Профоріентація в 30 років
Вітаю. Початок може здатися не по темі.
Прийнято, що в 30 люди знають чого хочуть. Я хочу лише бути першим в дівчини. Всі психотерапевти, з якими я працював казали: якщо хочеш, значить вона тобі потрібна, та це нездійсненно. Тому вирішив поставити собі нову мету. Жити, як раніше не можу. Прийнято, що в 30 людина має освіту, роботу, навички. Це не так. Освіти не маю. Довго ніде не працював. Своє сільське господарство за роки так і не налагодив. Зараз служу, та це не вічно і, можливо, ненадовго. Всі інтереси втрачені. Розказую, які були з дитинства.
1. Рибалка - втрачено.
3. Шахи - застряг. Чим далі тим гірше граю І проблема в не в неуважності, я не розумію ''уловок'' і література не допомагає.
3. Акваріумістика. Попри всі старання-вивчання так і не довів акваріум до ума. І рідко ця галузь рентабельна.
Навчатись в школі я розлюбив давно
4 Здібності до математики. Всі казали, що мені треба бути програмістом. В університеті програмування не давалося зовсім. Ненавиджу його.
5 Переміг в обласній олімпіаді з географії, та інтересу до неї ніколи не мав.
6 Багато читав. Пробував писати. Сухо і філософськи нічого нового.
7. З 12-ти років займався кролівництвом. Ґрунтовно його вивчив, але мої кролі не набирають вагу, як належне і секрет успіху - секрет. Його не видають. Я вже багато років не знаходив нічого нового в цій галузі, але не маю успіху. Всі психотерапевти казали, що мені потрібно цим займатися. Пішовши на війну, я зрозумів, що більше не візьмуся за кролів.
8 Цікавився кораблями, але на флот мене не візьмуть і це та ж армія, що є не моє.
9 Двічі вчився на тех спеціальностях. Кинув через депресії і не маю інтересу до техніки, як і до всього.
В таких випадках кажуть займатися тим, чим займаєшся далі. Можливо мене скоро звільнять за станом здоров'я і в мирний час я точно непридатний. Такий собі воїн, вже непотрібен командуванню через порушення псих стану, та порушення не через війну, а через старі проблеми, хоча бачив усе і сам двічі контужений.
10 Батько хоче, щоб я займався з ним його бізнесом (40 гектар землі), але так я не стану самостійним. Я не бачу, не пам'ятаю, не розумію те, що треба, бо це робить батько. Роки землеробства і будівництва з батьком нічому не навчили.
Війна - перший в житті період, коли я фінансово незалежний від батька.
Описав би все детальніше, якби формат дозволяв.
Я знаю, що відповіддю буде ''зверніться до психолога''. Може хоч порадите до якого? Бо мав їх 9 на протязі 9-ти років.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
ВІтаю, Олег!
Будь-ласка, опишіть свій досвід з психологами.
Скільки було сессій, в якому підході вони працювали, чому не склалася співпраця і т.і.?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339579 для Ирина Григорьевна Инститорова
В основному працював раз на тиждень по 1 годині вживу.
Перший шарлатан, коли дізнався, що ч у 20 років незайманий сказав: роби що хочеш, але щоб до наступної зустрічі ти ним не був. І я скористався повією. Після 10-ти сеансів сказав, що я здоровий.
Другий тільки хвалив мене і "говорив те, що я хотів чути".
Далі були державні психіатри і стаціонар, де "залічили" трифтазином. Після цього відновлювався в приватного психіатра, який згодом порадив психоаналітика. Самі знаєте, що таке психоаналіз. За 5 років стало тільки гірше.
З останній психологом КПТ перервав роботу, бо пішов воювати. Він здавався мені гарним спеціалістом, але на війні я помітив, що так само він пропагував кролівництво і що мені потрібно бути першим. Там, на війні, я зрозумів, що ніхто з них навіть не намагався мені допомогти, а просто присаджували на вічну терапію.
психолог онлайн
Стало интересно как вы выбираете психологов.
А еще, что вы имеете в виду под подсаживали вас на вечную терапию?
Відредаговано автором 18-04-2023 19:07:31
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339583 для Валентина Михайловна Жемчужникова
А як її обирають? На що звертають увагу? В кожного купа досвіду, сертифікатів, напрямів і всі відгуки позитивні. А "вічна терапія", це очевидні речі, це терапія, яка закінчується тільки коли психолог помирає.
психолог онлайн
Каждый выбирает по своему.
