!
І все буде краще, чим було!

👍 радити психолога:

02-04-2023 19:07:52Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338215 для Галлий Порфирьевич Кравчук

Ви маєте на увазі мій стиль спілкування?

02-04-2023 19:10:14Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338214 для Валентина Михайловна Жемчужникова

Ось в цьому і є мій страх, мені здається що якщо я буду спокійно реагувати, тим більше тоді, коли він мене вважає винною, то він взагалі не змінить своє відношення і завжди буде таким ходити


психолог онлайн
1
Галлий Порфирьевич Кравчук
цитата:

Так, мама мене карала ігноруванням і я дуже хотіла щоб вона мене простила і бігала за нею цілий день благаючи щоб вона хоч заговорила зі мною або в очі їй заглядала, щоб зрозуміти ще ображена вона чи ні.

Ви вибрали чоловіка, який карає Вас точно таким же методом, як колись мама. Так працює несвідоме. В своє доросле життя Ви привнесли той же самий біль, який був Вам дуже добре знайомий в дитинстві. Щоб його позбавитись, варто звернутись до психолога. Вам потрібно навчитись вибудовувати відносини з чоловіком з дорослої позиції, коли ніхто не має права Вас карати. Зараз Ви дозволяєте чоловіку це робити, начебто Ви мала дитина, яку виховує так, як вважає за потрібне, інша людина.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
Как раз наоборот. Измените мало поведение и муж увидит, что его манипуляции не работают

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

Ось в цьому і є мій страх, мені здається що якщо я буду спокійно реагувати, тим більше тоді, коли він мене вважає винною, то він взагалі не змінить своє відношення і завжди буде таким ходити

Страх и чувство вины как раз и являются теми крючками, на которые он вас ловит в своих манипуляциях.
Поэтому вам надо учиться противостоять мужу.
А для этого работать по уменьшению страха, вины и развитию уверенного поведения.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Татьяна Штапова
цитата:

Ви маєте на увазі мій стиль спілкування?

Я маю на увазі той факт, що для досягнення взаєморозуміння, часто стиль спілкування важливіше чим предмет спілкування!
А хто який стиль обирає, це вже інше питання!
Вміння ЧУТИ партнера завжди не вистачає обом в парі, якщо виникають конфлікти!
З цим розбираються і цього вчаться в консультаціях.

Відредаговано автором 02-04-2023 22:33:33


👍 радити психолога:


психолог онлайн
2
Павел Леонидович Басанский
Татьяна Штапова
Доброго ранку, Катю!
цитата:

Але якщо він продовжує тиснути грубістю і ігнором, інколи до тижня доходить. То я не витримую, починаю просити пробачення, вимолювати його увагу і т.д. Мені це все неприємно, і я розумію що це неправильно. Але він продовжує тиснути, допоки я не здамся. А потім поводить себе так як наче нічого і не було. Мене з одного боку це радує, що ставлення змінилося. Але з іншого розумію, що я знесилена після такого, емоційно виснажена. І що так не має бути

Ви описали нездорову, невротичну модель стосунків. Причому створюєте і підтримуєте її удвох, спільно з чоловіком. В цій моделі обидва залежні. На жаль, на сьогодні ані Ви, ані він не можете без неї обійтись. Не можете діяти по-іншому.

Тому було б добре разом звернутись до сімейного психолога і за його допомогою спочатку зрозуміти, який стереотип проходження конфліктів вже довгий час відтворюєте. Може бути гірким усвідомлення того факту, що до певної межі на цій моделі тримається ваш шлюб(!) Так. я не перебільшую. Бо в ній кожен з Вас реалізує свої несвідомі потреби - Він ображатись і карати Вас ігноруванням, а Ви необхідністю виправдовуватись, коритись і вибачатись... з метою переживати дорогоцінні з дитинтсва емоції у взаєминах з мамою. Поки що ці потреби сильніше за Вас.

Загалом так проявляється модель побудови близькості, тобто спосіб отримання уваги до себе, теплоти, відчуття, що з тобою все гаразд і ти гідна любові. Потім можеш заспокоїтись. А як без цього? Без цього людина буде завжди в тривозі.
Звернутись разом, звісно, в разі бажання чоловіка. Якщо він не захоче, тоді індивідуально працювати з психологом Вам.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Татьяна Штапова
Доброго дня, Катя!
цитата:

Він мене зараз відштовхує на фізичному і емоційному рівні. Але за що? За те що я висловила свою думку, з якою він доречі погодився. Чи за те що не промовчала просто? Я себе почуваю тепер винною.

