Страх змін
Моя проблема полягає в тому що я боюся вийти на роботу.
Але почну з початку:
1)Живу я з чоловіком в нас є син (аутист).
Я вже 4р в декреті і мені морально і фізично важко. Я зробилася закритою і без ініціативною.
2)Чоловік мало заробляє і вважає що грошима має керувати Він. Я по факту не можу піти куди мені б хотілося, або ж купити щось що не є дешевим.
3)Боязнь за сина...він аутист і я найбільше знаю як себе з ним поводити. Я боюся залишити його з чоловіком або з бабусею надовго. А за садок взагалі всякого передумала. (чи не будуть ображати. Бо в нього є істерики). Переживаю щоб не було відкатів як це буває у таких діток.
4)Я панічно боюся що скажуть люди я зараз про мало знайомих людей.
Мені здається що я нічого не вмію робити.(бо до декрету я працювала хіба що в парфумерному). А також я відстала від моди і тредів ще далеко 2 р назад коли дізналася про синів діагноз.
У зв'язку з цим мені не має в чому вийти на роботу і з цього приводу теж є комплекси. От по факту я не маю що вдягти. А чоловіку абсолютно байдуже. Він звик що я весь час дома.
Грошей не дає.
5)А ще я планую розвестися з чоловіком.
Але тягну з цим рішенням вже 1.5 р.
Не знаю що мене тримає біля нього.
Він не сидить з сином.
Він не заробляє грошей на всі наші потреби з синочком.
Він морально задавив мене.
Житла теж він не має
Живемо у мене.
Він безхарактерний і холодний в емоційному плані.
Але по суті в мене лишень 2 запитання.
1.)Як піти від чоловіка коли немає ні від кого (родичі, друзі) підтримки ні моральної ні фінансової?
2.)Як не боятися себе у соціумі і не думати що я невдаха грубо кажучи?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Татьяна Штапова
Надія Іванівна Шулюк
Добрий день, Mavka!
Вашу ситуацію не назвеш простою але ж вона й не безнадійна.
Тут зрозуміло, що треба шукати опори і підтримку.
1.Це можуть бути, наприклад, групи мам, у яких діти аутисти, можна знайти таку групу в соцмережах, або навіть організувати самій. Обмінюватись досвідом, переживаннями думками з людьми з однаковими питаннями до життя значно полегшує сприйняття проблеми.
2. Подивіться навкруги, хто з Ваших родичів і друзів може надати Вам підтримку або допомогу. Проаналізуйте, можливо Ви ніколи не просили про допомогу. Люди люблять допомагати іншим, як можливо це любите робити Ви.
3. З одягом можна вирішити питання навіть через charetyshop або secondhand. Це займе деякий час, але я зрозуміла, що Ви працювали в бюті індустрії, а значить маєте смак і уявлення про це. Деякі мою знайомі, які мають гроші, вдягаються в таких магазинах за переконаннями збереження навколишнього середовища й виглядають дуже модними.
4. Вийти на роботу після дискретну важко для кожної жінки, навіть у якої повне благополуччя. Я пам'ятаю як я їхала у метро на першу співбесіду й відчувалась трохи як у відкритому космосі. Тут можна уявити що це Ви тренуєтесь проходити співбесіди на роботу, і кожна помилка, це плюс до набування досвіду.
5. Ви знайдете опори у собі, якщо трохи проаналізуєте. Ви справляєтесь з аутистичної дитиною, а це означає, що у Вас є мужність, сила і терпіння .
6. Техніки маленьких кроків, без них нікуди. Розпишіть свої цілі на маленькі завдання й виконуйте хоч малесеньке з них кожного дня.
Я впевнена, що Вам вийде змінити своє життя і щиро бажаю Вам цього!