Вот я вас и спрашиваю, как вы выбирали психологов? На что смотрели?
И "вечная" терапия, опять таки, понятие очень относительное. Для некоторых 5 лет терапии это уже вечная терапия.
И еще возник вопрос, что изменилось за время терапии в вашей жизни, в вашем восприятии себя, окружающих? Какие результаты были (кроме первого терапевта)
Відредаговано автором 18-04-2023 19:26:23
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339585 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Починаючи з другого і закінчуючи державними психіатрами включно змінилось те, що яя вдруге кинув навчання і розійшовся зі своєю жінкою, з якою півтора року був разом. Не впорався з тим, що я не перший. Далі 8 років провів у самотності, пошуках невинної дівчини і марних стараннях налагодити кролівництво. Віра в теорію альфа-самця залишилась непохитною. Тобто не змінилося нічого.
Доповнення від автора
А обирав психологів не сам, мені радили.
психолог онлайн
А почему вы не выбирали психологов? Особенно, если видели, что вам они не подходят.
Вы выше написали про сертификаты, хвалебные отзывы. И тут оказывается, что вы не выбирали сами.
С темой "хочу быть первым" не было никакого прогресса вообще? Вы что-то для себя поняли, осознали или никак вообще не продвинулись в этой теме?
Сколько встреч с каждым из психологов вы работали?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339588 для Валентина Михайловна Жемчужникова
10, 11 50, 250, по різному. З темою "хочу бути першим" я приводив їхні слова: якщо ти цього хочеш, значить воно тобі потрібно. Сам не обирав, бо після першого шарлатана не довіряв психологам просто з інтернету. А працював довго, хоч це й не допомагало, бо всі вони казали, що це довгий процес.
психолог онлайн
А с каким диагнозом вы попали в стационар?
Почему там оказались?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339591 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Шизотипові розлади. Я ліг туди, бо порадив психіатр, плюс хотів відійти від стосунків з жінкою. Я через 2 місяці зрозумів, що у нас немає майбутнього, але 1,5 року не могли розійтися.
психолог онлайн
цитата:
Я хочу лише бути першим в дівчини. Всі психотерапевти, з якими я працював казали: якщо хочеш, значить вона тобі потрібна
А навіщо вам бути першим?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339594 для Ксенія Шалімова
Бо я не можу бути не першим. А самотнім теж страждаю.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339594 для Ксенія Шалімова
Це окрема тема, в якій мені вже ніщо не допоможе, хіба що нова мета, яку я намагаюсь знайти. Іншу мету, інший інтерес, інше бажання, хоч щось іще, крім цього.
психолог онлайн
Доброго вечора Олег!
Питання, які Ви ставите, актуальні зараз не лише для Вас - я маю на увазі, пошук себе та свого призначення в житті.
А от підхід до пошуку, як на мене, не дуже продуктивний... Експериментальний метод можливо і непоганий, але дуже вже довгий...
Які б не були у дерева товсті гілки, але якщо не має коріння, дерево навряд чи виживе... Так і з пошуком себе... Якщо людина не розуміє основної мети людського життя, якщо зав'язана лише на побутових речах, тоді які б не ставила перед собою цілі, вони всі виявляться не тими, що потрібно... Це як ялинка зі зрізаною верхівкою... І ніби дерево живе, але рости не може...
Власне, як і з бажанням бути першим у дівчини... Якщо чоловік відчуває себе цілісним та реалізованим, йому навряд чи потрібно буде доводити свою самість...
Ви пишете про батька... І у мене складається думка, що бажання першості якось пов'язане зі стосунками з ним... Ви ніби весь час знаходитеся в його тіні...
Він дуже авторитарний? А які стосунки у Вас з мамою?
психолог онлайн
цитата:
Бо я не можу бути не першим. А самотнім теж страждаю.
Это все, что вы смогли вынести из многолетней терапии?
