Почуваюся самотньою у шлюбі
Доброго дня.Останнім часом почуваюся самотньою у шлюбі.Чоловік ніби і поряд, але водночас він десь далеко.Він постійно на роботі, а коли вдома, то теж думає про роботу, або приходить стомлений і на спілкування зі мною, як він каже, немає сили.Він не реагує на мої прохання, на мої проблеми, коли я щось розповідаю йому,то теж байдужий,часто зривається на мені, ігнорує,ображається.Навіть в сексуальних відносинах, не чує мої бажання.Просто робить все так, як хоче він і тільки тоді, коли хоче він.Коли я проявляю ініціативу і бажання він мені спокійно може відмовити. Постійно я винна в усіх побутових проблемах.Я просто стомилася це витримувати, мені не вистачає уваги від нього, тепла, турботи.Я просто хочу відчувати себе коханою і бажаною. Все.Більше нічого не треба мені.Це емоції і відчуття, які мене наповнюють як жінку.Я відчуваю себе тоді комфортно і спокійно.Коли цього немає, це впливає дуже сильно на мій емоційний стан, в мене немає настрою, я дратівлива, в будинку безлад і в голові теж.Коли я кажу про це чоловіку,він говорить, що я придумала собі щось,що він не розуміє звідки я це взяла, і що взагалі я якась дурнувата, раз у мене таке в голові робиться.Мені доводиться постійно випрошувати в нього увагу, або щось зробити для мене, або обійняти мене. А я не хочу цього робити.Я хочу відчувати себе коханою жінкою.На даний момент я працюю на двох роботах, в той же час повинна бути приготовлена їжа тричі на день, чистий одяг у чоловіка та чистий будинок.Я стомлююся дуже і фізично і морально, сподіваючись, що чоловік це розуміє, розраховую на його підтримку чи увагу.Але її немає, а іноді ще й критика присутня в мій бік.Що їжа не така, чи не така солона чи пересолена. Чи взагалі я хотів те, а ти зробила не те і сама мала здогадатися, що я хотів.Я емоційно зараз дуже виснажена.Сьогодні він зірвався на мені, через те, що я не зробила так як він хотів.Ми збиралися їхати в місто і він збирався у ванній і сказав щоб я вийшла надвір його чекати, а я відповіла що не вийду.Бо на той момент прасувала йому одяг для поїздки.Подумала, що він закінчить свої справи у ванній, вийде, ми разом одягнемося і разом вийдемо. Але ні.Він вийшов, але вже дуже злий, роздратований, почав кричати, що я тупа, послав мене прямим текстом і сказав що ми вже нікуди не їдемо.Бо я як завжди зіпсувала йому настрій.Тобто знову зробив мене винною, я навіть не розумію через що. Можливо я забагато хочу і накручую себе? Чи й справді чоловік себе не повинен так вести? Як змінити його відношення до мене?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня. Багато всього. По перше ви його змінити не можете, ви можете змінити себе, та відношення до ситуації . По друге, яка ціль вашої тяжкої праці, чому ви працюєте на двох роботах, ще й робите всі справи вдома. Чоловік вам допомагає? Купити продукти, допомогти помити посуд, приготувати їжу, і т.д. По трете, ви хочете, прагнете уваги, це почуття нормальне, але можливо він не може вам дати стільки скільки вам потрібно?
Ви проводите романтичні вечори? Який в вас час разом? (Ходити гуляли, побачення, кіно, спільні вечері і т.д.).
Можливо в чоловіка якісь проблеми на роботі? Або вікова криза? Або перевтома? Спробуйте спитати, як ти? Що з тобою? Що ти хочеш? Дізнатися про його світ. Можливо щось відбувається чого ви не знаєте.
Якщо вам не достатньо уваги від чоловіка, а він вам її дає, але не в тому обсязі, спробуйте знайти її в діяльності, танці, виступи на сцені (якийсь театральний кружок). Подумайте, що вам подобається, де можна доотримати увагу.
