Як подолати недоліки у собі?
Доброго дня. У мене є певні проблеми, і я би хотів поради як їх вирішити або навчитись контролювати. Отже, мене довгий час турбує тривожність, надмірне хвилювання, невпевненість у собі та своїх діях, страх сказати те що думаю( коли хочу сказати, то різкі змінюю вислів, тобто коли мене питають чи у мене все добре, я кажу так, хоча зовсім не так), багато різних думок у голові, які не дають спокою, відсутня довіра до дівчат, відчуття обману та брехні від оточуючих, і так далі. Таке зі мною довгий час.
Особливо дало під час стосунків і після їх закінчення, відчував що щось не так, не чесна була зі мною, щось приховувала, казала одно, робила інше. Було відчуття, ніби вона мені могла зрадити, або щось мала ще на стороні. Хоча при цьому казала, що любить. У стосунках були довгий час, то сходились то розходились, останні стосунки були 2 роки. Жили разом 1.5 року. Були сварки, я її не розумів, вона мене і так по колу. І у лютому цього року розійшлись. Сказала, що не відчуває нічого більшого окрім як дружби, і любить як друга. І я задаюсь собі питанням, якщо вона мене любила лиш як друга, то для чого тоді ми були так довго у стосунках і тим більше жили разом. Я їй не бажаю зла, тільки добра, але для чого так вчиняти, коли я з нею був чесним і віддавався на всі 100% я не розумію. Дякую за увагу, виговорився.
Чекаю на Ваші поради.
Питання від: ; Вік: 26
Доповнення від автора
Отже, мене довгий час турбує тривожність, надмірне хвилювання, невпевненість у собі та своїх діях, страх сказати те що думаю( коли хочу сказати, то різкі змінюю вислів, тобто коли мене питають чи у мене все добре, я кажу так, хоча зовсім не так), багато різних думок у голові, які не дають спокою, відсутня довіра до дівчат, відчуття обману та брехні від оточуючих, і так далі.
Цікавить більше це.

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір, все перелічене - це запити на роботу з психологом, тому єдина порада - відповідна.
психолог онлайн
"відчуття обману та брехні від оточуючих" - пишете Ви. А як би Вам хотілося, щоб як було?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго!
Дмитро, Ваше питання взагалі не на переписку, це запит на глибоку роботу з психологом - на індивідуальну психотерапію. Бо все вище перелічене Вами - це результат психологічних травм, більшість з яких були отримані ще в дитинстві, з мамою. І тільки якась кількість - у школі та у відносинах з дівчинами.
психолог онлайн
Здравствуйте, Дмитро!
цитата:
турбує тривожність, надмірне хвилювання, невпевненість у собі
Вы хотите убрать страхи, тревожность, стать уверенным в себе и начать доверять людям (в частности, девушкам)?
цитата:
я би хотів поради як їх вирішити
И вас интересует, что вы можете сделать для этого самостоятельно?
психолог онлайн
Такі прояви тривожності і невпевненості в собі слід опрацьовувати в особистій терапії. Розрив з дівчиною лише посилив ваші відчуття. Але вони скоріше встого ідуть з дитинства.
психолог онлайн
Це питання може мати причини на різних рівнях залягання. Це і поведінковий - просто не знаю, як саме обирати дівчину, і на змістовному - а які здібності розвинуті, а яких недостатньо для створення стосунків, і на глибшому - базовому - можливо, були такі настанови під час вашого виховання, або такі приклади, що закріпили якусь глибоку впевненість у чомусь. А зараз це не працює. Тільки розібравшись, де лежить проблема, можна щось порекомендувати. Хороша новина - Ваш вік дає змогу все "підрихтувати" і мати як відмінний стан, так і прекрасні стосунки!!!
Доповнення від автора
Світлана Володимирівна, так я би хотів сам спробувати.
психолог онлайн
цитата:
Світлана Володимирівна, так я би хотів сам спробувати.
Я могу дать вам ссылку на бесплатный онлайн курс работы со страхами и развитию уверенности в себе.
Доповнення від автора
Світлана Володимирівна, буду вдячний за це. І ще одне прохання, порадьте будь ласка книги ще.
психолог онлайн
цитата:
Здесь нельзя выкладывать ссылки. Вам надо связаться со мной.