Или просто рассказывать не хотите подробно?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339599 для Алла Григорівна Веленко
Ваші здогадки щодо батька мого помилкові. Він не авторитарний. Так, я в його тіні після того, як кинув навчання, бо залежний від нього, як фінансово, так і в інших речах. Мати пішла з сім'ї 5 років тому, ніколи не любила батька, а він її любив. І моє бажання бути першим пов'язане не з батьком, а з моїм досвідом стосунків. І тут мені, я казав, ніхто не допоможе. Остання надія тепер знайти іншу мету, бо навіть війна мене не змінює.я сюди йшов з метою змінитися
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339600 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Детально це довго і важко. Я втретє повторю: тут едина надія - нова мета, а відмовитись від бажання бути першим мені ніхто не допоможе. Задавав питання не з метою розбирати питання про бажання бути першим. На цю тему я писав тут минулого року і мав агресивні відповіді. Та то не важливо. Майже все повідомлення ні про що)))
психолог онлайн
цитата:
Це окрема тема, в якій мені вже ніщо не допоможе
Можливо і не допоможе, але це -
цитата:
Бо я не можу бути не першим. А самотнім теж страждаю
не відповідь
цитата:
Задавав питання не з метою розбирати питання про бажання бути першим
Зрозуміла. Тоді можливо не варто її було сюди виносити, дуже цікава і важлива тема, її важко не помітити.
цитата:
Майже все повідомлення ні про що)))
Відчувається, що ви схильні знецінювати отримане. Як з вашоі історіі, так уже і тут у відповідях. Тоді чого ж ви хочете від спеціалістів, яких спеціалістами не вважаєте?
Щоб прилетів чарівник-психолог на блакитному вертольоті, та зробив ваше життя кращім насильно, попри все знецінення?
психолог онлайн
Если вы за 9 лет не смогли разобраться с темой первый-не первый в жизни девушки, и никто вам помочь не может, то и с темой поиска себя будет, скорее всего, аналогично.
Тем более, что своими ответами вы, похоже, такой же сценарий проигрываете - краткие ответа, явное раздражение, обесценивание и нежелание хоть немного напрячься отвечая на вопросы, хотя вы обратились за помощью.
Плюс- опыт клиники, диагноз был и к этому тоже вопросы, что было и с чем остались, наблюдались ли далее и тп
Відредаговано автором 18-04-2023 23:19:15
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339610 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Короткі відповіді, бо короткий формат і чіпляється зайва тема. Я знаю чому хочу бути першим. Це не стосується теми.
А що значить напрягатися? Я напрягався в навчанні в університеті і нічого крім нього не бачив, але мав завали по всім предметам тоді як гуляти здавали сесії без проблем.
Я важко працював і не заробляв на життя тоді як інші заробляють більше працюючи на легший роботах.
Я напрягався в завоюванні дівчат тоді як інші отримують її просто так.
І це не мені так здається...
Доповнення від автора
Люди поєднують роботу, особисте життя, саморозвиток і багато інших речей. Я не справлявся з чимсь одним.
І так, напрягатися в роботі з психологом. Я не знаю відповіді на питання "що відчуваєш?". Я не знаю назв почуттів і книги з психології не допомагають їх вивчити.
Попри звої успіхи в школі я не розумію те, що розуміють люди, котрі не прочитали жодної книги в житті.
Кажуть тупі люди нестраждають від псих розладів. Виходить я вийняток?
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
цитата:
Я не знаю відповіді на питання "що відчуваєш?". Я не знаю назв почуттів і книги з психології не допомагають їх вивчити.
Це місце для дослідження себе, а не пошуку нового психолога, який не буде задавати незручні питання. Мало хто дає на них відповіді одразу. І попри ту кількість згаданої вами терапії, скоріше за все ви не були у терапії хоч якийсь тривалий час. Довготривала терапія формує довіру, при якій людина має можливість проживати непрості почуття без отаких думок "я не розумію що від мене хочуть почути".( Це кажуть прямо і робота вже іде на більш глибокому рівні) Бо це давно обговорено, відношення сформовані і будь-яка відповідь вірна, якщо людина реально намагається зрозуміти.
цитата:
По-перше страждають, по-друге якщо ви чогось не розумієте, це не означає що ви тупий. Це речі різного порядку. Ви занадто зациклені на порівнянні себе з іншими, це завжди дуже сильно демотивує.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339663 для Ксенія Шалімова
Ви мене зовсім не зрозуміли. Дякую за увагу.
психолог онлайн
Ксенія Шалімова
Если у вас сложности с тем, чтобы учить что-то, запоминать, выполнять, обусловлено вашими какими-то особенностями здоровья, то с этим стоит обращаться к врачу и разбираться, что можно сделать. Тогда и выбирать профессию вам стоит из тех, что вы можете освоить и что из этого вам больше всего нравится.
Но в том, что вы пишите есть еще много сопротивления и нежелания ничего узнавать про себя и менять.
