Чому чоловіки тікають від мене?
Добрий день! Мені 33. Це той вік, коли кожній незаміжній жінці на кожному кроці намагаються нагадати про її ''неповноцінне'' сімейне становище. Не те, щоб я зараз сильно за це переживала. Це хвилювало мене десь років у 25, зараз намагаюся на цьому не зациклюватися. Я, мабуть, вже звикла до самотності, живу так, як виходить і ні на кого не чекаю. Але людей мої проблеми хвилюють більше, ніж мене. Я часто буваю на роботі у своєї сестри, тому мене там всі знають. Кілька місяців тому сестра познайомила мене зі своїм співробітником. Він почав до мене активно писати, потім дзвонити. Постійно розпитував сестру про мене. Одного разу ми зустрілися, щоб випити кави, поговорили. Потім їздили зі спільними друзями на природу. Він сам організував цю поїздку, щоб запросити мене. Все було добре, ми легко і невимушено спілкувалися, гарно провели час. Але після цього він зник, просто перестав дзвонити і писати. Я не хотіла нав' язуватися і також не дзвонила. Іноді він ще лайкав мої фото і соцмережах, але всеодно на зв'язок не виходив. Минуло 3 місяці. За цей час ми не бачились, а недавно я їздила до них на роботу. Він уникав мене і робив вигляд, що не бачить. Я не розумію, що сталося і не наважуюсь спитати. Точно знаю, що в нього нікого нема, він дуже серйозний і не належить до тих чоловіків, які шукають дівчат на короткий термін. Розповідав сестрі, що дуже хоче сім'ю.Це для мене дуже дивно, я цій людині нічого поганого не зробила, навіть кривого слова не сказала. Мені не те що образливо, просто якось неприємно, що він зі мною навіть не вітається. Я завжди насамперед шукаю причини в собі. Просто така ситуація зі мною трапляється не вперше. В мене вже був такий негативний досвід, коли чоловіки просто зникали, переставали писати без всяких пояснень. Просто йшли. Без сварок чи скандалів. Без пояснень, попереджень, виправдань. Просто в один момент, коли, здавалося все добре.Для мене це найгірше - не розуміти і не знати причини, чому так все складається, що в мені не так і над чим мені потрібно працювати. Прошу поради, як вчинити в конкретній ситуації і як зрозуміти, чому в моєму житті складається така дивна закономірність.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Добрий день)
А хіба не можна припустити, що вони просто Вас негідні. І коли вони усвідомлюють це - їм стає соромно і вони зникають із Вашого життя, щоб не займати місце того, хто справді може зробити Вас найщасливішою жінкою у світі
Доповнення від автора
цитата:
А хіба не можна припустити, що вони просто Вас негідні.
Так, в мене була така версія як варіант можливої причини. Я точно знаю, що він заробляє менше, ніж я. Тому його може це лякати. Також на даний час в нього немає свого авто, а я приїжджала на своїй новій машині, на яку заробила сама. Але він все це знав ще до того, як заводив знайомство. І попри все сам був ініціатором зустрічі.
психолог онлайн
Але совість замучала і він зник ...
Доповнення від автора
цитата:
Але совість замучала і він зник ...
Якщо чесно, я не була впевнена, чи хочу починати із ним стосунки. Але чемно спілкувалася заради цікавості. Просто мене такі ситуації змушують сумніватися в собі. А коли це повторюється кілька разів, зникає бажання взагалі з кимось починати стосунки. Щоб знову не залишитись ні з чим
психолог онлайн
Чому ні з чим? Ви залишаєтесь із собою, з найголовнішою людиною у Вашому житті. А як прожити своє життя - вирішуйте самі і не дозволяйте іншим нав'язувати Вам свої "цінності". Ніхто не знає, що насправді краще для Вас, ніж Ви
Доповнення від автора
Коли він просто зник, я була здивована, але ніяк на це не реагувала. А коли вже він почав ігнорувати мене при зустрічі, виникло бажання написати і дізнатися справжню причину. Як він пояснить цю ситуацію. Але, з іншого боку, переконую себе, що людина не хоче зі ною спілкуватися. Він зробив свій вибір. То чому я маю хотіти щось доказувати.... Це вже не має ніякого значення
психолог онлайн
Я бы предложила вам сместить фокус внимания на себя и заняться собой - разобраться в том, а нужны ли реально вам отношения, как вы выбираете мужчин и общаетесь, повышением своей самооценки.