психолог онлайн
Доброго дня! Відповіді на ваші питання:
(1) Так може бути, що немає підтримки ні моральної, ні фінансової від родичів і друзів. Шукати допомогу і підтримку можна у волонтерських організаціях, гуманітарних місіях, психологів-волонтерів, телефонах довіри, лініях психологічної підтримки, тощо. З допомогою психолога, у індивідуальному контакті ви зможете знайти рішення, реалізація якого буде вам під силу.
(2) Страх себе у соціумі долається через спілкування з людьми, що до вас небайдужі. Спочатку пробуєте бути сміливішою з друзями, а потім можете пробувати бути сміливішою з сусідами і т.д.
З повагою, Олена Мороз.
психолог онлайн
Mavka, а подібна нерішучість та залежність від інших (в тому числі й від чоловіка та "що подумають") Вам завжди була властива? Чи це стало проявлятися тільки зараз?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Если у вас не будет работы и финансовой независимости, то как вы уйдете от мужа?
На какие деньги вы будете жить?
цитата:
2.)Як не боятися
Поэтому вначале вам надо накопить денег на психотерапию и проработать свои страхи.
Иначе вы так и не сможете найти работу и расстаться с мужем.
Если же ваши страхи очень сильны, тогда имеет смысл обратиться к врачу и убрать их с помощью медикаментов.
Но это может быть дольше и дороже, чем работа с психологом.
цитата:
Моя проблема
В любом случае, проблемы надо решать по порядку.
Вначале вам надо вернуть уверенность в себе, а потом уже искать работу.
Благодаря индивидуальным консультациям вы сможете составить правильное резюме и научиться тому, как надо вести себя на собеседовании. И поэтому вы сможете найти хорошо оплачиваемую работу.
Тогда можно будет определить ребенка в специализированный и/или частный детский сад или найти ему персонального тьютора/няню.
И уйти от мужа.
Если вы решите изменить свою жизнь, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами, как у вас и смогу помочь.
Желаю всего хорошего!
Відредаговано автором 05-04-2023 07:28:24
Доповнення від автора
Павло Леонідович мені завжди була характерна соромязливість, скромність але аж ніяк не закритість і тим більше не рішучість.
До заміжжя я переважно завжди була в русі.
Я весь час з кимось спілкуваласся навіть якщо мені було не зручно.
А тепер я просто не знаю про що з людиною говорити відчуваю себе нижче по рівню співбесідника хоча це не так.
Я знаю що своє зробили роки у декреті і чоловік який не поважає мене в усіх планах. Мої батьки відкрито мене не підтримують у тому щоб піти від чоловіка адже то був мій вибір. Тому я маю терпіти.
А піти я не маю куди тому на разі в пошуках роботи.
Доповнення від автора
Світла Володимирівна моя впевненість повернеться лишень коли я стану фінансово незалежно і навчуся одна справлятися із своїми проблемами. Тому я в пошуках роботи, а в подальшому житла щоб зїхати від батьків і подати на розлучення.
Доповнення від автора
Ніна Іванівна Просто дякую Вам за підтримку)))
психолог онлайн
цитата:
моя впевненість повернеться лишень коли я стану фінансово незалежно
Ну, да. Я вам об этом и писала.
цитата:
Тому я в пошуках роботи,
Если у вас получится найти работу без помощи психолога, то это будет замечательно и очень повысит вашу самооценку.
психолог онлайн
цитата:
Мої батьки відкрито мене не підтримують у тому щоб піти від чоловіка адже то був мій вибір. Тому я маю терпіти.
Це основа Вашої невпевненості. Її заклали ще батьки.
цитата:
Я знаю що своє зробили роки у декреті і чоловік який не поважає мене в усіх планах.
А це її підсилило в рази. І продовжує руйнувати як впевненість, так і ініціативність.
цитата:
А піти я не маю куди тому на разі в пошуках роботи.
Тож це гарна мотивація, щоб знайти роботу - врятувати себе з цих руйнуючих стосунків.
цитата:
До заміжжя я переважно завжди була в русі.
Сподіваюсь, що й надалі буде так. Просто пригадайте той час і той свій стан - і налаштуйтесь на нього.