Сильна тривожність.контроль партнера
Після не доказової зради чоловіка я стала занадто його контролювати.це сильно мене втомлює .зриваюся на дітях .нав'язливі думки .думки про те що мене ніхто не любе не цінує .бажання піти з життя але боюсь за дітей .боюсь їх залишити .поганий сон .чутливий сон .не можу виконувати роботу через думки
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Нора Маркман
Здравствуйте!
Не изводите себя обратитесь к неврологу, психиатру, Вам необходима фармакотерапия.
психолог онлайн
Доброго дня.
Підкажіть, будь-ласка. Якщо зрада так і не мала доказів, чому Ви вирішили що Вас не люблять?
психолог онлайн
Доброго вечера!
Вас это все угнетает... плюс сомнения было или не было на самом деле...
Наверняка мысли " а хорошая ли я жена? А любит ли меня муж? А хочет ли меня как женщину?"
И результат падает самооценка в ноль... даже в минус...
Совет такой - с мужем все же, лучше эту ситуацию прояснить.
Хотя бы у вас уйдут сомнения бесконечные. ( было или не было )
Может там был флирт, а не именно измена. ( но тут вам виднее )
Хотя конечно не факт, что муж захочет это все прояснять... и не начнет выкручиваться...
Совет такой - на консультацию к психологу и поднимать свою самоценность как женщины, свою самодостаточность.
И там же с психологом подумать... а вообще почва к изменам, пусть и вероятным... откуда идет?
Почему муж смотрит на других женщин? ( хотя многие мужчины всегда на женщин смотрят - это в их природе, но многие просто это скрывают )
Все это желательно проработать с психологом.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго вечора, Merjam!
цитата:
я стала занадто його контролювати
Контроль з вашого боку є закономірним, але не єфективним способом приборкати власну тривогу(!)
Може здаватись, ніби він допомагає, але насправді наслідки протилежні. Та ви й самі про них зазначаєте
цитата:
це сильно мене втомлює .зриваюся на дітях .нав'язливі думки .думки про те що мене ніхто не любе не цінує .бажання піти з життя але боюсь за дітей .боюсь їх залишити .поганий сон .чутливий сон .не можу виконувати роботу через думки
Хочу також додати важливе - поверхневими діями проблему не вирішити. А чому, спитаєте ви? Вірогідно тому, що корені проблеми знаходяться глибше. Точніше, вони у вашому сприйнятті себе. У здатності реагувати на стресову подію - не доказану зраду чоловіка.
Зараз ви переживаєте наслідки психологічної травми. Болісно переживаєте. Під удар потрапили ваша самооцінка, уявлення про верність, про стосунки в сім'ї тощо. От через це вам так прикро і погано.
З усього вище наведеного доходим висновку - контроль треба припинити! А замінити його можна спрямуванням енергії на себе - на турботу про себе, на відновлення почуття самоцінності, на відбудову гідності, яка задля вашого спокою не може залежати від вчинків чоловіка.
Також може бути актуальною співпраця з сімейним психологом, якщо буде на те ваше спільне бажання.
психолог онлайн
Добрий день. Що значить не доказова зрада? Якщо ви не справляєтеся з вашою тривогою зверніться за медикаметозною підтримкою до врача та Спробуйте розібратися у ваших переживаннях з психотерапевтом.
Було б добре, щоб ви взяли себе в руки.
психолог онлайн
Добрый день!
Ваши
цитата:
нав'язливі думки
и
цитата:
бажання піти з життя
могут быть поводом обращения к врачу.
цитата:
я стала занадто його контролювати
Если же вы хотите убрать контроль и вернуть доверие, то для этого вам надо будет проработать ваши страхи (обычно, страх потери и/или страх одиночества).
И когда они уйдут, у вас появится уверенность и вера в свои силы.
После этого исчезнут ваши сомнения
цитата:
про те що мене ніхто не любе не цінує
и навязчивые мысли.
И как следствие, восстановится сон и работоспособность.
Для этого всего вам потребуются индивидуальные консультации.
Поэтому вы можете обращаться ко мне - я работаю с такими проблемами и смогу вам помочь.
Відредаговано автором 03-08-2023 05:35:02
психолог онлайн
Вітаю.. Ви пережили важкий досвід, дуже вам співчуваю. Чи є у вас близькі люди, яким ви довіряєте, які можуть підтримати? А також, чи є у вас можливість все ж таки звернутися до спеціаліста, тому що у такому стані - дуже буде важко логічно і виважено діяти. Не тому що ви не справляєтесь, просто тому що нервова система дуже виснажена, судячи з того, що ви пишете. В ідеалі якщо це буде доцільно - поєднати фармакологічну терапію та психотерапію, щоб нормалізувати сон і знизити тривогу а потім почати розбиратися що робити далі. Сил вам!