Чоловік схилений до зради, чи варто з ним залишатись
Доброго дня. В мене є хлопець, з яким ми вже 3 роки разом. Йому 25. В нього зі мною перші стосунки, до цього не було такого щоб він закохувався і взагалі не вірив в кохання, не хотів одружуватися і думав, що всі жінки однакові. Я відчувала себе особливою і знала, що він мене дуже сильно любить. Все було добре, поки я якось не побачила, що він переписується з іншими, пояснив це тим, що просто було скучно. Я залишилась, але звичайно з недовірою стосунки змінились. Ось недавно я знову це побачила. Ми з ним говорили на цю тему і він пояснює це тим, що в нього гормони такі, що я як жінка цього не зрозумію. Що він розуміє, що це не правильно і не хоче мене втрачати, впевнений, що ніколи більше нікого не покохає, але ось такий інтерес в нього є (фізично він не зраджував). Каже, що це є у всіх чоловіків, просто в когось більше, а в когось менше. Тобто для нього це нормально, що в нього є такі думки і що його приваблюють інші, але не нормально, щось робити. Для мене це звучить як якась залежність з якою він бореться і іноді зривається.
Звичайно я шукала причини і в собі і вони дійсно є, я занадто занурилась в наші стосунки і зовсім забила на себе і свої інтереси, це я вже змінюю. Але це не причина так поступати. Я не знаю, що мені зараз робити. В нас дійсно сильні почуття один до одного, але я не можу і далі бути з ним і знати, що його цікавлять інші і що він може мені зрадити. Він каже, що буде старатись змінюватись і в голові, але я не впевнена чи з цього щось вийде.
Взагалі він не є людиною, яка говорить щось в пусте, яка дає якісь пусті обіцянки, і маніпулює. Я знаю, що якщо він це каже, то він дійсно це робити буде, але не знаю чи з цього щось вийде, так як я бачу, що цей інтерес занадто сильний. Я думаю про майбутнє, про те як буде коли ми будемо 5, 10 років разом, коли у нас дітки з’являться, я хочу бути впевненою, що він не зробить мені боляче пізніше.
Можливо з психологічної точки зору я зможу отримати відповідь чи такі чоловіки змінюються.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Светлана Владимировна Киселевская
Доброго дня!
В нього зі мною перші стосунки, до цього не було такого щоб він закохувався і взагалі не вірив в кохання, не хотів одружуватися і думав, що всі жінки однакові. Я відчувала себе особливою і знала, що він мене дуже сильно любить.
Вот это скорее всего и была ваша иллюзия... в которую вы попали... сами себя тешили, тем что первая у него... что особенная. Да первая и да особенная! Но он же сам вам говорил, что не любит не кого, что в любовь не верит... и что ему отношения не нужны... изначально говорил. Эта установка в нем изначально сидела, установка на женщин.
И да все мужчины думают о сексе, ктото меньше, ктото больше, тут он прав. Просто есть мужчины которым, только секс в жизни важен и удовольствия.
А есть мужчины которые более сложно устроены - и им важны именно чувственная сфера в отношениях, душевный контакт с женщиной, но и секс немаловажен.
С возрастом мужчина либо приходит к своей зрелости, и действительно у него в мыслях многое меняется и в мироощущениях, (даже бабники могут изменится.) Но не факт. Некоторые мужчины к своей зрелости - даже в 50 не приходят и в 60 лет.
Так что тут только современем можно убедиться и понять.
Но есть ли у вас это время? Чтоб потом не сожалели... Тут либо ультиматум ему ставить, но врядли это поможет...
Либо смериться с его такой страстью... но тогда ломать себя... а надо ли?
Ну конечно немаловажно, если вы у него вообще первая женщина, то конечно ему интересны теперь другие женщины, ему хочется познать других на контрасте, и это тоже нормальное мужское желание да и женское тоже. Он хочет понять себя как мужчина, свои секс желания скорее всего.
Больно это принять, но дайте своему парню получить свой личный опыт, какой он хочет, пусть сам в себе определится какая женщина, ему нужна и для чего.
Лучше всего в такой ситуации - сделать паузу в отношениях... и пожить отдельно какоето время месяц или три месяца, чтоб разобраться кто и что хочет и с кем?
А дальше вам уже яснее станет, возобновлять с ним отношения или идти дальше.
Удачи!)
Відредаговано автором 12-07-2023 15:25:32
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Все було добре, поки я якось не побачила, що він переписується з іншими, пояснив це тим, що просто було скучно. Я залишилась, але звичайно з недовірою стосунки змінились. Ось недавно я знову це побачила. Ми з ним говорили на цю тему і він пояснює це тим, що в нього гормони такі, що я як жінка цього не зрозумію. Що він розуміє, що це не правильно і не хоче мене втрачати, впевнений, що ніколи більше нікого не покохає, але ось такий інтерес в нього є (фізично він не зраджував). Каже, що це є у всіх чоловіків, просто в когось більше, а в когось менше. Тобто для нього це нормально, що в нього є такі думки і що його приваблюють інші, але не нормально, щось робити.
Суцільна локшина на вуха. І більше нічого. Але ні, є ще щось важливе. Так зазвичай використовують партнера, коли не можуть або не хочуть будувати здорові і гармонійні стосунки(!)
цитата:
Я думаю про майбутнє, про те як буде коли ми будемо 5, 10 років разом, коли у нас дітки з’являться, я хочу бути впевненою, що він не зробить мені боляче пізніше.
