Не знаю, як я довів своє життя до такого
Почуваю себе повним невдахою на узбіччі життя. У мене не має свого кола спілкування, не має друзів, відсутнє будь яке особисте життя ніколи навіть не цілував дівчини, що вже говорити про інше. Крім того це все не влаштовує мене і я нічого не міняю у своєму житті. Мої шкільні роки були найкращими у моєму житті напевно, досі повертаюсь думками до старих друзів та знайомих, з якими я зараз взагалі не маю ніякого контакту. Хоч і в той період я був мовчазним і замкнутим, але в період коли всі тільки починали свій шлях і ви знаходитесь приблизно на одному рівні це все не так сильно давило на психіку. Була надія: закінчу школу переросту свої комплекси почну жити повноцінно, як у кінофільмах про студентські роки, море друзів і веселощів, але комплекси тільки посилювались. На початку студентського навчання було бажання все закинути і почати жити нормально (був помішаний на навчані та і стипендія була потрібна знав, що з сім'ї з рівнем достатку нищення середнього), але поділившись своєю думкою з матір'ю був повернутий на землю, що моє головне завдання це вчитись, щоб я за тобою не бігала, як за братом. Хочеш кинути навчання, а куди ти хочеш поступати ким ти хочеш стати ти мусиш знати. Хороші питання для юнака, який нічого ще не бачив у своєму житті. Пригадується 2012 рік чекав кінця світу, щоб нарешті це все закінчилось. Зараз все більше проявляються суїцидальні думки майже кожен день. Колись виникало бажання знайти дівчину, але розумів навіщо вона мені, якщо я не хочу жити, коли ти не потрібний собі ти нікому не треба. З цими думками я закрився від світу і все ставало тільки гірше стало стидно появлятися перед старими знайомими та і теперешніми також. Адже нічого в моєму житті не змінювалось все ставало тільки гіршим всіляко старався уникати, це просто кошмар скільки за цей період часу замість того, щоб позбутись старих комплексів у мене з'являлись нові. Коли мої ровесники віднайшли справу свого життя чи влаштували своє особисте життя. Я тільки закінчив університет без розуміння, як мені дальше жити і чим займатись.
Відставши на якомусь етапі життя від інших ти їх вже ніколи не доженеш. Та і відчуття сорому стало сильнішим, страшно що люди дізнаються правду. Зараз просто сидиш і не знаєш з чого почати зміни в своєму житті по всім параметрам у мене великі прогалини. Та і роки вже не молоді, а скільки всього потрібно зробити, але як показує досвід методом спроб можна досягти бажаного результату. Зараз мобілізований
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Добрый день,
Ну начнем с того, что роки ще молоді, у вас есть время и мир вокруг предоставляет возможности. Другой вопрос - это отсутствие внутренних сил и желания двигаться.
Насколько я поняла, из вашего рассказа, такое состояние у вас довольно давно. Не пробовали ли вы обращаться за помощью к психологу ранее?
И если нет, тогда подскажите, что сейчас изменилось, что вы решили обратиться за помощью к специалистам на сайте?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343936 для Ольга Олійник
До психологів не звертався, було соромно не міг не з ким поділитись. При розмові з матір'ю вона на повишених тонах питалася, у тебе що є проблеми з метою отримати, як мені здавалося заперчну відповідь оскільки
після отримання заперечної відповіді дана тема більшене піднімалася.
Вирішив звернутися, бо вже не має сили жити так далі та і війна в країні показала на скільки все погано. Зараз мобілізований було про що подумати
психолог онлайн
Здравствуйте! Спасибо, что написали сюда и поделились своими переживаниями. Зачем кого-то доганять? Жизнь это ведь не участие в соревновании. Каждый из нас индивидуален. И у Вас свой уникальный опыт проживания жизни.
цитата:
Відставши на якомусь етапі життя від інших ти їх вже ніколи не доженеш.
Поверьте людям всеравно до чьей либо правды.
цитата:
Та і відчуття сорому стало сильнішим, страшно що люди дізнаються правду.
Понимаю, ваше состояние похоже на кашу в голове. Начните с того, что выпишите сферы вашей жизни в которых хотите изменений: Я и контакт с собой, семья, работа карьера, друзья, деньги и т.д
цитата:
Зараз просто сидиш і не знаєш з чого почати зміни в своєму житті по всім параметрам у мене великі прогалини.
Жизнь больше чем результат или цель. И хочу поддержать Вас, мы только через ошибки и получаем то, чего хотим. Падаем и снова несмотря на страхи, стыд и другие трудные переживания идём.
цитата:
але як показує досвід методом спроб можна досягти бажаного результату.
психолог онлайн
Romeo, чого очікуєте від спілкування на сайті?
Ви вже задавали свої питання тут і отримали на них певні відповіді.
Що зараз? В чому є потреба?
психолог онлайн
цитата:
Та і роки вже не молоді, а скільки всього потрібно зробити, але як показує досвід методом спроб можна досягти бажаного результату.
Romeo, до речі, слушна думка. Робіть спроби, тестуйте реальність, накопичуйте враження і досвід. Це призведе до певних висновків, які можуть втілитись у вчинки, відповідно до ваших бажань і цінностей.
Орієнтуйтесь на себе. Вчіться поважати свої переконання і бажання, свій вибір, зрештою.
Також не завадить співпраця з психологом на індивідуальному рівні.
психолог онлайн
Ці питання і проблеми можна опрацювати з психологом. Довіра до психолога може будуватися поступово. Раджу вам обрати для себе спеціаліста.
психолог онлайн
Мені 56, і я починаю своє життя з нуля. Так буває. Іноді це не наш вибір
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
У мене не має
А что у вас есть?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 343942 для Павел Леонидович
Пишу своє питання просто щоб виговоритись. Так як на даний момент не бачу для себе можливості шось змінити у своєму житі тим самим його покращити. Поділитись з кимось з знайомих стидно за проживання такого життя та і комплекси стають сильніші.
Написав свою історію тут знову, бо час іде і все стає тільки гіршим, як мені здається, а відповідно і вирішити всі мої питання буде важче.
психолог онлайн
Зрозуміло. Виговорились? Стало трохи легше? От і добре.
Раджу Вам не намагатись постійно все малювати в надто темних фарбах - бо є в цьому щось нарцисичне. Ніби Ви намагаєтеся постійно привертати увагу та викликати у оточуючих жалість до себе. Не варто. Це хибний шлях.
Але якщо Ви і є справжній нарцис скритого типу, то інакше Ви і не можете робити.
консультация психолога
Передсмертного листа написали?
коли ви помрете, скажуть "собаці - собача смерть", (і так про кожного, це не особисто про вас), бо ніхто не знає, через що ви пройшли, не знає і не захоче зрозуміти, як ви жили, страждали, любили (навіть тайком), можна сказати все, що вихотіли, але боялися, не могли наважитися, соромитися. не обов*язково його надсилати чи комусь показувати, розкажіть свою історію на папері.
ще є більш жорстокіша гра, вам залишилося жити - 14 днів. уявіть і відраховуйте. коли залишиться 2-4 дня до смерті - жопа інієм починає покриватися, починаєш трохи по іншому дивитися на життя, так, важко боляче жити, але коли вживаєшся в роль смертника, не охота втрачати життя. це може стати поштовхом для переосмислення та нової оцінки власного життя. (я поробив навіть прощальні подарунки своїм, на пам*ять. чомусь хотілося, що навіть не любили, а просто не забували про тебе, що ти такий був)
бодряща вправа. може і вам допоможе якось