И соглашусь с коллегой, что очень сомнительно, чтобы вы были в терапии долго. Потому что при длительной терапии, как минимум, идет много осознаваний и понимания того, какой вы, что хотите, почему жизнь так складывается, почему что-то получается, а что-то нет, какие сопротивления есть, как вы строите отношения и тп. При этом само по себе осознавания ничего не меняет в жизни, потому что нужны действия - рисковать и делать, смотреть, что получается, делать выводы, проживать чувства, связанные в новым опытом и тп.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339667 для Валентина Михайловна Жемчужникова
5 років з одним психоаналітиком кожного тижня. Не вірите? То як вам тут можуть довіряти?
психолог онлайн
цитата:
5 років з одним психоаналітиком кожного тижня
Тоді це дуже сумно. Я вам співчуваю, що 5річна терапія не дала ніякого результату. Мені важко це уявити, але нажаль так справді буває, якщо спеціаліст не підійшов, або недостатньо кваліфікований. В такому випадку ви ще довго протримались у терапії))
психолог онлайн
Доброго вечора Олег!
Є несуттєві деталі, а є основна суть, яка допомагає рухатися в правильному напрямку...
Давайте по суті...
Так, батько, не авторитарний, але те, що Ви в його тіні - це правда.
Ви пишете, що живете лише власним досвідом... Але це не є суттю... Суть полягає в тому, що в сім'ї всі рідні люди пов'язані між собою внутрішніми зв'язками і схожими проблемами... і не має значення, хто куди пішов і, загалом, чи ще є в цьому світі... Тому, коли мати пішла від батька, бо його не любила (за Вашими словами), це вплинуло не лише на нього, але і на Вас, навіть, якщо це здається неправдою... Адже, окрім стосунків батько- мати, ще є стосунки мати-син. Стосунки з матір'ю все одно залишаються, навіть, якщо ви не бачитеся і не спілкуєтеся.
Чи не тому, так довго і наполегливо шукали дівчину, у якої будете першим, що несвідомо потребували компенсації стосунків з мамою? До речі, в родині, як правило, питання не вирішені батьками, повторюються в дітях... А те, що не все так однозначно між ними - стовідсотково... Адже, ніколи не буває в парі хтось один винний...
Окрім того, існують певні родові закономірності... Те, що не вирішено батьками, потребує вирішення їх дітьми...
Зараз Ви пишете про пошук нової мети, бо у всьому іншому не змогли розібратися... Але, на превеликий жаль, не звернули уваги в моєму попередньому коментарі на суть - без усвідомлення основного сенсу життя, всі інші цілі втрачають будь який сенс...і розсипаються як будиночки з піску... Чи не тому всі Ваші, дійсно велитенські зусилля, призвели лише до ще більшої розгубленості та розчарування?
Власне, вміння відчувати суть і допомагає людині не загубитися в цілях, психологах, дівчатах і в самому житті...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339711 для Алла Григорівна Веленко
Мати пішла 5 років тому, а я шукаю стосунків з невинною дівчиною вже 10 і батьки не мають проблем, подібних до моїх. І стосунки з матір'ю в мене теж нормальні. А першим хочу бути після того, як 2 роки добивався жінки, котру інші отримуюють за 3 дні і потім зіткнувся з ретроспективними чи ретроактивними ревнощами. Іншу добивався 7 років. І в обох випадках у них були інші, поки я добивався. У кожної хтось був першим. Чим я гірший? Ніхто не каже чим гірший, тому чому я не маю права бути першим?
психолог онлайн
Гм, а Вам не спадало на думку, що є якась закономірність в тому, що Вам трапляються саме такі жінки? І це - далеко не випадковість... Мова іде зовсім не про те, що хтось кращий або гірший. А про те, чому саме таких жінок "притягували" до себе...
Як правило, дівчата себе поводять так тоді, коли відчувають сильну внутрішню залежність чоловіка від них особисто і залежність від самого бажання мати ці стосунки... Внутрішньо залежна людина одразу стає нецікавою, адже автоматично починає втрачати почуття власної гідності... А після того, як такі стосунки не склалися, Вас "гойднуло" у інший, прямо діаметрально-протилежний бік очікуванню, Ви вирішили пограти у роль "альфа-самця". Вирішивши чомусь, що сексуальне первенство додасть Вам внутрішньої ваги у власних очах.. Тоді як насправді, що в першому, що в другому випадку, проблема залишалася тією ж самою - відсутність почуття самодостатності ( не плутати з самостійністю) і величезна тенденція до "злипання" з близькою людиною, а отже, втрата своєї цілісності. До речі, а чому, на Вашу думку, Ваша мама пішла від Вашого батька?