Доброго дня
Доброго дня! 5 років тому я пережила важкий діагноз, який несподівано мені поставили. Все добре закінчилось, але тепер я боюся всього, що зі мною відбувається, очікуючи такого ж повтору. Будь-яке, навіть легке захворювання викликає в мене паніку. З'явився страх невідомого, страх смерті. Не знаю, як бути.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго.
Страх захворіти сам по собі не є чимось патологічним, але коли він заважає жити, треба його опрацьовувати з психологом.
Розкажіть, будь ласка, чим саме Вас лякають хвороби? Які наслідки цього для Вас є найстрашнішими?
І ще, як Вам вдалося впоратись минулого разу? Що допомогло не занепадати духом під час хвороби?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку!
цитата:
5 років тому я пережила важкий діагноз, який несподівано мені поставили. Все добре закінчилось, але тепер я боюся всього, що зі мною відбувається, очікуючи такого ж повтору.
На жаль, таке трапляється в житті людей. І тому поява страху вельми природне явище в такому випадку. Однак Ви боїтесь повторення. Більше того, будь-яка недуга спричиняє паніку. Тобто Вашу емоційну реакцію можна вважати надмірною.
цитата:
З'явився страх невідомого, страх смерті. Не знаю, як бути.
Головно, прийняти думку, що боятись смерті нормально. І тим самим послабити рівень збудження.
Потрібно притримуватись порад лікарів, а я думаю, що вони давали відповідні поради.
Третій крок - вести здоровий спосіб життя, в якому буде місце для радості, відпочинку, задоволення свої потреб і захоплень. До речі, наскільки ви задоволені власним життям? Чи є те, що бажаєте змінити? Які у вас стосунки з близькими та рідними?
Ну, і, звісно, пропрацювати страх беспосередньо з психологом.
Усе це в комплексі забезпечить настання рівноваги в душі і позитивні зміни в якості життя.
Ще пропоную відео.
СТРАХИ. КАК ПРЕОДОЛЕТЬ...
https://upsihologa.com.ua/audio-video-466
Відредаговано автором 09-04-2023 09:41:08
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день!
цитата:
я пережила важкий діагноз
Этот стресс активизировал ваши страхи, которые сейчас и мешают вам жить -
цитата:
я боюся всього, що зі мною відбувається
цитата:
страх смерті
цитата:
страх невідомого
Если учесть, что в дне сегодняшнем страхов нет, так как они обращены только в будущее и что страх смерти - это страх жизни, то вам необходимо сделать следующее, чтобы изменить свое состояние:
1. Определиться с тем, что вас не устраивает в вашей жизни и по какой причине вы не живете здесь и сейчас.
2. Выявить свои истинные желания и отделить их от долгов.
3. Сформулировать цели (то, чего вы хотите) и осуществить желаемое.
4. Проработать страхи и найти/вернуть уверенность в себе.
5. Найти ресурсы - это то, что поможет вам справиться со страхами и достигнуть того, чего вы хотите.
И когда вы нормализируете (сбалансируете) свою жизнь, то эти страхи перестанут вас беспокоить.
Безусловно, вы можете попробовать самостоятельно проделать всю эту работу, используя соответствующие техники из интернета.
Но если это не даст нужного результата, тогда можете обратиться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
По времени такая работа займет 2-2,5 месяца, так как я работаю в краткосрочном психотерапевтическом направлении.
Желаю удачи!
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Марія Радченко
Доброго дня! Розумію, що Ви пережили дуже важкий період у своєму житті і тепер стикаєтесь з страхами і тривогою. Це зрозуміло, так як здоров'я - один з найбільш важливих аспектів життя кожної людини.
Щоб допомогти собі з цими страхами, я б рекомендував звернутись до професійної психологічної підтримки. Психолог зможе допомогти Вам зрозуміти і пережити Ваші почуття, надати підтримку і навчити ефективним стратегіям зменшення тривоги і боротьби зі страхами.
Також, дуже важливо доглядати за своїм здоров'ям і регулярно проходити обстеження, які допоможуть вчасно виявити будь-які проблеми і уникнути їх ускладнення. Важливо пам'ятати, що страх може бути нормальною реакцією на такі події, і що це не означає, що Ви не можете знайти допомогу і підтримку для себе.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Марія Радченко
Доброго, Nat88!
Бажано звернутися до вибраного психолога особисто та на психотерапії пропрацювати свій страх смерті.
Іншого шляху я не знаю.
психолог онлайн
Страх болезней это всегда про страх смерти. За этим много других страхов прячется - у каждого они свои и важно понять, что именно вас пугает. А кроме того, кроме понимания, нужно эти переживания проживать.
Это тема для индивидуальной работы.