Потому что, похоже, что мнение других людей сильно тревожит вас.
Мужчина, который не способен адекватно разговаривать после пусть даже, с его точки зрения, неудачного свидания, мало заслуживает внимания.
Знакомые, которые лезут с некорректными вопросами, комментариями, волнуют вас больше, чем отсутствие личной жизни. А ведь если вам комфортно одной, то какая разница, что думают другие? Либо все же эта тема достаточно болезненная для вас самой?
Вы пишите, что тема личной жизни волновала вас до 25 лет, сейчас стараетесь не зацикливаться.
Что изменилось после 25?
Был ли опыт отношений? Если да, то какой?
психолог онлайн
Євгений Віталійович Мишенко
Доброго вечора!
цитата:
Якщо чесно, я не була впевнена, чи хочу починати із ним стосунки.
Ось на що варто звернути увагу. На посил чи символічне послання - "я не впевнена, чи хочу..."
Таке послання могло бути прочитане чоловіком як "ти мені не цікавий, не справляєш ніякого враження!" Що, звісно, вплинуло на подальший перебіг подій.
Чоловік міг почувати себе відторгнутим, а добиватись жінки не в його характері.
Та не в ньому, зрештою, річ. Річ у Вас.
цитата:
Це хвилювало мене десь років у 25, зараз намагаюся на цьому не зациклюватися.
Хотілось би зрозуміти, що означає "не зациклюватись"?
цитата:
Я, мабуть, вже звикла до самотності, живу так, як виходить і ні на кого не чекаю.
Мені здається, що Ви себе якимось чином намагаєтесь гіпнотизувати і обманювати, мовляв, нікого не чекаю, а між тим переживаєте. Узяти хоча б останній випадок.
А крім того, замислюєтесь, шукаючи відповідь
цитата:
що в мені не так і над чим мені потрібно працювати.
І справді, на Вашу особисту думку, як вважаєте, чому не складається з чоловіками?
Відредаговано автором 02-09-2023 20:50:29
Доповнення від автора
А ведь если вам комфортно одной, то какая разница, что думают другие?
---
Я неможу сказати, що мені комфортно бути самотньою, навпаки, іноді мені дуже важко, хочеться відчувати підтримку. Просто зараз я не зациклена на бажанні якнайшвидше вийти заміж. Я живу для себе, розвивають і стараюся відганяти від себе думки про самотність. Розумію, що в кожного свій час. І я не буду хапатися за будь-які варіанти лише для галочки і штампу в паспорті.
цитата:
Был ли опыт отношений? Если да, то какой?
В мене ніколи не було ''нормальних'' стосунків, які б відбувалися за стандартним сценарієм. Так щоб побачення, квіти, подарунки, спільне проведення часу.Завжди було щось не так. Були стосунки на відстані і одинокі зустрічі раз в кілька місяців, були короткотривалі стосунки, які обривалися навіть не почавшись, були спроби одружених чоловіків завести зі мною стосунки. Була пропозиція вийти заміж, термін дії якої закінчився десь через тиждень. Теж без пояснень. Можливо тому мені зараз мені не хочеться напевно навіть мріяти про щось серйозне. Я просто не хочу вкотре переживати один сценарій
психолог онлайн
Какие отношения между вашими родителями?
Какие отношения у вас с мамой? С отцом?
Доповнення від автора
цитата:
Хотілось би зрозуміти, що означає "не зациклюватись"?
Не робити це пунктом номер один в моєму житті.
цитата:
нікого не чекаю, а між тим переживаєте
Звичайно що переживаю, тому що це, все-таки, моє життя. І я хочу зрозуміти, чим я заслужила такого ставлення
цитата:
Мені іноді здається, що іноді вони просто боялися. Я завжди була дівчинкою зі зразковою поведінкою і синдромом відмінниці. Хоча ніколи не була занудою і ботанкою. Просто все встигала і все завжди було, як книжка пише. Мені здається, хлопці розуміли, що зі мною потрібно лише серйозно. А навколо було багато дівчат, з якими легше і пррстіше. В дорослому житті все аналогічно.
Доповнення від автора
цитата:
Какие отношения между вашими родителями?
Какие отношения у вас с мамой? С отцом?
