Колишня жінка
Доброго вечора!
Я заміжня 4 місяці, в відносинах с чоловіком до весілля були 3роки. В нього є колишня дружина та дитина. Всі ці роки, і навіть після одруження я не можу змиритися з тим, що вони спілкуються. За межі якихось рамок ії спілкування не виходить, тільки те що стосується дитини, іноді тільки як справи може спитати. Але я не можу і цього терпіти, в мене як наче кришу рве. Я дуже емоціональна коли вона дзвонить, пише. Мені здається, що і плачу я кожного разу, коли вони спілкуються. А якщо їм доводиться зустрічатись це для мене зовсім за межами розумного. Істерики жахливі.
Я дуже хочу позбутись цього, я хочу спокійного життя як для себе, так і чоловіка. Але я не розумію, що повинно трапитись. Допоможіть будь ласка.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
в мене як наче кришу рве
Какие чувства вы испытываете при этом?
Это злость, раздражение, обида, ревность или что-то другое?
цитата:
Істерики жахливі
Что вас не устраивает?
И как вы хотите, чтобы было?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345922 для Светлана Владимировна
Мне кажется всё перечисленое Вами в этот момент присутствует во мне. Я не хочу вообще чтобы они общались, но я понимаю что это нереально. Поэтому я просто хочу чтобы вышесказанное Вами исчезло, не хочу злиться, не хочу раздражений. Но как бы я не старалась у меня не получается. Я контролирую каждую смс от неё, каждый звонок. И ничего не могу поделать с этим. Контроль связан только с ней, больше я ни в чем не контролирую его.
психолог онлайн
цитата:
всё перечисленое Вами в этот момент присутствует во мне.
цитата:
Я контролирую
Контроль связан со страхами. И за ревностью скрывается страх потери отношений.
Чего вы боитесь?
цитата:
не хочу злиться, не хочу раздражений
Вас раздражает,
цитата:
що вони спілкуються
?
Или что-то еще?
Обида появляется тогда, когда нарушается баланс "брать-давать".
Вы много вкладываетесь в отношения и мало получаете?
Или что вас обижает?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Добрий день. По хорошому - це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
Скажіть, будь ласка, навіщо ви вийшли заміж за вашого чоловіка за таких умов? Які у вас з ним відносини? Чи говорите ви з ним про свої складнощі?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345928 для Светлана Владимировна
Нет, даже не было в голове что могу потерять отношения, максимум только из-за своих поступков.
Я наверное просто не привыкла делиться, не знаю как это объяснить.
Муж просто слишком поддаётся бывшей жене, она имеет власть над ним из-за ребёнка, а мне это очень не нравится. Меня бесит когда она не права, а он молчит, в тех ситуациях где молчать не нужно! Он делает всё как нужно ей, хотя я считаю иногда и отпор нужно дать, но увы.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345930 для Віталія Юріївна
Я кохаю свого чоловіка, дуже. І він мене кохає. Коли виходила заміж, думала що щось зміниться в моїй голові, але нажаль ні. Я дуже хочу розібратися в собі, але поки не розумію як. Відносини у нас гарні, є звичайно непорозуміння, але нічого страшного. Розмовляла, звичайно. С початку він розумів, підтримував мене, але потім звичайно йому набридло. Зараз він реагує дуже негативно на всі мої контролі та допити стосовно колишньої
психолог онлайн
цитата:
Вы хотите, чтобы он вел себя с ней по-другому?
Как именно?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
кохаю свого чоловіка, дуже. І він мене кохає.
Це добре. Бо спочатку було не зрозуміло, в яких ви відносинах.
цитата:
Я дуже хочу розібратися в собі, але поки не розумію як.
Якшо вам не вдається розібратися самій, то що вам заважає звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом?
Я одразу вам написала, що по хорошому вам варто дослідити вашу реакцію у контакті.
цитата:
Меня бесит когда она не права, а он молчит, в тех ситуациях где молчать не нужно!
І у вас є злість на чоловіка, мова не тільки про ту жінку.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345942 для Светлана Владимировна
Я хочу чтобы он реагировал нормально на тот бред который она иногда говорит, а не поддакивал ей во всём.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345943 для Віталія Юріївна
Злість може бути тільки в тому, що я рівняю себе з нею. Мені іноді здається, що вона отримувала більше ніж я від чоловіка. Також мене дуже обурює, що все що вона не говорить, він все зробе. Це звичайно стосується дитини, але треба іноді казати ні. Також вона йому багато бреше, він це знає, але ніколи їй не відповідає. Мене ображає те що якщо я щось скажу, зроблю не те, мені вискаже завжди, а їй ніколи. Все тому що вона маніпулюватиме дитиною як каже він.
Я хочу індивідуальну розмову, але нажаль наразі немає можливості
психолог онлайн
цитата:
Я хочу чтобы он реагировал нормально на тот бред который она иногда говорит, а не поддакивал ей во всём
А вы можете что-либо сделать, чтобы было так, как вы хотите?
Если учесть, что разговоры и контроль уже не работают -
цитата:
Розмовляла, звичайно. С початку він розумів, підтримував мене, але потім звичайно йому набридло. Зараз він реагує дуже негативно на всі мої контролі та допити стосовно колишньої
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345949 для Светлана Владимировна
Нет, не могу. Как есть так и будет. Он не будет рисковать, так как боится что ребёнка могут настроить против него
Доповнення від автора
Всё упирается в ребёнка, так говорит муж. Он как общался, так и будет общаться. Поэтому нужно мне как-то разобраться с собой, чтобы не пришлось расходится нам из-за моей реакции на его бывшую
психолог онлайн
цитата:
Поэтому нужно мне как-то разобраться с собой, чтобы не пришлось расходится нам из-за моей реакции на его бывшую
Если у вас есть эти чувства -
цитата:
всё перечисленое Вами в этот момент присутствует во мне
то, следовательно, вы хотите с ними что-то сделать?
психолог онлайн
Доброго дня
Підтримую колегу, що у вас запит на індивідуальну роботу з психологом (не 1 консультацію).
Схоже, що ця ситуація виникає, бо є речі, які вас не влаштовують у стосунках з чоловіком. Ви вважаєте, що колишній дружині чоловік дає щось таке, чого вам не вистачає. Закриває очі на різні речі, виконує забаганки. Їй дозволено щось таке, чого вам не дозволено в стосунку або ви самі собі не дозволяєте. І це наче несправедливо у ваших очах, що до неї таке поблажливе ставлення, а до вас інша картина. Хоча, по суті, то ви його дружина і очікуєте любові та розуміння.
Відредаговано автором 01-07-2023 14:18:54
психолог онлайн
Доброго!
Ви не розберетеся із собою через переписку на сайті.
Гадати можна довго, в чому причина цих ревнощів - з ким це пов'язано, з сестрою, мамою чи ще з кимось, але навіть знаючи причину - це не змінить переживання, тому що після етапу діагностування наступає етап власне психотерапії, на якому використовуються спеціальні психотерапевтичні техніки і присутність спеціаліста просто необхідна.
Тож, при найменшій можливості, звертайтеся до спеціаліста.