Сходжу з розуму
Доброго дня. В мене таке відчуття що я сходжу з розуму(, все почалося в 2021 році коли через «подію» в мене почалися панічні атаки кожен день як тільки я виходив на вулицю, тоді я був у сильному відчаї, ближче до вечору я їх поборов, і 24.02.2022 коли росія вторглася в україну, я перестав виходити на вулицю, і ближче до квітня я вийшов на вулицю, але мене схопила сильна панічна атака, літом я її поборов, і ось 12 червня 2023 знову сталася «подія» яка дуже потрясла мене, ночі безсоння, відчуття «сірого життя» і що в житті немає ніякого сенсу, я дуже багато плакав, часті панічні атаки знову почалися, і ось знову все почалося, день тому знову була «подія» через яку я знову впав в відчай, постійно плачу, нікому ге можу виговоритися, панічні атаки, сіре життя, страх смерті, томущо не розумію що буде після неї, мені здається що я сходжу з розуму, негативні почуття не дають мені повноцінно жити, я не знаю що з цим робити…
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрый день!
С такими симптомами -
цитата:
панічні атаки, сіре життя, страх смерт
в первую очередь вам надо обратиться к врачу.
Хотя бы в поликлинику, по месту жительства - к неврологу.
Вы можете это сделать?
психолог онлайн
Здрастуйте, Артеме.
З ким ви живете, з ким спілкуєтеся, дружите, підтримуєте стосунки?
Ваші батьки, родичі знають про те, що з вами відбувається, чи ви говорили їм?
Як справляєтеся самі з неприємним станом ПА, адже минуло багато часу між подіями?
Що допомагає вам справлятись з ПА?
Чи зверталися коли-небудь до невролога чи терапевта щодо вашого стану?
Відредаговано автором 02-08-2023 01:08:45
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347917 для Светлана Владимировна
так зможу
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347918 для Анна Автондилова
живу з батьками, нікому про свій стан не кажу, панічні атаки я поборов відволіканням, тобто просто наприклад вмикав радіо в навушниках, або наприклад думав про щось інше, і панічна атака проходила
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброї ночі, Artem cz8383!
Яка "подія" сталась із Вами? Що саме трапилось? І в 21-му році, і зараз.
Це важливо нам знати для розуміння проблеми.
Відредаговано автором 02-08-2023 01:50:16
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Артем, давайте разберемся, что происходит. С ума вы точно не сойдете. Тот, кто сходит с ума над этим не задумывается.
А вот страхи у вас есть. Но несмотря на свои ужасные страхи, еще никто не умер и не сошел с ума от них.
Самый сильный у вас страх смерти. Если вы не хотите перейти на таблетки, надо разобраться с теми событиями. которые вас привели к подобному состоянию.
Вы уже даже не замечаете как программируете себя на тревожное ожидание «приступа» и страх смерти. У Вас уже сформирована очень сильная фобическая установка. А установки - могущественная сила. Они пронизывают всю нашу жизнь и вылечить их таблетками невозможно.
Таблетки могут снизить уровень тревожности, но не могут повлиять на наши мысли и образы.
А у вас уже сформировалась неосознанная вредная привычка пугать себя.
И следовательно, надо относиться к страху не как к болезни, которая от Вас не зависит, а как к вредной привычке, преодоление которой зависит именно от Вас.
Поэтому, чтобы преодолеть навязчивые мысли, которые лезут вам в голову, надо обратиться к психологу. который умеет работать с тревожными расстройствами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347921 для Павел Леонидович
майже збила машина
психолог онлайн
Добрий вечір. Помічаю закономірність, що ви реагуєте на сильний стрес панічними атаками. І потім справляєтеся з ними. Сумно, що ви не ділитися своїми переживаннями та станом з близькими. Якщо є люди, яким ви довіряєте, то це варто робити.
Стосовно того, що ви у відчаї, плачете, боїтеся смерті, то вам варто звернутися і до психіатра - за можливою медикаметозною підтримкою і до психотерапевта - задля можливості відреагувати ваші почуття і бути почутим
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347922 для Ирина Константиновна
дякую за пораду, якщо психолог назначить таблетки то на них прийдеться сидіти все життя?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347924 для Віталія Юріївна
дякую за пораду!, думаю на днях звернуся
психолог онлайн
Психолог таблетки не назначает. Таблетки назначает только врач. Обычно это краткий курс. Никто не принимает таблетки всю жизнь.
Психолог разберется с вашими деструктивными мыслями и установками.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347927 для Ирина Константиновна
дякую
психолог онлайн
Артеме, доброго ранку!
цитата:
і ось знову все почалося, день тому знову була «подія» через яку я знову впав в відчай, постійно плачу, нікому ге можу виговоритися, панічні атаки, сіре життя, страх смерті, томущо не розумію що буде після неї, мені здається що я сходжу з розуму, негативні почуття не дають мені повноцінно жити, я не знаю що з цим робити…
Почуйте і усвідомте - проблеми страху смерті успішно долаються(!) Співпрацюйте паралельно з психіатром і психологом. Спочатку перший допоможе стабілізувати емоційний стан, а потім другий допоможе віднайти баланс і гармонію в думках, уявленнях, установках і способах реалізації бажань.
Згодом ви зможете відкритись і налагодити стосунки з близькими та рідними, подолаєте корені тривожності і почнете повноцінно жити. Вірте в себе і в краще майбутнє (!)
психолог онлайн
цитата:
майже збила машина
Зрозуміло. Подібні ситуації сам переживав - раз 15-ть за життя. Це стресовий фактор, однозначно.
Але реагування на нього у великій мірі залежить від СВІТОГЛЯДУ та ЖИТТЄВИХ УСТАНОВОК людини. Це і погляди на смерть як таку (розуміння її суті, прийняття-неприйняття тощо), і на життя людини в цілому - її задачі в цьому світі тощо.
І, як результат цього - або невеликий стрес (як у мене наприклад), або панічні атаки (як у Вас).
Тому на психотерапії з психологом слід приділити увагу саме цьому глибинному аспекту, який дуже впливає на все інше, в тому числі і на сприйняття подібних "подій".
Ну і також навчитеся методам саморегуляції при панічних атаках.