Панічні атаки
Добрий вечір, як позбутися думок про втрату свідомості, що от-от втрачу свідомість в маршрутці, переключаюсь на другі думки, але всеодно на задньому фоні думаю про те, зі знайомую говорила і також думаю про те, як позбутися цього?
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Ket, доброго часу доби!
цитата:
як позбутися думок про втрату свідомості, що от-от втрачу свідомість в маршрутці
У Вас був досвід втрати свідомості у маршрутці?
психолог онлайн
Добрий вечір, Ket!
цитата:
ПАНІЧНІ АТАКИ
З чого Ви взяли, що у Вас панічні атаки?
цитата:
як позбутися думок про втрату свідомості, що от-от втрачу свідомість в маршрутці,
Схоже на фобію через нав'язливі думки. Але на якій підставі, на Ваш погляд, ці думки приходять?
цитата:
переключаюсь на другі думки, але всеодно на задньому фоні думаю про те, зі знайомую говорила і також думаю про те, як позбутися цього?
Щоб позбутись, треба спочатку дослідити, які причини запускають страхи про втрату свідомості. І це можливо у співпраці з психологом. А потім усунути ті причини і розвивати здатність бути в реальності, у теперішньому часі.
Відредаговано автором 06-04-2023 21:24:54
психолог онлайн
Добрий вечір, Ket!
З'ясувати справжню причину та позбутись цих нав'язливих думок можна лише з допомогою спеціаліста-психолога на психотерапії. Не за перепискою та порадами.
А от причина подібного частіш за все має соціальну природу, пов'язана з соціальними страхами. Тобто, людина боїться втратити свідомість і впасти - привернути до себе увагу оточуючих (в маршрутці) - і таким чином зганьбитись перед ними.
Це з власного досвіду роботи.
психолог онлайн
цитата:
як позбутися думок про втрату свідомості
Вам треба позбутися нав'язливих думок.
Тому для вас є кілька порад:
1. Признайте свої нав'язливі думки. Важливо розуміти, що вони не є реальністю та не обов'язково відображають те, що дійсно відбувається.
2. Навчіться розслаблятися. Спробуйте зайнятися медитацією або аналогами, які допоможуть зняти стрес та тривогу.
3. Займіться фізичною активністю. Спорт або фізичні вправи допоможуть вам зняти напругу та покращити настрій.
4. Навчіться контролювати своє дихання. Це допоможе заспокоїти нервову систему та зменшити ризик виникнення паніки.
5. Пошукайте підтримки у родини або друзів. Розмова з людьми, яким можна довіряти допоможе вам знайти способи зменшення тривоги та навчитися розуміти та контролювати свої навязливі думки.
6. Зосередьтеся на позитивних думках та планах на майбутнє. Спробуйте знайти речі, які вам подобаються і роблять вас щасливими, та зосередьтеся на них.
7. Запам'ятайте, що навчання керуванню своїми нав'язливими думками може зайняти час. Тому важливо зосередитися на своєму самопочутті та допомозі собі у цьому процесі.
Якщо ви не зможете самостійно вирішити цю проблему, тоді вам буде потрібна індивідуальна консультація. Можете звернутися до мене, я працюю з такими запитами та допомогу вам.
Бажаю успіху!
психолог онлайн
Вы только в маршрутке боитесь потерять сознание или в других местах тоже?
Были ли случаи, когда реально теряли сознание?
Какие еще есть признаки панических атак?
Как давно состояние такое?
Проверялись ли у врача?