Незадоволеність власним життям
З приближенням свого дня народження, як і перед всіма святами у мене посилене відчуття тривоги у зв'язку з тим, що є не живу своїм життям. У період коли в країні війна, ти розумієш, що не можеш далі жити так як це було раніше не повноцінним життям. Почуваю себе самотнім хоч постійно перебуваю в колективі та маю пару вірних друзів перевірених часом. У мене відсутнє будь яке особисте життя, ніколи не був у відносинах (і все інше відповідно). Є занадто замкнутим у собі і сором'язливий скільки себе пам'ятаю. З часом тільки зростає відчуття тривоги і страху, боюсь про себе думки інших людей, постійно порівнюю себе з іншими наслідки виховання батьків. Розумію, що ніколи не жив, як сам того хотів. Багато втрачених моментів і можливостей в житті, постійно згадую минуле з злість на себе, як можна було так жити і бути таким правильним і слухняним. Інколи виникають дурні думки...
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Здравствуйте!
"Розумію, що ніколи не жив, як сам того хотів. Багато втрачених моментів і можливостей в житті, постійно згадую минуле з злість на себе, як можна було так жити і бути таким правильним і слухняним. Інколи виникають дурні думки.." тут Вы опирались на какие-то свои установки и убеждения. Как Вы сейчас готовы менять, то что Вас не устраивает? Чего бы Вам хотелось изменить, привнести в свою жизнь? Какие Ваши потребности, и насколько Вы их осознаете?
Обратитесь к психологу и поработайте с своими убеждениями.
психолог онлайн
цитата:
У мене відсутнє будь яке особисте життя, ніколи не був у відносинах (і все інше відповідно). Є занадто замкнутим у собі і сором'язливий скільки себе пам'ятаю.
Доброго дня! Ви боїтесь знайомитись з дівчатами чи не хочете стосунків?
цитата:
З часом тільки зростає відчуття тривоги і страху, боюсь про себе думки інших людей, постійно порівнюю себе з іншими наслідки виховання батьків.
Яке це було виховання? Які у Вас відносини з батьками?
цитата:
Розумію, що ніколи не жив, як сам того хотів.
Як би Ви хотіли жити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338705 для Юлия Витальевна Якименко
Как Вы сейчас готовы менять, то что Вас не устраивает?
---
Наданий момент мобілізований так що можливості шось змінити не так багато, від цього все здається тільки гіршим
Чего бы Вам хотелось изменить, привнести в свою жизнь?
---
Зробити його більш насиченим і повноцінним, розумієш що не хочеться бути самотнім, та і знайти свою 2 половинку.
Какие Ваши потребности, и насколько Вы их осознаете?
---
Потреби загальні нічого не звичайного, а на скільки я їх усвідомлюю необхідно
ще розібратись
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338707 для Татьяна Штапова
Через відсутність досвіду коли на це прийшов природній час, я залишився не при справах відповідно розвився страх, що про це дізнаються інші і почнуть про мене говорити.
Відносини з батьками в мене нормальні. Але виховання в суворому контролі не можна було бути самим собою, кричати проявляти емоції не характерні для хлопця. Також брала участь бабуся старе радянське виховання.
Хотілося жити спокійно без думок, що про мене подумають чи скажуть інші люди. Звичайним повноцінним життям без тривоги і страхів, які вже впливають на фізичне здоров'я
психолог онлайн
Перш за все, можна спробувати звернутися до психолога або психіатра. Це може бути корисно, оскільки фахівець допоможе вам зрозуміти ваши почуття та думки, а також розглянути різні стратегії, які можна використовувати для поліпшення вашого самопочуття та зниження рівня тривоги.
Другим корисним кроком може бути початок роботи над самим собою, зокрема, навчання, розвиток та зміна своїх звичок. Наприклад, можна спробувати знайти нові захоплення, зайняття або волонтерську роботу, що може допомогти відволіктися від негативних думок та знайти задоволення в житті. Також важливо розглянути свої негативні переконання про себе та світ навколо себе, і спробувати змінити їх на позитивніші, реалістичніші.