Бо Ви зробили йому боляче - нагадали про те, що він і сам дуже гарно знає про свою маму та страждає від цього.
Тобто образно кажучи "насипали сіль на рану" - і це було ДУЖЕ необачно з Вашого боку.
Невже не розуміли цього?
В нього є психологічна травма з дитинства, з якою він не працює, але гарно навчився захищатися (спочатку від мами) - ігнором та холодом. І це спрямовується не тільки на маму, але й на Вас. Такий звичний для нього спосіб.
А у Вас - своя невротична травма - знайоме почуття провини. Скоріш за все також з дитинства, як і у чоловіка.
Я б радив вам обом пропрацювати свої психотравми в індивідуальній терапії.
А потім, якщо ще буде необхідність, і в сімейній терапії.

Відредаговано автором 03-04-2023 23:31:10


👍 радити психолога:

04-04-2023 07:54:44Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338339 для Павел Леонидович Басанский

То виходить, що я дійсно винна в цій ситуації, бо зробила йому боляче, хоч і ненавмисно. Я пояснила йому чому так сталося, бо в мене в свою чергу теж була образа на його маму, і не тільки за себе, але і за відношення до нього теж і за те, яке в нього було дитинство. Він з хорошої сім'ї, я маю на увазі з благополучної, не в тому сенсі, що за ним не доглядали тощо. А в тому, що він дуже рано подорослішав, в нього мабуть і не було того дитинства. Бо з семирічного віку доглядав за хазяйством в 50 шт. свиней і 2000 курей, і ще крім цього сидів сам вдома з новонародженим братом, коли батьки їздили в місто. І так щодня, а в 11 років вже на тракторі возив обід на поле... його ніколи не хвалили, не казали що його люблять. Батько тільки постійно критикував. І тепер він так само відноситься і до нашого сина. Йому 10 років.Говорить що я в твоєму віці робив вже те і те, а ти нічого не можеш, ти невдаха і т.д. і говорить це кожного дня. Ось за це в мене теж образа на його маму. Тому і виривається це в мене, коли щось чіпляє в розмові. Я хочу відпустити ці образи, щоб цього не повторялося більше, бо це виходить ненавмисно. Тепер розуміючи, що я дійсно винна в цій ситуації зараз, мені стало ще гірше(

04-04-2023 08:07:40Доповнення від автора

↩ Реакція на відповідь № 338339 для Павел Леонидович Басанский

І коли я говорю йому, що не треба дитині такого казати, він ображається на мене теж, що я лізу в його виховання і т.д. і знову ігнор в мою сторону і холод( ось це також дуже сильно впливає на мене, і коли якась ситуація трапляється, де фігурує його мама, я не стримуюсь(


психолог онлайн
1
Татьяна Штапова
цитата:

Тепер розуміючи, що я дійсно винна в цій ситуації зараз, мені стало ще гірше(

Хіба може бути винною людина, яка хоче залишатись людиною? Яка баче несправедливість і намагається донести свої думки і почуття до найближчої людини, бо те, що відбувається, травмує, псує стосунки і життя загалом?
цитата:

І коли я говорю йому, що не треба дитині такого казати, він ображається на мене теж, що я лізу в його виховання і т.д. і знову ігнор в мою сторону і холод( ось це також дуже сильно впливає на мене, і коли якась ситуація трапляється, де фігурує його мама, я не стримуюсь(

Дивина небачена - як так сина виховує один батько, а мати, наче, зайва?! Наче стороння людина...
А потім ігнор. На цій отруті жодні стосунки не витримають.

Варто зрозуміти, що у вас з чоловіком є шанс змінити хибний сценарій, закладений батьками, і не калічити власну дитину. Поки що є.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
1
Павел Леонидович Басанский
цитата:

Батько тільки постійно критикував. І тепер він так само відноситься і до нашого сина. Йому 10 років.Говорить що я в твоєму віці робив вже те і те, а ти нічого не можеш, ти невдаха і т.д. і говорить це кожного дня. Ось за це в мене теж образа на його маму.

Ви ображаєтесь на маму чоловіка із-за того, що вона не захищала його в дитинстві від батька?
цитата:

І коли я говорю йому, що не треба дитині такого казати, він ображається на мене теж, що я лізу в його виховання і т.д

Схоже, що він хоче, щоб Ви також не захищали свого сина від нього.
цитата:

Ось за це в мене теж образа на його маму. Тому і виривається це в мене, коли щось чіпляє в розмові. Я хочу відпустити ці образи, щоб цього не повторялося більше, бо це виходить ненавмисно.

Образа - це злість, яку людина не може проявити. Вона сама по собі не розчиниться у повітрі, як би Ви цього не хотіли. Напевно, Ви не можете сказати свекрусі все, що про неї думаєте, і Ваша злість знаходить свій вихід у сварках з чоловіком.

