Не задоволеність собою
Доброго дня я Наталія. Я би хотіла спитати поради що мені робити чи куди звертатись. Почну з початку з дитинства: Я не була впевненою в собі дитиною в мене не було друзів, знущалися однолітки а коли до нас прийшла дівчинка Іностранка я теж над нею сміялася бо ображали б мене, я відчуваю провину зараз але навіть якщо б наважилася не змогла вибачитися бо не знаю де вона, я завжди була центром знущань через зайву вагу і зовнішність, також ображаюсь на батьків через те що вони випивали в моєму дитинстві, одного разу я просила свого батька не йти п'яним з дому, але він пішов, я до сих пір ображаюсь. А на маму за те що не обіймала в дитинстві і не підтримувала а била і матюкала коли робили уроки, а коли я хотіла прийняти участь в літературному конкурсі вона сказала одну фразу яка в мене до сих пір в голові (А ти зможеш?), я хоч і не навчалася добре в школі але це мені подобалося, далі в технікумі хлопці говорили що з такою як я ніхто не буде зустрічатися і так далі. Я ніколи немала стосунків з чоловіками взагалі мене страх бере навіть при переписці я видаляю розмову і також чую від них неприємності, не можу знайти роботу, іноді не прихожу на співбесіди, але працювала в Червоному маркеті чотири місяці поки в перетині через здоров'я начальниця не написала що офіційно будуть оформляти так що подумай, бо нам потрібен працівник що не плаває по залу а хоча б ходить, це мене розчарувало і я звільнилась, я признаю що я не дуже швидка але так писати, мене образило. Також нещодавно посварилася з батьком і він назвав мене лохушкой, хоча я пробувала казати йому спокійно, але він ніколи мене не чує і говорить що в дитинстві мене мало били. Я розплакалася дуже сильно боліла голова і очі, також нудота, трясло і німіли кінцівки, також було не то відчуття огиди або страху смерті чи відчаю, я не можу описати це відчуття, але це дуже страшно. Я хочу любити себе, бути впевненою, найти роботу і стосунки. Але я не знаю що робити мені далі, я навіть брала шнур і обмотувала навколо шиї, але в мене не хватає хоробрості на цей крок через любов до рідних і страху болі перед смертю, так що я б не сказала що у тих хто приказ з даху не має хоробрості, мене накриває відчай але я просто жалію себе постійно, що мені буде больно, чи перед смертю чи після побачу страждання близьких, врятуйте мене, направлений що мені робити чи куди звернутися.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго вечора, Наталія!
Звичайно з такими намірами та поганим ставленням до себе бажано було б почати працювати з психологом особисто. Якщо є така можливість.
А для початку спробуйте побачити ту маленьку дівчинку, над якою колись знущалися однокласники та в яку не вірили батьки, тобто себе. Які почуття Ви до неї відчуваєте?
А тепер уявіть, що Ви - найгарніша мати, яка дуже любить та цінує свою дитину. Коли уявите, проявіть свої почуття до цієї дитини, зробіть так, щоб їй вдалося відчути і любов, і довіру до Вас, увагу, турботу, розуміння і необхідну підтримку. Тобто все те, чого їй дуже не вистачало в житті, але чого вона точно заслуговувала. Донесіть до неї, наскільки вона цінна для Вас.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
Доброго дня, Наталія!
цитата:
Я би хотіла спитати поради що мені робити чи куди звертатись.
На загальному рівні потрібно повертати собі себе(!)
У взаємодії з психологом долати наслідки травм дитинства і поганого ставлення з боку рідних. Відновлювати почуття самоцінності. Вчитись жити і діяти по-новому, поважаючи свої емоції і бажання.
Якби не було складно, варто йти далі. Проблеми долаються якщо їх долати, використовуючи для цього ефективні засоби.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Парадокс в том - что психологи могут поддержать, и даже рассказать, что вам делать.
Но выбирать вам! Только вам как жить!
Вы сами себя должны спасти!
Рассердиться даже не на себя... а на судьбу... на родителей ( заслужено) на тех, кто в детстве над вами издевался одноклассники... и на мужчин, которые вам гадости пишут или писали.
Вот на всех их - надо хорошенько рассердиться!
И понять - что они не имеют права так с вами поступать!
Понятно, что всем не докажешь - что "я не белая ворона... и примите меня и полюбите..." раз годами никто не принимает...
Вам потому так тяжело... (что вообще не было поддержки...) вы как сорняк выросли - не кому не нужная... и заброшенная...
А вы хорошая девочка! Я это чувствую! Просто не повезло с окружением... а дальше вы поверили - что недостойная...
Но это не так! Вы достойная! ( даже не смотря на лишний вес )
Достойная и любви, и нормальной жизни! И понимания и заботы, и просто принятия.
Просто научитесь уже наконец - не бегать, и не гонятся за теми, кто вам не хочет давать эту любовь...
(отец.. мать... одноклассники... мужчины и т д)
Зауважайте себя! В этом ваша задача - научится себя уважать! Вопреки всему и всем!
А все, что вам налепили люди... ярлыки - (это их грязь... а не ваша!)
Люди несовершенны...( да и не важно - почему они такие)
Главное вам, к таким людям больше не тянутся!
Учитесь избирательности в общении.
А насчет девочки иностранки... да вам стыдно... но главное, что вы хотите перед ней извиниться...
(если я правильно поняла).
И осознаете, свой не правильный поступок по отношению к ней. А это уже многое!
Мысленно попросите, у нее прощение искренне! ( если хотите) вам полегчает!
И может и этой девочки тоже - станет легче!
(У вас много комплексов - это все с психологом надо прорабатывать.)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я не була впевненою в собі
цитата:
я завжди була центром знущань
цитата:
ображаюсь на батьків
цитата:
мене страх бере
У вас очень обширный запрос на индивидуальную психотерапию.
Потому что вам надо не только перестать обижаться на родителей и полюбить себя, а необходимо убрать страхи, развить уверенность и научиться противостоять манипуляциям тех, кто вас абьюзит (например, начальница в Червоному маркете).
И только после такой работы над собой вы сможете осуществить желаемое -
цитата:
Я хочу любити себе, бути впевненою, найти роботу і стосунки.
цитата:
куди звернутися
Поэтому если вы хотите изменить свою жизнь, можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Работа предстоит длительная (минимум 4-6 месяца) и это при том, что я работаю в краткосрочном психотерапевтическом направлении и обычно клиенты решают свои проблемы за 2-3 месяца.
Просто в вашем случае ситуация сильно запущенная и проблем очень много.
Но все решаемо - было бы ваше желание!
Відредаговано автором 01-09-2023 07:20:05