Батьки розвелися, коли мені було 18. До цього жили в постійних сварках. З мамою в мене прекрасні стосунки. А батька в мене просто не було. Це була якась чужа людина, яка жила з нами під одним дахом. Ми ніколи навіть не говорили нормально, він мною зовсім не цікавився. Тому коли він пішов, я була дуже щаслива
психолог онлайн
Отец ушел и вы были счастливы. Плюс наблюдали нездоровые отношения.
Скорее всего потому и не хочется в них. Подсознательно отношения у вас могут ассоциироваться с неприятными переживаниями, вот и не складываются они.
Это запрос на психотерапию
Доповнення від автора
цитата:
Подсознательно отношения у вас могут ассоциироваться с неприятными переживаниями, вот и не складываются они.
Так, в мене в сім'ї ніколи не було прикладу нормальних сімейних стосунків. Зате я дуже добре знаю і розумію, як я не хочу. І яка картинка сім'ї для мене є неприйнятною
Доповнення від автора
цитата:
Не робити це пунктом номер один в моєму житті.
Плюс зараз я намагаюся все аналізувати холодним розумом, а не давати волю почуттям. В 25 я все робила навпаки, довіряла, прив'язувалася до людини, яка цього не цінувала. Як наслідок - нервові зриви, депресії, проблеми зі здоров'ям. Я ледве вилізла ц цього болота і не хочу знов повертатися до таких станів
психолог онлайн
Умом можно понимать многое, а чувства и подсознательные переживания не дают построить нормальных отношений.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
як зрозуміти, чому в моєму житті складається така дивна закономірність
В настоящее время
цитата:
така дивна закономірність
складывается из-за того, что вы бессознательно и/или осознанно транслируете такое свое отношение -
цитата:
вже звикла до самотності, живу так, як виходить і ні на кого не чекаю
цитата:
зникає бажання взагалі з кимось починати стосунки. Щоб знову не залишитись ні з чим
цитата:
зараз я не зациклена на бажанні якнайшвидше вийти заміж
цитата:
в кожного свій час. І я не буду хапатися за будь-які варіанти лише для галочки і штампу в паспорті
цитата:
мені зараз мені не хочеться напевно навіть мріяти про щось серйозне. Я просто не хочу вкотре переживати один сценарій
То есть молодые люди считывают, что отношения вам не нужны и соответственно выходят из них.
Вы очень хорошо знаете, чего не хотите -
цитата:
дуже добре знаю і розумію, як я не хочу. І яка картинка сім'ї для мене є неприйнятною
А какие у вас все же есть желания касательно отношений с молодыми людьми?
Что вы хотите для себя?
психолог онлайн
Доброй ночі, Катерина!
цитата:
ЧОМУ ЧОЛОВІКИ ТІКАЮТЬ ВІД МЕНЕ?
Бо скоріш за все вони підсвідомо відчувають, що хоча Ви
цитата:
зараз я намагаюся все аналізувати холодним розумом, а не давати волю почуттям
в середині Вас ще залишилось оце:
цитата:
В 25 я все робила навпаки, довіряла, прив'язувалася до людини, яка цього не цінувала. Як наслідок - нервові зриви, депресії
яке тісно пов'язане з -
цитата:
Не знаю, чи працювали Ви з психологом над цим чи ні, але навіть якщо й працювали, то 100% НЕДОпрацювали.
А це
цитата:
Мені іноді здається, що іноді вони просто боялися. Я завжди була дівчинкою зі зразковою поведінкою і синдромом відмінниці.
мабуть теж впливало на них, але, думаю, менше, ніж те, що я написав вище.
Але в будь-якому випадку від подібних синдромів бажано відмовитись, звісно якщо хочете бути в стосунках.
Бо вони - руйнівні для стосунків.
Доповнення від автора
цитата:
Что вы хотите для себя?
Для мене важливо відчувати підтримку. Так, я хочу бачити біля себе сильного чоловіка, на якого можна опертися і відчувати себе захищеною. Просто до цього часу я всі свої проблеми вирішувала сама. Побутові, фінансові, ще якісь. І я від цього втомилася. Так, я хочу хоча б іноді відчути себе жінкою, яка знає, що в неї є той, хто про все подбає. Багато чоловіків хвалили мене за те, що я багато чого добилася сама. Але, знову ж таки, їх це напевно і лякало.
психолог онлайн
Вы хотите
цитата:
бачити біля себе сильного чоловіка
но при этом сами являетесь сильной женщиной -
цитата:
всі свої проблеми вирішувала сама. Побутові, фінансові, ще якісь
цитата:
я багато чого добилася сама
А двум сильным личностям вместе практически невозможно сосуществовать из-за конкуренции.