Якби Ви звернулись до психолога, у Вас би з'явилась можливість приносити до нього всі ці тяжкі почуття та поступово позбавлятись від них. На даний момент Ви з чоловіком відігруєте у своїй сім'ї все те, на що не могли свого часу відреагувати так, як хотілось, у батьківських сім'ях. В результаті страждаєте і ви обидва, і ваша дитина. Вибір за Вами, чи продовжувати і далі так жити, чи розпочати щось змінювати у своєму житті.

👍 радити психолога:


психолог онлайн
цитата:

його ніколи не хвалили, не казали що його люблять. Батько тільки постійно критикував. І тепер він так само відноситься і до нашого сина. Йому 10 років.Говорить що я в твоєму віці робив вже те і те, а ти нічого не можеш, ти невдаха і т.д. і говорить це кожного дня. Ось за це в мене теж образа на його маму. Тому і виривається це в мене, коли щось чіпляє в розмові. Я хочу відпустити ці образи, щоб цього не повторялося більше, бо це виходить ненавмисно.

І він не розуміє цього? Що робить так само, як вчиняли з ним. Сподіваюсь, що Ви захищаєте сина від цих нападок.
Якщо у Вас образа на його матір, то це дивно. Така образа повинна бути в нього, а не у Вас. А Вам потрібно зрозуміти, що тепер, ВСЕ, що робить Ваш чоловік - це суто ЙОГО відповідальність, а не його мами чи тата. Бо, як казав один відомий та мудрий психолог: "Не важливо, що зробили з Вами, важливо - що ВИ зробили з цим".
Ось і виходить, що він нічого з цим не зробив - і не розуміє навіть, що треба щось робити. А Ви нагадуєте йому про його біль - а він НЕ ГОТОВИЙ цей біль витримувати та працювати з ним - надто слабкий для цього. І Ваша помилка в тому, що Ви цього не розуміли - і нагадували йому про цей біль. І наривалися на його відповідну реакцію.
Йому б до психолога, та навряд чи піде. Так?
цитата:

Тепер розуміючи, що я дійсно винна в цій ситуації зараз, мені стало ще гірше(

Що доводить те, що я й казав - про Ваше невротичне почуття провини. Яке вистрелює з будь-якого приводу.
Вам просто необхідна психотерапія, без неї не впораєтеся.
Хто Вас винив у дитинстві? І за що?

👍 радити психолога:

Щоб запитати або відповісти, авторизируйтесь або пройдіть реєстрацію!
Автор питання не дозволив його обговорення. Заборона стосується порад від нефахівців. Відкриті для коментарів питання - тут.

Наші психологи

Схожі онлайн консультації

14-03-2023 Що робити
Психологічний аналіз творів
«Всегда говори «Да!»
фільм«Всегда говори «Да!» теми: депресія социальная изоляция отвержение
Захищаючи Джейкоба
фільмЗахищаючи Джейкоба теми: депресія магичесское мышление
Такса
фільмТакса теми: відносини любовь психоанализ

Рекомендуємо

Семейные отношения рушатся – что делать? Семейные отношения рушатся – что делать?

Что предпринять, если члены семьи почувствовали: в семейной жизни появились проблемы? Нужно иметь в виду, что за создание конфликтной ситуации несут ответственность оба супруга...

Кризисы в отношениях супружеской пары Кризисы в отношениях супружеской пары

Психолог о кризисных периодах в отношениях семейной пары на разных годах совместной жизни...

Семейный бюджет – диагностика отношений Семейный бюджет – диагностика отношений

Ведение и обсуждение общего семейного бюджета открывает и поднимает много скрытых, неочевидных тем и вопросов. Способ организация и ведения семейного бюджета - является хорошей проекцией отношений...

Сiмейнi кризи Сiмейнi кризи

Що таке сiмейнi кризи, чому викають, як їх долати? За якими симптомами можна визначити, що сiм'я вступає у кризу? Чи можна за поведiнкою дiтей визначити чи є в сiм'ї проблеми? Сiмейне життя проходить певнi етапи. Психолог радить.

Милые бранятся только тешатся? Милые бранятся только тешатся?

Какие бывают виды конфликтов в семье и как из них выйти. Конфликт норм или конфликт идентификации. Конфликт власти. Конфликт садомазохистский

Научитесь жить своей жизнью Научитесь жить своей жизнью

Случается так, что в свои 20-30 лет молодая женщина или мужчина чувствует себя ответственным за родителей и за своих меньших братьев, сестер.

qr