Пропала спрага до життя
В мене є що їсти, в мене є що вдягти, мої рідні живі здорові, а нас четверо діток здорових, нормально навчаються, в мене є дистанційна робота, я ВПО. Мені здається я сходжу з розуму, мені так важко, що не хочеться жити, брила себе на голо, щоб доказати що врода це не головне в моєму житті, зараз вже не має такої вроди поправилась, постійно сваримся з чоловіком, в нього золоті руки, але гострий язик, постійно чимось не вдоволена, можу кричати на дітей, постійно комусь щось треба, всі сусіди, знайомі йдуть за допомогою,хочеться гепнути дверкою, щоб ніхто не заходив кричати і плакати. Хочеться встати тихенько вночі поки всі сплять, втопитись в річці, щоб було всім легше, щоб нінакого не кричати, щоб всі сказали хух... Нічого не радує в житті, не хочеться посміхатись. Хочеться підти до себе на батьківщину пішки по дорозі, зайти в ті руїни, що залишились і тихенько плакати у куточку в нехай і не має страху до тих обстрілів, просто хочеться вдихнути рідне повітря стін. Не знаю, що зі мною трапилось, але не має тієї усміхненої дівчини з ямочками, є якась баба в якої постійно течуть сльози, навіть без міміки. Що зі мною?
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір!
Описані Вами симптоми підходять під опис гострого стресового розладу, який може виникнути, якщо людина перебуває в безпечному просторі після подій, які викликали у неї стрес. Також описана симптоматика потрапляє під картину емоційного вигоряння.
І в цьому випадку найтрадиційніша рекомендація — це відпочинок.
Також важливо враховувати, що з урахуванням подій у нашій країні, які змінюють зараз наші життя, ми переживаємо стадію втрати. Всі ми зараз трохи сумуємо (або багато) за тим життям, яке було у нас до війни, про ті можливості, які у нас були, про відносини, які у нас були, і про картину свого майбутнього, яка у нас зараз різко змінюється і для багатьох із нас вона не зовсім зрозуміла.
Тому здається, що ми безсильні і нічого не зміниться. Але після такого стану приходить прийняття факту, що наше життя тепер таке і має відкритися друге дихання, мають з'явитися нові сенси життя.
Зверніться до лікаря психіатра. Він випише антидепресанти, щоб зняти гострий стан. А потім уже можете звернутися до психолога, щоб остаточно вирішити Вашу проблему.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Моя колега, Ирина Константиновна, вже пояснила, що з Вами - погоджуюсь та приєднуюсь, щоб не повторювати.
Додам тільки.
цитата:
Не знаю, що зі мною трапилось, але не має тієї усміхненої дівчини з ямочками, є якась баба в якої постійно течуть сльози, навіть без міміки.
Так, дійсно, є доросла жінка, яка переживає втрату дому та минулого життя. Яка водночас залишається і мамою, і дружиною в цих обставинах - а це складно й важко. І результат емоційної перевтоми.
Але й усміхнена дівчина з ямочками теж живе всередини Вас, і нікуди вона не поділася. Навпаки, саме ВОНА і хоче зробити це:
цитата:
Хочеться підти до себе на батьківщину пішки по дорозі, зайти в ті руїни, що залишились і тихенько плакати у куточку в нехай і не має страху до тих обстрілів, просто хочеться вдихнути рідне повітря стін.
А Ви можете її приголубити та заспокоїти. Всередині себе. Стати для неї найгарнішою мамою, яка її дуже любить.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго ранку, Hard!
цитата:
Що зі мною?
Якщо на людській, зрозумілій мові - Вас наздогнало і намагається розчавити горе незворотньої втрати того, що було до війни(!)Тобто втрати миру, спокою, налагодженого способу життя, уявлення про свою силу і свої можливості... І, не дай боже, віри в майбутнє.
Долаючи виклик війни, рятуючи дітей, напевно, тримали волю в кулаку, не давали почуттям вийти назовні, аби не травмувати близьких. Врешті спалили чимало життєвих сил, що закономірно призвело до безсилля.
Тепер багато чого потребує переосмислення і переоцінки, як от, наприклад, важливість зовнішньої краси або реагування на гострий язик чоловіка...
цитата:
постійно чимось не вдоволена, можу кричати на дітей, постійно комусь щось треба
Отже, завдання на найближчий час - відродити фундамент в собі, зміцнити спроможність спиратись на себе, дозволити собі просити про допомогу інших (в цьому немає нічого зазорного), подбати про себе в усіх вимірах цього явища.
Як і радили колеги, варто звернутись до лікаря психотерапевта, аби він допоміг відновити емоційну рівновагу. Поприймаєте деякий час ліки, полегшите свій стан, а потім на терапію до психолога лікувати душу, яка страждає.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що зі мною?
Вам надо обратиться к врачу, потому что вы описываете симптомы заболевания.
Можете начать с обращения к семейному врачу или неврологу в поликлинике.