Постійне почуття провини
Не можу впоратися з постійним почуттям провини, що колить і заважає нормально жити. Радість та щастя майже не відчуваю, здається, що не заслуговую на них. Особливо тригерить провину мама, оскільки зараз ми живемо разом, і я або уникаю спілкування з нею, або проявляю агресію. Хоча вона розуміюча та допомагає мені.
Можливо моя агресія, є реакцією що саме мама-подразник, який викликає почуття провини. Зараз я не працюю і шукаю роботу, що є додатковим стресом для мене. Знаходжуся в іншій країні, це теж ускладнює ситуацію. Діагностували виражену депресію, але почуття провини супроводжує мене вже давно.
Хоча мама ніколи не звинувачує та не змушує мене робити щось. При тому що вона працює на декількох роботах і допомагає ще й мені.
Сьогодні я прокинулася з бажанням пробіжки, але відчула провину за те, що не хочу піти гуляти з собакою та допомогти мамі, яка вже з 5ї ранку була на zoomколлі (через різницю в часі). Після цього мамі треба було вигуляти собаку та йти вже на тутешню роботу...
Я дуже не люблю вигулювати її, бо вона неслухняна, і зараз мені особливо важко це робити. Я почала злитися на себе, погана людина, обираю себе в першу чергу, а не допомагаю мамі. Не любить вона бчте з собакою гуляти, а маму ти любиш? вона стільки для тебе робить могла б і допомогти. і т.д
І наче вирішила для себе, що піду зараз на свою прогулянку, а мамі повідомлю що якщо вона не буде встигати, то я вже вигуляю. Доволі раціональний план, win-win.
але все одно відчувала себе погано. Чудова погода, я вперше за довгий час себе нормально почуваю, а цей негаив отруїв все, в результаті шла зі сльозами яка я дурна. При тому що все розумію, нераціональність думок, що все ж не так погано і т.д всеодно емоції беруть верх.
І так майже в усьому.
Не знаю чи пішли на користь сеанси з психологом, що ми вияснили що я майже все життя жила не так як хотіла і робила здебільшого те, що треба і робила дуже багато. Психолог сказала, що треба відпочити, відчепитися від себе, та почати обирати себе. але це призводить до конфлікту. З одного боку, я розумію, що якщо я не зміню свої дії і не зверну увагу на депресію, то нічого не зміниться, і я лише закопаю себе ще глибше. З іншого боку, постійна провина за лінощі, безвольність, слабкість. Мама ж справляється, інші теж, а я блін що....
Навіть зараз, перечитуючи своє повідомлення, бачу відмазки та жалість до себе. Здається, що у мене дві особистості - одна агресивний солдат, інша забита жертва обставин.
Як можна пропрацювати цю провину?((
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Скажите пожалуйста,, какие у Вас отношения с отцом? Кто Вам диагностировал депрессию? Депрессия - это серьезное психическое заболевание, которое лечится медикаментозно. В Вашем случае я бы Вам рекомендовала обратиться к специалисту индивидуально, чтобы Вы могли разобраться с этим.
психолог онлайн
Доброго вечера!
Накручиваете вы конечно себя не слабо... причем круглосуточно! От такого у любого человека депрессия начнется... от такого прессинга...
Есть хорошее высказывание " Делай что можешь, и будь что будет". Вот возьмите, это себе на вооружение. Может эта фраза как девиз вам поможет, более легче ко всему относится.
Маме скажите все как есть, что вам тяжело... тяжело гулять с собакой... тяжело, ищите работу устаете... что вам нужна передышка... знаете что и ей тяжело... но и вам тоже! Помоему вам не хватает с ней такого откровенного разговора. Если конечно у вас с ней доверительные отношения. Мне кажется она вас поймет и поддержит. И возможно и вам полегчает.
Чувство вины у вас из за того, что вам не хочется быть плохой или слабой. Любому не хочется.
Но с другой стороны - вы постоянно себя ломаете психологически... заставляя себя делать, то что вам совсем не нравится... что и вызывает постоянную агрессию и обиду на ситуацию, и на себя и потом уже вину.
Попробуйте с одной стороны на все махнуть рукой... вот просто встать и махнуть рукой в плане - а плевать на все.
А с другой сказать себе - "я сильная! Да сейчас тяжело... но я найду в себе силы идти дальше!"
Нужно вам открыть в себе - "третье дыхание или пятое дыхание" как говорят.
И тогда пойдут резервные силы и станет легче.
Терпение вам еще надо нарабатывать. Возможно как вариант, запишитесь на курсы по йоги.
Йога и тело развивает и успокаивает, баланс дает душевный и покой.
По любым вопросам, пишите в личку, буду рада ответить. Удачи!))
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345915 для Ольга Владимировна
Діагностував лікар, після аналізів. Сдавала на щитовидку, жалізо, в12 і т.д
Про депресію мені лікар невропатолог натякнула ще 2 роки тому, але я тоді навіть до у ваги це не взяла, та і зараз я була впевнена що це щитовидка, я ж не можу на стільки себе погано почувати просто так. Депресію заперечувала до кінця, потім пручалася антидепресантам, зараз вже записалася до психотерапевта щоб назначив ліки(
З батьком після 15 років відносини стали жахливими, він мене зненавидів за те що я бунтовала проти його випивки, батьки розвелися, 7 років він зі злості намагався у нас все відібрати та помер раніше ніж закінчилися суди. а до цього А до цього він просто був, іноді робив вигляд що займається вихованням коли за щось карав (але ніколи не бив), а так майже не приймав участі в моєму житті.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345918 для Ірина Миколенко
Про те що я себе накручую я теж себе звинувачую::mad::
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Як можна пропрацювати цю провину?((
В індивідуальній роботі з психотерапевтом.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Як можна пропрацювати цю провину?((
Вы хотите проработать чувство вины самостоятельно?
Или планируете индивидуальную психотерапию?
цитата:
Не знаю чи пішли на користь сеанси з психологом, що ми вияснили
Получается, что с этим психологом вы не работали по вашему запросу -
цитата:
Як можна пропрацювати цю провину?((
?