Чому зникає цікавість до хлопця, який вже запропонував бути разом?
Доброго дня, не розумію чому так трапляється у відносинах. Спочатку мені починає подобатись хлопець, потім ми дружимо, розумію що хочу з ним зустрічатись, планувати майбутнє, але коли він також закохується і пропонує зустрічатись в мене зникає інтерес, мені вже не хочеться проводити з ним час, іноді навіть зовсім бачитись. Ніби добилась цілі, а далі не цікаво. Хоча до моменту, поки він не хотів бути разом , а просто дружити він подобався мені дуже сильно. Така ситуація була не один раз, не розумію що з цим робити. І не знаю з чого почати міняти дану 'рису' характеру.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Скорее всего отношения реальные вас пугают, близость и отношения ассоциируется с чем-то неприятным, страшным. А фантазии в голове безопасны - можно придумывать, что угодно.
В целом ваш запрос на психотерапию.
Какие отношения у вас с родителями?
Какие отношения между ними?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349255 для Валентина Михайловна
З батьками хороші відносини , як з мамою так і з татом, але вони вже 12 років як розійшлись і не живуть разом. Також весь час відколи вони розійшлись в них не було інших партнерів, на даний час я живу з батьком, так як до 7 років була тут , тут і залишилась
психолог онлайн
То есть родители развелись, когда вам было 7 лет и вы остались с отцом?
Как вы пережили развод?
Какая причина развода была?
По какой причине вы остались с отцом?
Где ваша мама?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349257 для Валентина Михайловна
Так, я залишилась з батьком, так як мамин перший чоловік помер і в мене ще є сестра, вони вирішили, що буде краще що вона піде з сестрою, а я залишусь з татом.
Розставання їхнє пережила нормально, адже коли мені хотілось побачити маму я могла до неї прийти(батьки живуть 15 хвилин один від одного)
Причиною розставання було не розуміння їх, як ще кажуть 'не зійшлись характерами, але тато навіть зараз через 12 років говорив мені, що досі любить її, але бути разом не хоче.
Моя мама останнім часом їздить на довготривалі заробітки за кордон, на даний час вона в Україні, але знову має їхати.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349255 для Валентина Михайловна
Ось ще пройшла тест, прикрілюю результати:
Мой результат теста Тест на контрзависимость: 30-55 баллов - мало контрзависимых привычек. Такое количество оказывает незначительное влияние или совсем не влияет на ваш функциональный уровень
---
«У Психолога»: https://upsihologa.com.ua/test-na-kontrzavisimost.html Тест на контрзависимость | У психолога
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Звучит страшно как-то. Поделили детей, чтобы каждому досталось. Но как было это вам с сестрой это большой вопрос.
Сколько лет сестре?
Как вам было то, что родители предложили?
Правильно я поняла, что сестра ваша от первого брака, а потом мама вышла второй раз замуж и вы родились?
С какого вашего возраста мама ездит на заработки?
Тесты не смотрю, они ни о чем, если нет беседы, понимания того, что с человеком происходит, как он живет и тп.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Скорее всего вы боитесь самих отношений... дело не в парнях...
боитесь сближения с мужчиной более глубокого на всех полях. Боитесь ответственного шага, боитесь замужества...
По разным причинам... либо в детстве не получили именно близости с родителями душевной, либо боитесь, что вас потом променяют и найдут замену.
Либо еще глубже боитесь, что в вас разочаруются... потому разочаровываетесь сами первая и уходите... действуете на опережение так сказать...
вы принимаете себя??
на самом деле - если вы близко не подпускаете к себе людей... то на самом деле - вы и саму себя не принимаете целиком...
( это уже на проработку с психологом )
психолог онлайн
Вітаю. Дитина приймає батьківські правила життя без осмислення, потім у дорослому житті ці правила працюють автоматично. Так в вашому описі повторюваного сценарію стосунків з хлопцями можна знайти татусеві погляди: «тато навіть зараз через 12 років говорив мені, що досі любить її, але бути разом не хоче». Тобто вами було засвоєно, що любов – це дистанція, коли не треба бути разом. Вам не показали інший сценарій, як це любити і жити поряд. Є лише досвід, що близькі люди розлучаються.
Що робити з неусвідомленим сценарієм? Обміркувати його, помічати, як ви повторюєте батьківські ролі: «Зараз мені дуже подобається цей юнак. Але як тільки він в мене закохається, моя любов наче зникне. Наче я перестану його любити. Але я витримаю цей стан і подивлюся, що буде далі. Я буду спостерігати за собою, які почуття і думки будуть мені приходити. Я не буду руйнувати стосунки, як це зробили мої батьки, я піду далі. І можливо я віднайду інший душевний стан, можливо, він не буде схожий на ту закоханість, яку я відчувала до того, як юнак звернув на мене увагу, але і ці почуття мені цікаві. Я хочу дослідити себе, свої душевні переживання. Мені цікаво».
Не очікуйте, що у вас вийде з першого разу. Але якщо ви будете розмовляти з собою, будете спостерігати за коливаннями настроїв, будете описувати те, що з вами відбувається, то, можливо, у другий, третій або інший раз ваші почуття до хлопця не зникнуть, а лише зменшаться. Головна ціль – робити щось інше, ніж ви робите зазвичай, дуже повільно міняти свою роль "дівчини, яка кидає і втрачає інтерес" на «дівчину, яка хоче зберегти стосунки». Ставте собі питання: «А що буде далі, якщо я не розірву стосунки зразу, як в мене з’явилося це бажання? Я – не мої батьки, я можу любити і залишатися разом з коханою людиною».
Відредаговано автором 26-08-2023 21:05:21
психолог онлайн
Доброго дня, Марина!
Вочевидь, перспектива чогось серйозного Вас лякає тому, що асоціюється з історією відносин Ваших батьків. Але ж Ви - це НЕ вони. Хай навіть і схожі з ними в певних проявах, але ж все одно НЕ вони. Розірвати цей невротичний зв'язок з батьками і перепрограмувати себе можна буде на психотерапії з психологом. Самотужки навряд чи вийде.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349277 для Вікторія Миколаївна
Дуже дякую, Вам за відповідь🙏🏻 всіх благ❤️
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
поки він не хотів бути разом , а просто дружити він подобався мені дуже сильно
Отношения обычно строятся на любви, где любовь - это дружба (симпатия и уважение) плюс сексуальное влечение.
Если дружба вас устраивает, а любовь у вас не возникает, следовательно проблема заключается в том, что у вас нет влечения или конкретно к этому парню или же к парням вообще, если эта ситуация повторяется.
Поэтому вам надо разбираться с этим аспектом.
Вероятнее всего в индивидуальной психотерапии, так как самостоятельно такие вопросы не решаются.