Як позбутися харчової залежності?
У шкільний час у молодших класах була середньої комплектації, але до класу 6 коли всі погарнішали, захотіла схуднути і була нав'язлива думка, що товстіша і страшніша за всіх.Мені це вдалося. У 6 класі почала голодування по пару днів, на воді та тренуваннях. Більшість днів вставала о 5:00 (бо чим раніше поїм, тим більше часу до сну на перетравлення. З'їдала булку з сиром і чаєм без цукру. І так протягом декількох років. До класу 9 важила при зрості 172 , 40 кг. Зараз при тому ж зрості 60 кг, але навіть якщо ви скажете це норма.Не думаю що норма різко набрати вагу плюс 10 кг за місяць.Їм як не в себе.Апетит скажений. Не знаю, як знайти середину.Страхає перспектива набрати ще й не зупинитися вчасно. Самоконтроль втрачен і коли голод. Кругом голова, скаженію і не можу працювати. Просто страшно ожиріти.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Норма - поняття вельми умовне. Проблема не в вазі і не в харчуванні, а в голові. Важливо досягти гармонії в думках і тоді все у Вас буде в нормі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 344801 для Віталій Вікторович
Дякую за відповідь, але слова здають зрозумілими. Але і зрозумієте, що тупо не зрозуміло як в собі ці думки змінити. Коли це видається якимось контролюючим імпульсом.
психолог онлайн
У Вас не було ціх контролюючих імпульсів в 3 роки і в 5 і в 7. Ці імпульси не Ваші, вони прийшли із зовні і стали Вашими нав'язливими думками і Ви стали від них залежними.
психолог онлайн
Добрий день. Ви брали консультацію у дієтолога, психолога, психіатра?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку!
цитата:
Не знаю, як знайти середину.
Тому потрібно шукати цю середину. Та й не лише в питаннях ваги.
Нав'язливі думки і відповідні страхи є чимось, що має своє значення і свою функцію для вас. На жаль, ці речі вами не усвідомлюються. А мали б. Тоді вони втрачають свій вплив, а ваша енергія отримує можливість спрямовуватись на корисні вам речі - творчість, радість, розвиток.
цитата:
Самоконтроль втрачен і коли голод.
На мій погляд, самоконтроль у вашому виконанні - річ шкідлива, бо зжирає купу нервів і сил. До того ж, виглядає як неволя і зайві обмеження. Свобода - ось, що вам потрібно. Незалежність... від страху, нав'язливих думок і контролю.
В терапії з психологом зможете змінити фокус уваги. І через те поступово проблема зникне як така. Не вірите? - спробуйте!!!
психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Доброго дня. Дуже кидається у очі чисто фізіологічне питання - тип харчування. Шукати психологічні підстави харчової поведінки можна тільки після того, як налагоджене харчування. Вам потрібно спочатку звернутися до діетолога, або розібратися з нормами харчування для вашого віку, навантаження. Якщо організм не отримує калорій та нутріціентів - у нього буде дуже велика перебудова на хімічному рівні. І так, організм буде намагатися отримати своє. Чі Ви знаете свою норму калорій? Чі ви отримуєте її? чі знаете про своє гормональне здоров'я? Починати треба з цього. Бо жодні психологічні інтервенції не мають сенсу, якщо організм не працює.
психолог онлайн
Потрібна робота з дієтологом і психологом. Чи заїдаєте ви щось? Чи викликається бажання їсти стресом?