Необхідно пам'ятати, що зміна вимагає часу та зусиль. Досягнення цілей може зайняти тривалий час, але важливо пам'ятати, що ви можете контролювати свої дії та думки. Важливо не порівнювати себе з іншими, а зосередитися на своїх власних успіхах та прогресі.
психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
У період коли в країні війна, ти розумієш, що не можеш далі жити так як це було раніше не повноцінним життям.
Поясніть, будь ласка, що ви мали на увазі?
Невже тільки війна змушує Вас замислитись, чому ваше життя таке?
психолог онлайн
цитата:
Для Вас важливіше, що будуть говорити інші люди чи як Вас буде сприймати дівчина, яка Вам сподобається і дізнається, що у Вас раніше не було відносин з дівчатами?
цитата:
Хотілося жити спокійно без думок, що про мене подумають чи скажуть інші люди.
Чому Вас так непокоять думки інших людей про Вас чи плітки?
цитата:
Звичайним повноцінним життям без тривоги і страхів, які вже впливають на фізичне здоров'я
Як саме страхи впливають на Ваше фізичне здоров'я?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338732 для Владимир Анатольевич Тарасенко
На фоні війни все стало гіршим. Тому, що на даний момент мобілізований тому і задумався про можливість власної смерті і про що жаль, як би помер, про що найбільше жалів би
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338735 для Татьяна Штапова
---
Важливіше, як сприйматиме дівчина,як саме вона до цього поставиться. Та і думка про інших також хвилює
Чому Вас так непокоять думки інших людей про Вас чи плітки?
---
Наслідки виховання моїх батьків, я і без їх виховання був замкнутий і дуже сором'язливий. А їх слова все тільки посилили
Як саме страхи впливають на Ваше фізичне здоров'я?
---
Думки про майбутнє, час іде, а все стає тільки гіршим
психолог онлайн
цитата:
На фоні війни все стало гіршим. Наче до війни було все було файно.
Ви зазначили, що мобілізований. То ви тепер у військовій частині?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338750 для Владимир Анатольевич Тарасенко
На даний момент у частині. Все і раніше не було файно, але воно так сильно не турбувало як зараз
психолог онлайн
цитата:
Та, звісно. Тепер потрібно призвичаїтись до нових умов і обставин.
психолог онлайн
цитата:
Важливіше, як сприйматиме дівчина,як саме вона до цього поставиться.
І як може поставитись дівчина? Які варіанти Вам здаються вірогідними?
цитата:
Звичайно, виховання батьків , відносини в сім'ї мали на Вас великий вплив. Але зараз Ви доросла людина, і можете йти своїм шляхом. Якщо незадоволені чимось в собі, це можна змінювати, якщо є таке бажання.
цитата:
Про що найбільше б жаліли?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 338803 для Татьяна Штапова
---
Та може виникнути запитання, як так і не бажання продовжувати спілкування чи починати відносини. Ну і страх з соромом, що про це дізнаються інші
Про що найбільше б жаліли?
---
Та все елементарно, що ніколи не робив те що хотів сам чи вважав за правильне. Прожив не своє життя. Скільки вже всього опушені, що сам не розумію чого хочу в цьому житті.
психолог онлайн
цитата:
Та може виникнути запитання, як так і не бажання продовжувати спілкування чи починати відносини.
Це тільки 1 із варіантів, насправді їх багато. Але Ви думаєте тільки про цей. Навіть якщо дівчина не захоче з Вами продовжувати спілкування, Ви можете знайти іншу дівчину, для якої відсутніть у Вас досвіду не буде проблемою.
Можливо, для когось це взагалі буде перевагою, наприклад, для ревнивої дівчини. Або для дівчини буде набагато важливіше те, що Ви захищаєте її країну, ніж Ваше минуле. До речі, Ви взагалі не зобов'язані нікому розказувати про те, про що не хочете.
цитата:
Ви можете зараз почати жити своїм життям. Якщо самостійно не можете розібратись у своїх потребах та бажаннях, варто звернутись до психолога. Можливо, у вашій військовій частині є такий спеціаліст.