Поэтому если у вас есть желание
цитата:
бачити біля себе сильного чоловіка
вам придется "стать" слабой.
психолог онлайн
цитата:
Мені іноді здається, що іноді вони просто боялися.
Катерино, думаю, що Ви праві або дуже близькі до істини. Хтось боявся, усвідомлюючи, що не впорається з Вашими очікуваннями і вимогами. Хтось шукав своє - щось інше, не те, що потенційно були готові давати Ви.
цитата:
Мені здається, хлопці розуміли, що зі мною потрібно лише серйозно.
Візьмемо оцей цікавий аспект. Мені здається, що він реалізується і в уяві, і в реальності людей вельми по-різному. От, наприклад, для Вас серйозні стосунки як мають розгортатись? Як себе поводить жінка, а як чоловік?
цитата:
зараз я намагаюся все аналізувати холодним розумом, а не давати волю почуттям.
Цю фразу можна зрозуміти так, ніби "холодний розум" зовсім перекриває емоції, скажімо, хоча б симпатію до чоловіка. Якщо саме так і відбувається, то чоловіки поряд з собою бачать "холодну жінку." До речі, цей сценарій передбачає очікування такого чоловіка, який розтопить серце льодяної жінки, навіть попри її супротив(!)
Доповнення від автора
цитата:
От, наприклад, для Вас серйозні стосунки як мають розгортатись? Як себе поводить жінка, а як чоловік?
Для мене серйозні стосунки - це насамперед, коли кожен із партнерів відчуває і розуміє свою відповідальність перед іншим, не грає на почуттях іншого, бачить перспективу розвитку цих стосунків, створення сім\'ї. В мене була така ситуація. Зустрічалася з хлопцем майже рік, хоч бачились досить не часто у зв\'язку з його роботою. Все було добре, але прийшов певний момент, коли він зрозумів, що потрібно переходити на інший етап. Почати жити разом ми не могли, бо кожен тоді жив із батьками. Знімати житло не було сенсу, бо він всеодно постійно їздив в довгі відрядження і я б жила там сама. Переїхати до мене він не хотів, бо відчував відповідальність перед моїми батьками. Потрібно було або одружуватися, або розходитися. І він вибрав друге. А потім швидко знайшов одиноку жінку з дитиною і відразу пішов до неї жити. Так йому було зручніше і простіше. Там його прийняли відразу з руками і ногами. А потім ще довгий час дзвонив до мене і шкодував, що так вчинив. Він просто боявся серйозних стосунків і пішов легшим шляхом.
цитата:
Цю фразу можна зрозуміти так, ніби \"холодний розум\" зовсім перекриває емоції, скажімо, хоча б симпатію до чоловіка.
Ні, моє серце зовсім не крижане. А навпаки, занадто чутливе і вразливе, його дуже легко розтопити. Іноді я аж занадто хочу вірити людям, швидко прив\'язуюсь. Тому зараз холодний розум - це, швидше, захисна реакція, яка контролює мої емоції і не дозволяє знову наступити на ті самі граблі
Доповнення від автора
цитата:
психолог онлайн
цитата:
В мене ніколи не було ''нормальних'' стосунків, які б відбувалися за стандартним сценарієм. Так щоб побачення, квіти, подарунки, спільне проведення часу.
цитата:
В мене була така ситуація. Зустрічалася з хлопцем майже рік, хоч бачились досить не часто у зв\'язку з його роботою. Все було добре, але прийшов певний момент, коли він зрозумів, що потрібно переходити на інший етап.
Как это можно понять?
Те отношения вы не считаете нормальными?
цитата:
потім швидко знайшов одиноку жінку з дитиною і відразу пішов до неї жити. Так йому було зручніше і простіше. Там його прийняли відразу з руками і ногами. Він просто боявся серйозних стосунків і пішов легшим шляхом.
Почему вы считаете, что начать жить с женщиной с ребенком это более легкий путь и не серьезные отношения?
Возникает ощущение, что ваша позиция "ах, я не такая, я серьезная, а вокруг полно доступных и не серьезных" это про тоже некоторую защитную позицию, которая оберегает вас от отношений.
