Не можу зрозуміти свої відчуття та емоції
Добрий день,зараз пишу це повідомлення,розраховуючи,що це буде чудодійною пігулкою,бо всі відомі мені варіанти я вже випробувала.
Знаходжусь у стосунках 2 роки,але останні 8 місяців нажаль на відстані,ми обидва багато і тяжко працювали цей час і в нас сталося дуже багато конфліктів,я відчувала холод від парнера і намагалася дізнатися причини такої поведінки,розповідала ,що саме мене турбує,в деяких ситуаціях навіть звинувачувала його.)Він реагував спочатку спокійно(я,так гадала),але потім на мої слова:"не роби мені боляче,я почала чути,що він вже втомився від моїх скандалів "
Зараз ми знову поряд,але я дізналася,що весь цей час(поки ми були на відстані)він мав подругу і багато спілкувався з нею про нас,про свої проблеми,я відчуваю з одного боку себе винною,що кохана людина відкрилась не мені,хоч я і казала йому,що я завжди поруч і готова до діалогу. А з іншого в нас була домовленість,що ми не будемо спілкуватись з людьми іншого полу коли ми не поруч .Він казав їй,що я виношу йому мізки,коли я розповідала про почуття і просила порозумітися.Тепер я не знаю як виправити цю ситуацію,кожен раз коли я говорю,про почуття(свої та його) він закривається і мовчить,навіть коли я запитую в нього,що не так він каже що все добре,а в моїй уяві крутиться його фрази до тої дівчини,що я виношу йому голову.
Що мені робити?я відчуваю себе покинутою і безсилою.
Дякую,що прочитали цей монолог,сподіваюсь ви зможете дати мені пораду )
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня
Скажіть, буд ласка, та чудодійна пігулка, яку би мала мати дію. От ви її приймете і що трапиться?
Я зрозуміла, що у вас з хлопцем немає відкритого діалогу і ви не відчуваєте, що вас розуміють і почуваєтеся безсилою.
А з іншою дівчиною їжу вашого хлопця такий діалог був, хоч у вас була домовленість не спілкуватися з людьми протилежної статі. А яких змін ви би хотіли?
Відредаговано автором 21-06-2023 10:54:05
психолог онлайн
Доброго дня!
"Що мені робити?я відчуваю себе покинутою і безсилою.
Дякую,що прочитали цей монолог,сподіваюсь ви зможете дати мені пораду )"
Ваші відчуття говорять самі за себе. МЧ з яким ви знаходитесь поряд не бере свою відповідальність за ваші стосунки. Тоді хто бере замість нього?
Чи можете ви сама назвати їх "стосунками "? Що важливого для вас у цих відносинах?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Здравствуйте!
"дуже багато конфліктів,я відчувала холод від парнера" если Вы не виделись 8месяцев, то отношения на расстоянии могут и отдалять людей.
"в нас сталося дуже багато конфліктів,я відчувала холод від парнера і намагалася дізнатися причини такої поведінки,розповідала ,що саме мене турбує,в деяких ситуаціях навіть звинувачувала його." Вы боялись его потерять и потому пытались получить ответы на тревожащие Вас вопросы? То что Вы пытались рассказать что Вас беспокоит это хорошо, но не в одностороннем порядке, в отношениях два человека говорят о чувствах и переживаниях, выслушивают друг друга и договариваются, но не обвиняют другого если он вдруг не соответствует ожиданиям партнера.
,"я відчуваю з одного боку себе винною,що кохана людина відкрилась не мені," а в чем Ваш партнер открылся другой девушке в этих выражениях ."Він казав їй,що я виношу йому мізки,коли я розповідала про почуття і просила порозумітися." за, что конкретно Вы ощущаете вину? И что для Вашего партнера означает "вынос мозгов" ?
"кожен раз коли я говорю,про почуття(свої та його) він закривається і мовчить,навіть коли я запитую в нього,що не так він каже що все добре,а в моїй уяві крутиться його фрази до тої дівчини,що я виношу йому голову." обратите внимание, говорите всегда Вы про свои чувства и его, откуда Вы знаете как ему и что он чувствует? У Вас много тревоги. Вы могли бы взять консультацию у психолога и более подробно разобраться в беспокоящих Вас ожиданиях!
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
пишу це повідомлення,розраховуючи,що це буде чудодійною пігулкою
Общие рекомендации на форуме априори не могут быть
цитата:
чудодійною пігулкою
Поэтому если вы хотите получить ответ на вопрос
цитата:
Що мені робити?
то вам нужна индивидуальная консультация.
Потому что если вы хотите сохранить отношения с этим партнером, вам надо будет вести себя с ним по-другому.
Ведь он уже
цитата:
втомився від скандалів
и
цитата:
закривається і мовчить
оттого, что считает ваши разговоры
цитата:
про почуття(свої та його)
выносом мозга -
цитата:
казав їй,що я виношу йому мізки
консультация психолога
цитата:
не роби мені боляче
Боляче це як? Це все що не по вашому! Все чого ви не очікували від нього або навіть уявити не могли (розчарування).
Це жертвенно - маніпуляційні слова, які роблять винним всих тільки не мене.
цитата:
кохана людина відкрилась не мені,хоч я і казала йому,що я завжди поруч і готова до діалогу
А навіщо? Щоб знову вкололи виною, що вам больно чи ще чимось?
Відчуження в парі виникають через почуття провини, яке в більшості випадків вносити жінка. Рідше баба-мужик, який тільки зовні чоловік, а веде себе хуже базарної баби.
цитата:
А з іншого в нас була домовленість,що ми не будемо спілкуватись з людьми іншого полу коли ми не поруч
Ну нігодяй, що скажеш. Нарушив святу обітницю, поклонятися тільки одній зорі в усьому світі - вам. А ви ще навіть не одружені. Цікаво що буде, якщо це станеться.
Мені здається, що у
цитата:
я відчуваю себе покинутою
Дубль 2. Він мене покинув, і йому не нужна. Хто винен? Той хто покинув.
цитата:
Що мені робити?
Спробуйте уявити себе на місці хлопця і предявити собі власні притензії. Проблеми це не вирішить, але дуже вас "повеселить"
На це питання відповідь знайти повинні ви, а не хтось.
Завершальне запитання, бо нічого не зрозуміло, що вас турбує, провина, те що в ньому була подруга, коли йому цього не можна було, чи те що ви покинуті і безслилі і т.д. - про все і не про що.
То що конкретно не так, вам в цій ситуації?