Шукаю допомогу
Більше 15 років страждаю від тревожності, з періодами ремісії. Є досвід прийому АД, але ПА ставалися і на фоні лікування.
Моє життя не повноцінне, я існую. З 2017 року практично не залишаю квартиру, виходи на вулицю є стресом.
Я незадоволена своїми зовнішнім виглядом ( зайва вага, проблеми з зубами, шкірою) і це також є поводом не виходити. Є бажання починати зміни, але при цьому я не можу себе заставити піти до лікарів, страх сидьніший за бажання. І получається замкнуте коло.
Мотивація майже відсутня.
Також був досвід КПТ, працювала майже рік, через небажання образити психолога. Але мені дуже не подобалося, завдання не виконувала, було якесь наче відторгнення. Почувала себе наче в школі на уроках алгебри або фізики, зовсім не цікаво і нудно.
Також були короткострокові сеанси по методу Символдрами , двічі. Я малювала малюнки та працювала з образами ( кормила свій страх наче) і після цього починала жити норм, виходити, йшла на роботу. Але я не можу тепер знайти цього лікаря.
З 21 по 22 рік займалася з іншим символдраматистом, але тоді по-перше було ціллю оновитися після важкого ковіду, і якось прийняти нездорові звички чоловіка. По троху був прогрес, але с початком повномасштабного довелось припинити, так як лікар був з рф.
Зараз, після швидкої півторатижневої хвороби, і двох діб аду, померла на моїх очах бабуся. Не попускає провина, злість на себе. Мені і боляче, і хочеться почати жити, виходити, робити те що давно не робила, зайнятися своїм здоров'ям. До того ж я, мій чоловік і донька маємо діагноз ВІЛ, дізналася під час вагітності 19 років тому.
Проблеми з нервами почалися на фоні цього, бо перші роки дитини були постійно на грані життя і смерті. І всі ці роки страх, хвилювання за життя і майбутнє дитини. В дівчині з таким діагнозом немає нормального майбутнього, а лише горе, біль і розчарування. Вона каже що її взагалі не хвилює її діагноз, але при цьому вона не спілкується з однолітками, навчається дистанционно. Але продовжує стверджувати що це просто їй так зручно, і справа не в ВІЛ.
Вибачте за сумбур, але стільки всього на душі, і в думках. Я сама не зможу вигребсти все це. Мені потрібен чарівний, лікувальний пєндєль.
Тому прошу відгукнутися тих хто готовий допомогти. Головне не КПТ, не чоловік, і вартість не більше 500 грн.
Питання від: ; Вік: 41

психолог онлайн
Доброго вечора!
У Вас дійсно, скажемо так, нелегка ситуація. Але те, що Ви займались, старались:
цитата:
Також був досвід КПТ, працювала майже рік
,
цитата:
З 21 по 22 рік займалася з іншим символдраматистом
та і зараз шукаєте варіанти виходу - свідчить про вашу силу.
цитата:
Вибачте за сумбур, але стільки всього на душі, і в думках. Я сама не зможу вигребсти все це
Іноді, стає хоч трішки легше від того, що людина має змогу з кимось розділити свої почуття та думки. Та, Ви праві, що для вирішення цих питань потрібні індивідуальні консультації. На сайті багато спеціалістів, продивиться анкети, можете звернутись до мене або обрати когось ще.
Бережіть себе та головне не зупиняйтесь у роботі над собою та для себе.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора!
Ваше захворювання порушує душевний стан, і так відбувається не лише з вами.
Душевний стан людини впливає на розвиток клінічного перебігу захворювання і, у результаті, на якість життя.
Практика свідчить, що велике значення має усвідомлення можливості впливати на стан свого здоров'я. Ті люди, які переконані в наявності такої можливості, почуваються краще, вони менш тривожні порівняно з тими, хто почувається іграшкою в руках долі.
Те, як ми думаємо і реагуємо, має набагато більшу здатність зруйнувати наше життя, ніж будь-які негаразди, які трапляються в нашому житті.
До того ж медицина розвивається, і те що недавно здавалося неможливим, стає звичайним лікуванням.
Люди з ВІЛ мають вести активне та повноцінне життя.
Вибирайте психолога та прощайтеся зі своїми нераціональними думками. Ви ж не знаєте, які приємні сюрпризи приготувало вам життя. воно складається не лише з неприємних подій.
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы
цитата:
З 2017 року практично не залишаю квартиру
то ваши страхи уже превратились в социофобию.
И тогда вам нужен врач, а не психолог.
цитата:
страждаю від тревожності, з періодами ремісії. Є досвід прийому АД, але ПА ставалися і на фоні лікування.
Если лечение не помогало, то надо было его корректировать.
Вы не думаете обратиться к врачу?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347798 для Світлана Юріївна Німенко
Дякую.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347809 для Ирина Константиновна
Дякую, але нажаль з ВІЛ жити повноцінно не можливо, із-за застарілих стереотипів, і взагалі відношення інших.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347820 для Светлана Владимировна
Ні, не думала. Бо я впевнена що лише від мене самої залежить успіх.
психолог онлайн
На жаль, у нашому суспільстві існує багато соціальних стереотипів і не лише стосовно ВІЛ. У 21 столітті є більш страшні хвороби. Але не всі про це знають. Зі стереотипами жити легше, не треба думати.
Але Ваша особистість та життя не зводяться до наявності ВІЛ. Ви повинні мати позитивні цілі в житті, і ВІЛ не завадить вам реалізувати їх.
Можливо, єдине, чого вам хочеться – це залізти з головою під ковдру та сховатися від усього світу.
Насамперед потрібно зрозуміти, що такий стан – це тимчасовий період. Відчуття безнадійності та похмурі картини майбутнього – це ілюзії, симптоми депресії, і можна дивитися на своє життя зовсім по-іншому.
Діагноз – не привід відмовитися від планів та надій, а сучасні методи лікування ВІЛ допоможуть їх втілити, зберігаючи здоров'я.
Зверніться за допомогою до психолога. І не бійтеся КПТ. Важливим є не метод, а фахівець. який працює з цим методом. До того ж грамотні психологи застосовують інтеграційний підхід, тобто кілька різних методів.