цитата:
Почати жити разом ми не могли, бо кожен тоді жив із батьками. Знімати житло не було сенсу, бо він всеодно постійно їздив в довгі відрядження і я б жила там сама.
цитата:
Потрібно було або одружуватися, або розходитися. І він вибрав друге.
А что бы изменил штамп? Вы бы все равно жили одна, а муж был бы в командировках.
Вы ведь тоже получается выбор сделали не съезжать от родителей.
Доповнення від автора
цитата:
Как это можно понять?
Те отношения вы не считаете нормальными?
Це був мій перший досвід стосунків. Тоді я була шалено закохана і не помічала мінусів. Закривала очі на його довгу відсутність. Він ніколи не дарував мені квітів, не знайомив з друзями. І ще багато 'не' , яких я не помічала. Оцінюючи ситуацію зараз, я розумію, що ці стосунки важко назвати нормальними.
цитата:
Я не вважаю, що це легший шлях. Для людини, яка відчуває відповідальність. Але він з нею теж не одружився, просто почав жити майже відразу після того, як пішов від мене. І відповідальності за її дитину теж на себе не брав. Був швидше співмешканцем, який приносив в хату гроші, а не батьком дитині і чоловіком жінці. Але на той час їм обом так було зручно. Довго це не тривало.
цитата:
Зараз я тільки рада, що тоді так все сталося. Він покинув мене, пішов до іншої, потім знов шукав зустрічі зі мною, живучи з нею. Не погодилася я, знайшов третю, а потім десяту. Саме тому зараз я розумію, що цей чоловік ніколи не був готовий до серйозних стосунків
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
И тогда возвращаемся к тому, что вы выбираете мужчин, которым не нужны серьезные отношения, потому что и вам они не нужны. То есть хочется опоры, поддержки, но видим опыт родителей перед глазами, отношения с отцом, перечеркивают эту потребность. Вам одной спокойнее
Доповнення від автора
цитата:
Я б не сказала, що спокійніше, але краще самою, ніж не з тим чоловіком. Я б з легкістю пожертвувала своєю роботою, кар'єрою і зайнялася сім'єю, якби поруч був той, на кого можна покластися. Але таких чоловіків я ще не зустрічала
психолог онлайн
Чтобы его встретить, нужно проработать свой детско-родительский опыт, опыт уже как женщины, разобраться в том, как выбираете мужчин и строите отношения.
психолог онлайн
цитата:
Для мене серйозні стосунки - це насамперед, коли кожен із партнерів відчуває і розуміє свою відповідальність перед іншим, не грає на почуттях іншого, бачить перспективу розвитку цих стосунків, створення сім\'ї.
Про відповідальність і зрілість світогляду зрозуміло. А про почуття аж ніяк. Їх наявність, взагалі, передбачається?
цитата:
Все було добре, але прийшов певний момент, коли він зрозумів, що потрібно переходити на інший етап.
Припускаю, що не все було добре. Щось залишалось поза Вашої уваги, інакше б він НЕ
цитата:
почав жити майже відразу після того, як пішов від мене.
Здається, там прогалина розміром з "Маріанську впадину".
цитата:
Тому зараз холодний розум - це, швидше, захисна реакція, яка контролює мої емоції і не дозволяє знову наступити на ті самі граблі
В народі кажуть "полоханий горобець кожного куща боїться", тому і не сідає... Через страх втомлюється і падає долілиць. На відміну від того горобця, Ви заслуговуєте іншої долі. Щасливої. Тому варто розібратись зі страхом і пропрацювати його корені.
психолог онлайн
цитата:
краще самою, ніж не з тим чоловіком. Я б з легкістю пожертвувала своєю роботою, кар'єрою і зайнялася сім'єю, якби поруч був той, на кого можна покластися. Але таких чоловіків я ще не зустрічала
Бо внутрішньо, підсвідомо налаштовані на зустріч саме з тими, на кого покластися не можна.
І щоб себе перепрограмувати не допоможе навіть розум відмінниці, бо це зовсім з іншої категорії - з підсвідомого.
Коли й сама людина не розуміє, чому обирає САМЕ таких чоловіків, а бажані чомусь минають стороною...
Доки психологічні травми дитинства лишаються "незайманими", залишається лише писати тексти. Бо є вища освіта та розум відмінниці. І ще страх торкатись того, що болить. Тому легше закритись від болю та страху інтелектуальним аналізом, виправданням своїх дій та позицією "я ж все роблю правильно!".