Згоден, і промайбутнє варто замислюватись. І про теперішній час. І не тільки задумуватись, а ще й сприймати реальність без викривлень. Тобто об'єктивно. Також варто визначатись, чи має сенс бути разом і за яких умов. А на сьогодні він уже робить боляче вам. Чи не так?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрий день! Схоже ви справді дуже переживаєте про стосунки з хлопцем. Ви вже 3 роки разом і тривожитесь про те, що він переписується з іншими жінками. І ви насправді можете відчувати образу, злість, ревнощі, тощо. І це нормально. Та все ж таки, схоже, ви глобалізуєте ситуацію і хочете вирішити це питання раз і назавжди.
Дивіться, з психологічної точки зору кожна людина має свободу волі і право вибору. Вибирати тих людей, яких хоче бачити поруч із собою сьогодні і завтра. Вибирати де жити, з ким жити і як жити. Але вибір може змінюватись протягом життя. Це залежить від темпераменту, мотивації, віку, життєвого досвіду, та ін. Неможливо зробити один єдиний вибір на все життя. Нормативні кризи, через які проходять усі люди протягом життя спонукають до переосмислення вибору. Тому неможливо домовитись раз і назавжди про те, що буде у майбутньому. Можливо вам самій захочеться щось змінити через 5, 10 років не залежно від того, як хлопець ваш буде себе поводити. Та можна домовлятися на якийсь період часу. А потім переосмислювати домовленості. А ще можна у якийсь період часу обирати себе, а потім вибирати стосунки. Практикувати наближення у стосунках і віддалення.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Добрий день.
цитата:
Знати - чи зміниться ваш чоловік, як на мене, хибний шлях. Так ви втрапляєте в очікування тих змін і в співзалежність.
Я би дивилася у таких відносинах, на скільки мені підходить "нормальність" мого хлопця. Якшо те, що йому нормально, а мені - ні, то це є привід для виставлення кордонів і розуміння перспектив цих відносин.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
МЧ занял детскую позицию "оно само, я тут не причем".
Вот только МЧ не ребенок, а взрослый человек. Взрослые люди способны делать выбор, расставлять приоритеты, разобраться в чем причина такого желания, потребности и найти другие способы удовлетворения этой потребности.
А такое поведение значит, что и в других вопросах будет такая же позиция.
Хотите ли вы с таким МЧ строить будущее и рожать детей - выбирать вам.
Нужно будет тогда понимать и принимать, что у вас будет еще один ребенок в лице МЧ
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго дня. Насправді те, що всі чоловіки +- такі і хочуть таких стосунків не є правдою.
В хороших здорових стосунках люди зберігають вірність і тримають внутрішні і зовнішні кордони від 3х осіб.
Буває так, що в стосунках щось не так і люди починають шукати іншого партнера .
Але точно не ОК бути в стосунках, говорити про любов і те, що хочеш бути разом і спілкуватися з іншими жінками.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
цитата:
він не є людиною, яка говорить щось в пусте, яка дає якісь пусті обіцянки, і маніпулює.
Это -
цитата:
в нього гормони такі, що я як жінка цього не зрозумію... ось такий інтерес в нього є... Каже, що це є у всіх чоловіків, просто в когось більше, а в когось менше. Тобто для нього це нормально, що в нього є такі думки і що його приваблюють інші
как раз и есть манипуляция.
То есть он ваш парень пытается делать так, как выгодно ему и находит оправдание своим поступкам.
И тем самым уходит от ответственности, перекладывая ее на "всіх чоловіків" и обобщая, при этом.
цитата:
чи такі чоловіки змінюються
Если вы научитесь распознавать манипуляции и противостоять им, за счет своего уверенного (ассертивного) поведения, то существует вероятность, что изменится и ваш парень. Потому что семья - это система.
Иначе вам придется расстаться, так как он и дальше будет продолжать переписываться с другими девушками, если вы ничего не будете менять в себе, своем отношении и соответственно, поведении.
цитата:
Я не знаю, що мені зараз робити.
Для решения вашей проблемы нужна индивидуальная консультация.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами.
психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
Доброго дня!
"не знаю, що мені зараз робити. В нас дійсно сильні почуття один до одного, але я не можу і далі бути з ним і знати, що його цікавлять інші і що він може мені зрадити. Він каже, що буде старатись змінюватись і в голові, але я не впевнена чи з цього щось вийде"
В чому саме ви бачите його сильні почуття до вас? В яких діях це проявляється?
"Для мене це звучить як якась залежність з якою він бореться і іноді зривається."
Якщо ви бачите в цьому його залежність, то поруч з ним буде тільки співзалежна людина. Чи помічали ви в собі ознаки співзалежності?
"думаю про майбутнє, про те як буде коли ми будемо 5, 10 років разом, коли у нас дітки з’являться, я хочу бути впевненою, що він не зробить мені боляче пізніше.
Можливо з психологічної точки зору я зможу отримати відповідь чи такі чоловіки змінюються."
Мені здалося що ви хочете гарантій, яких вам ніхто ніколи не зможе дати.
Ви не можете бути впевненою в іншій людині, навіть якщо б в неї не було такого патерну поведінки, який ви прослідкували в МЧ. Але він є, і це треба враховувати. Схоже внутрішньо ви так точно не хочете, тому з'явилася тривога у відносинах. І тому варто прислухатися до своїх почуттів, а не до обіцянок хлопця