зробила жахливу річ у минулому і не можу себе пробачити за це
декілька років тому я зробила жахливу річ по відношенню до моєї двоюрідної сестри.я боюсь що це якось на неї вплине.мені соромно і я ненавиджу себе за ту ситуацію.я не бачу себе у майбутньому взагалі, тим паче щасливою.я вважаю, що не маю права на щастя, любов, довіру, друзів і на життя в суспільстві.краще було б якщо б я просто зникла з цього світу просто зараз.
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Александр Владимирович Сергиенко
Почуття провини - одне з базових. Сором, провина і совість - це те, що робить нас людьми. Ось так, через такі випробування, ми поступово і змінюємось. А помилки роблять всі. На те ми й люди....
психолог онлайн
Александр Владимирович Сергиенко
Добрий день. Діти/люди іноді роблять жахливі речі,але не завжди те, що один вважає жахливим має вплив на іншого. І навпаки.
цитата:
я не бачу себе у майбутньому взагалі, тим паче щасливою.я вважаю, що не маю права на щастя, любов, довіру, друзів і на життя в суспільстві.краще було б якщо б я просто зникла з цього світу просто зараз.
Як саме історія декількох років актуалізувалася саме сьогодні?
психолог онлайн
цитата:
Всі люди роблять помилки, бо ніхто не ідеальний через їх усвідомлення і роботу над ними ми і стаємо крашими, (це і називається досвід) Зробили помилку і ви подумайте що можна зробити щоб якось конструктино( без шкоди собі та іншим) компенсувати цю провину( якщо неможливо сестрі можна іншим людям наприклад чимось бекористно( волонтерство або що), які висновки можна зробити з тої ситуації, чого так трапилось, як себе вести, що змінити в собі на краще, щоб подібного більше не сталося, пробачте себе і живіть далі більше не допускаючи подібних помилок
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343482 для Віталія Юріївна
Побачились з двоюрідною сестрою нещодавно і я дуже боюсь, що нанесла їй травму.Я сама, як я розумію, дуже травмована через дитинство і завжди вважала, що не зроблю так само з кимось іншим.Але сталося не так, як гадалося.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343496 для Александр Владимирович
Звісно, всі роблять помилки.Я розумію, що треба зробити все, щоб такої ситуації не сталося ніколи, змінювати себе.Але не можу приборкати тривожні думки, що я не заслуговую на щастя і що нічого не виправити.Відчуття безвихідності і ненависті до себе.Ніби тепер все життя прийдеться прожити з докорами до себе.Ніби я ніколи не буду мати життя своєї мрії і не заслуговую на нього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343482 для Віталія Юріївна
Немає ніяких свідчень про те, що це якось повпливало на мою сестру.Але сам факт того, що я так вчинила просто жахливий і нестерпний для мене.
психолог онлайн
нічого не виправити.Відчуття безвихідності і ненависті до себе.Ніби тепер все життя прийдеться прожити з докорами до себе.Ніби я ніколи не буду мати життя своєї мрії і не заслуговую на нього
Виходячи з інших ваших відповідей травма скоріше у вас, через черезмірну тривожність на надмірне почуття провини, якби проступок ваш був дійсно важким то він якось би проявився , кожна людина заслуговує на щастя, не маэ смисли їсти себе без кінця можна на листі написати лист вибачення, мисленно попросити пробачення, розірвати його а потім для тої людини перед ким є вина безкорисно зробити щось гарне, таким чином заробити внутрішнє вибасеннявибачення для себе і можливість жити життям своєї мрії, пробачте себе змініться на краще,робить щось добре і все у вас обов'язково буде гаразд! Що б ви могли зробити добре для вашої сестри чи для інших близьких?
Відредаговано автором 24-05-2023 17:33:56
психолог онлайн
цитата:
сам факт того, що я так вчинила просто жахливий і нестерпний для мене.
Розберіть цю ситуацію(бажано із психологом) , простіть себе, якшо треба - попросіть вибачення у сестри і живіть повноцінним життям!
Для чого ви робите собі такі фатальні наказання на початку вашого життєвого шляху?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343531 для Віталія Юріївна
тому що те , що я зробила - це дійсно погана річ.кожен раз , коли думаю про це - я думаю, що мене не сприйме суспільство, що я неадекватна.я ніколи не хотіла бути такою людиною.не хотіла бути, як мої батьки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343526 для Александр Владимирович
написала лист і розірвала його.відчуття безвихідності не зникло.ще страшніше від того, що я не пам'ятаю що я точно зробила по відношенню до сестри і не знаю ступінь тяжкості цієї ситуації до кінця.
психолог онлайн
я не пам'ятаю що я точно зробила по відношенню до сестри і не знаю ступінь тяжкості цієї ситуації до кінця.
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/ask/ask.php?id=57891&utm_campaign=askmorepsy&utm_medium=email&utm_content=askmorepsy#343534 зробила жахливу річ у минулому і можу себе пробачити
Рекомендую побалакати про свій негативний стан з кимось із батьків) з ким кращий контакт (та звернутися за психологічною допомогою бажано очною це теж робиться за згодою батьків оскільки вам немає 18 років), не треба опасатися що спеціаліст - психолог вас засудить, повірте за час практики доводиться чути дуже багато різного , основна задача спеціаліста допомогти а не засуджувати, тим більше дуже часто люди перебільшують ступінь вини або значення інших ситуацій ситуацій. І на багато моментів можна подивитися з різних кутів. Наприклад нещодавно розмоляв з однією людиною вона за щось вибачилась пер ді мною а я про цю ситуацію і думати давно забув
психолог онлайн
цитата:
я думаю, що мене не сприйме суспільство, що я неадекватна.я ніколи не хотіла бути такою людиною.не хотіла бути, як мої батьки.
Мені здається, що ви самі себе зараз не сприймаєте. І про не адекватність цікаво.
Зверніться в індивідуальну роботу з психотерапевтом.
психолог онлайн
"Ніби тепер все життя прийдеться прожити з докорами до себе". - Це важкий вантаж. Але він Ваш. Але ж ніхто й не обіцяв, що життя буде осяйним і безтурботним. Кожен з нас несе свою страшну ношу. Я теж несу свою. І живу далі.