Поспілкуйтесь з психологом, запишіться на зустріч. Відредаговано автором 21-05-2023 16:25:27
Відредаговано автором 21-05-2023 16:26:23
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343200 для Надія Іванівна
Я працювала на одній, друга з'явилася тоді коли чоловік почав мені відмовляти коли я просила кошти на їжу, на якісь речі для дому і т.д. не для себе просила. Просила дуже рідко, тоді коли вже вся моя зарплатня була витрачена знову ж таки на сім'ю. Він казав в мене нема, думай як заробити більше, щоб тобі вистачало, розвивайся. Ну я і придумала. Тепер всі мої кошти йдуть на сім'ю, він оплачує тільки комунальні послуги та всі свої гроші відкладає.
Чоловік мені не допомагає взагалі, всі домашні справи на мені, він навіть обгортку від цукерки не кидає у смітник, а на стіл. Щоб я прибирала, бо це мій обов'язок. Більше того, він вважає що відремонтувати кран, або скосити траву, я теж повинна вміти і робити. Але я відмовляюся, бо вважаю це чоловічою роботою.
В тому то і справа, що часу разом немає взагалі, тому я і хочу уваги. Бо я її не отримую від слова зовсім. Він без вихідних, ввечері стомлений. І все.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Катю, Ви себе НЕ накручуєте.
Ви НЕ зобов'язані вгадувати настрої чоловіка, готувати 3 рази, не зважаючи на 2 своїх роботи, НЕ зобов'язані бути зручною і ідеальною.
Те, що робить ваш чоловік називається психологічне насильство.
Він знецінює і те, що Ви робите, і Вас саму.
Я не знаю, заради чого він живе з Вами, але з того, що Ви описали, це його дратує.
Ви чекаєте від нього уваги і Спільності Проживання- він живе своїм життям і іноді розряджає свій негатив на Вас.
Ви це відчуваєте, але хочете приховати за поясненнями, наприклад, він втомлюється .
Увага до іншої людини- це питання ТІЛЬКИ бажання. НЕ часу, НЕ втоми.
У вашого чоловіка немає бажання Вас слухати, ні в побуті, ні в сексі.
Це дуже боляче, але схоже, що це так.
Все, що Ви описали, знецінення, критика, відсутність уваги, зривання поганого настрою- все це свідчить про те, що Ви йому не потрібні.
Змінити це Ви не зможете, навіть якщо будете ще більше намагатись догоджати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343204 для Наталия Горская
Можливо я просто зручна для нього... я просто ідеалізувала собі його, шукаю виправдання і т.д. бо чесно кажучи, ми навіть офіційно не в шлюбі. Живемо разом 12 років, є дитина. Він знає, що я дуже хотіла і хочу узаконити відносини і весілля я дуже хотіла. Але він не хоче, каже, що не розуміє цих всіх церемоній і вони його дратують
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
цитата:
Як змінити його відношення до мене?
Катю, на жаль, його відношення до вас має вторинне значення.
Можна навіть сказати, воно похідне від вашого зневажливого ставлення до себе! Ось головна причина, того, що з вами відбувається.
Ви зараз в ролі обслуги господаря. До речі, мало вихованого, примхливого і зверхнього.
Проте ви такого обрали. І тепер мусите його прохати, вгадувати його думки і бажання. І вам ще за це прилітає.
Дивно ж, правда?!
Але це реальність. Така ось ганебна, невдячна реальність.
Отже, вихід полягає в тому. аби відновити себе. Повернути собі колись втрачене почуття самоповаги. Ось тоді до вас зміниться ставлення. Процес цей, щоправда, не легкий, однак здолати його можна. Головно, щоби відчували бажання. А психологи знають, як допомогти.
психолог онлайн
Ви може і зручні для нього.
Але Вам явно не комфортно в цих стосунках.
Для чого вони Вам?
Чи Ви взагалі вірите в те, що гідні уважного ставлення, піклування, поваги?
Яких стосунків хотіли б Ви?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Як змінити відношення партнера до Вас? Домовитись про інші стосунки. Все, що Ви бажаєте отримати у стосунках, говорити йому. Говорити, поки не почує. Часто пари не можуть це зробити самостійно, тому запрошують медіатора чи консультанта.
(Я не говорю "чоловіка", бо ж він Вам не чоловік. До речі, я би розпочала з цього - зі статусу вашої сім"ї. І справа не в романтиці, а в тому, що Ви і дитина - не захищені)
психолог онлайн
Добрий день. Як давно почалася ця історія? І на яку допомогу о від психологів сайту?