Відчуття тривоги
Доброго дня, останні три місяці постійно, кожен день відчуваю що щось станеться, не можу нічого робити, постійно хочеться втікти кудись.
Дуже важко жити з цим, тому іноді виникають думки що не хочу далі жити.
Навіть думала виїхати за кордон, але зрозуміла що краще мені там не буде.. скоріш гірше (
Приймаю заспокійливі засоби, такі як бафазол і валеріану щоб спати.
Однак це допомагає зовсім трохи і далі знову накриває(
Цікаво що ці відчуття виникають в день тривають декілька годин а далі пропускає, і так кожного дня (
Підкажіть будь ласка що мені робити, чи це зараз норма?
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня. Що є причиною Вашої тривоги? Що у Вас сталось 3 місяці тому?
Відредаговано автором 19-04-2023 15:23:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339668 для Татьяна Штапова
Нічого не сталося, конкретно у мене, можливо я сильно переживала за війну і що взимку було багато обстрілів( але мої знайомі і родичі такого не відчувають і живуть нормально спокійно, тому мені дивно чому я так реагую
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
У кожної людини своя реакція на події, які вібуваються під час війни. Вони не є нормою для людської психіки. Ваша тривога не являється чимось дивним. Якщо Ви живете близько до зони бойових дій, найкраще, що Ви можете зробити для себе - виїхати. А потім звернутись до психолога щодо своєї тривоги.
До речі, чому вважаєте, що закордоном Вам буде гірше?
Відредаговано автором 19-04-2023 15:30:24
Доповнення від автора
Дякую, живу в Києві, тому і не зрозуміло було, відчуття ці не залежать від повітряних тривог, просто як з голови, без причин.
психолог онлайн
цитата:
Цікаво що ці відчуття виникають в день тривають декілька годин
Що з Вами відбувається протягом цих годин?
цитата:
кожен день відчуваю що щось станеться
Що саме може статись? Які фантазії приходять в голову?
цитата:
Чому гірше?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339672 для Татьяна Штапова
Пітніють руки і ноги сильно, не можу нормально їсти і робити домашні справи ( елементарно приготувати їжу), хочеться втікти кудись, голова кружится.
Здається що станеться щось погане, що саме не знаю, катастрофа якась, що небезпека всюди у всьому світі.
Гірше тому що мені здається переїзд стресом великим для мене і дитини.
психолог онлайн
Доброго дня, я б не дивилася на вашу ситуацію з боку нормальності чи ненормальності.
Те, що з вами зараз є - це факт, який ви можете а) продовжувати спостерігати допоки не стане нестерпно це відчувати, б) спробувати виявити причини вашого стану, звернувшись за допомогою до психолога.
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Добрий день!
цитата:
Підкажіть будь ласка що мені робити, чи це зараз норма
Відповідно до зазначеного, можна припустити, що вам дошкуляють панічні атаки. Через що, спитаєте ви, адже у близьких і знайомих такого нема? Так, в них може й не бути, а у вас є, тому що ви вразлива і ваш спосіб реагування на кризове явище, яким і є, по суті, війна, тривожний.
Війна підсвітила і загострила певні побоювання, що жили всередині вас раніше. За себе, за дитину, за близьких і рідних, за безпеку і благополуччя в цілому. Сучасна ситуація зачіпає цінності, розхитує звичні уявлення про безпеку і звичний перебіг подій мирного часу, де є прогнозованість і передбачуваність. Що з чим всим зараз? Все захиталось. Ні в чому немає впевненості.
Тому реальна допомога буде полягати, окрім прийому ліків, у співпраці з психологом. У пошуку причин тривоги, у напрацюванні єфективних способів вираження своїх емоцій, проживанні їх без шкоди для здоров'я і настрою. У розбудові спроможності перебувати в моменті "тут і зараз" і тим самим у нівелюванні схильності до катастрофізації подій, дійсно, складного життя.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Вам варто звернутись до психолога, щоб знизити тривожність. Має стати легше, коли з'явиться можливість періодично ділитись тим, що відчуваєте, та отримувати підтримку. Також можете почитати, які техніки допомагають при панічних атаках.
цитата:
Ви дійсно можете бути не готові до переїзду в іншу країну для постійного проживання. І не факт, що тривога після цього знизиться. Але якщо виникає бажання втекти, можна подумати, куди саме Ви б хотіли поїхати чи де сховатись. Варто не ігнорувати і не боротись з тривогою, а досліджувати, чого саме Вам хочеться, коли рівень тривожності підвищується. І якщо є можливість, зробити щось в цьому напрямку. Наприклад, з'їздити на відпочинок в більш безпечне місце чи хоча б пофантазувати, як Ви це робите.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339678 для Наталя Вікторівна Ткачук
Дуже дякую за відповідь, задумаюсь над цим.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339684 для Татьяна Штапова
Напевно хочеться в ті моменти розслабитися, я так думаю.
Дякую вам за поради)
психолог онлайн
Доброго дня. Спробуйте техніка для розслаблення , заспокоєння ,дихання.
Це для полегшення.
А так рекомендую записатись до психолога.
Я з таким запитом працюю.
психолог онлайн
Доброго, AnnyWhite!
цитата:
А ДО війни Ви відчували щось подібне? Хоча б інколи?
Схильні до тривожності?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339767 для Павел Леонидович Басанский
Подібне ні, схильна трохи більше переживати взагалі, але щоб заважало нормально жити то такого не було
психолог онлайн
цитата:
Напевно хочеться в ті моменти розслабитися, я так думаю.
Ви щось робите для того, щоб розслабитись? Що Вам взагалі допомагає зняти напруження?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339785 для Татьяна Штапова
Іноді допомагає відволікатися прогулянка або перегляд фільму, намагаюся себе заспокоїти думками позитивними, що все під контролем.
Це в деякі моменти може зняти напругу трохи, а іноді не допомагає взагалі нічого і я можу просто вибігти на вулицю і тільки тоді прихожу в себе, і не розумію навіщо вибігла, нічого ж не сталося
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339680 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую за відповідь і поради.
Я згадала що на початку війни я так не реагувала, ну тобто звичайно мені було страшно як і всім, але таке відчуття що зараз мені набагато тривожніше і некомфортно, хоча обстановка зараз набагато спокійніша ніж тоді в Києві
психолог онлайн
цитата:
Гірше тому що мені здається переїзд стресом великим для мене і дитини
Це дуже схоже на панічні атаки, які ЗАВЖДИ з'являються тоді, коли людина ніяк НЕ наважується зробити якийсь ЗНАЧИМИЙ КРОК у своєму житті, який може СУТТЄВО змінити все НА КРАЩЕ. Але, схоже на те, що Ви патологічно боїтеся будь-яких змін та чіпляєтеся за старе й знайоме, хай навіть воно віджило своє.
цитата:
Це якраз тому що панічні атаки (ПА) безпосередньо не пов'язані з небезпекою як такою, вони говорять про те, що Ви НЕ робите чогось ДУЖЕ ВАЖЛИВОГО в своєму житті, щось важливе відкладаєте через свої страхи або стереотипи в сприйнятті.
психолог онлайн
цитата:
Розум звичайної людини не може цього збагнути, мовляв, зовні обстановка спокійніше, а тривога лише зростає. Фахівцю, навпаки, зрозуміло, бо він знає, як взаємодіють між собою свідоме і підсвідоме. Тому його допопога людині відбувається через виведення феноменів підсвідомого на світло свідомого і налагодження здорових відносин між ними.
Прошу вас - не тягніть зі зверненням до психолога, адже проблему краще вирішити в зародку, аніж потім витрачати на неї неприпустимо багато часу.