Доброго дня,як пробачити зраду коханої людини і відпустити ситуацію ?
Зрадив чоловік. Вирішили зберегти стосунки. Маємо дітей .Обговорювали проблему і проблеми які були до цього у стосунках. Вирішили змінюватися ,бо любимо один одного. Але я не можу відпустити ситуацію ,весь час згадую, часто плачу і злюся ,зриваюсь на дітей чи чоловіка. Хочу відпустити ці емоції ,пов'язані зі зрадою , не можу ,не знаю що далі робити
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго дня.
Як саме намагаєтесь змінюватися Ви і Ваш чоловік? Чи думали ви про звернення до психолога (кожен окремо або парою)? Заради чого Ви вирішили зберегти стосунки і що саме відчуваєте зараз до чоловіка?
психолог онлайн
Добрий вечір. Чоловік просив у вас вибачення?
цитата:
Вирішили зберегти стосунки.
Як це було? Можете описати? Скільки часу пройшло від моменту зради. Як ви про це дізналися?
психолог онлайн
Добрый день!
Если вы хотите
цитата:
відпустити ці емоції ,пов'язані зі зрадою
то вам необходимо будет сделать следующее:
1. Разобраться с тем, что именно вы чувствуете.
цитата:
часто плачу і злюся ,зриваюсь
Потому что кроме злости и обиды у вас также могут быть страхи и чувство вины.
2. Проработать и/или конструктивно отреагировать
цитата:
ці емоції
3. Повысить самооценку, которая обычно понижается в таких случаях и вернуть уверенность в себе.
4. Определиться с тем, что конкретно вы будете менять -
цитата:
Вирішили змінюватися
и надо ли вам вообще это делать.
Потому что гораздо важнее работать над принятием себя такой, какая вы есть, чтобы появилась любовь к себе. А если вы полюбите себя, то вас будут любить и другие (и ваш муж, в том числе).
5. И самое главное - вам надо будет вернуть доверие к мужу.
Потому что ваши страхи (что муж опять может изменить) будут заставлять вас усиливать контроль, что в свою очередь будет негативно сказываться на вас и ваших с ним отношениях.
цитата:
не знаю що далі робити
Для того чтобы вы смогли справиться с изменой мужа и восстановить свое эмоциональное состояние, вам необходимы индивидуальные консультации.
Поэтому если у вас есть желание изменить свою жизнь, то вы можете обратиться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Доброго дня.
Які саме думки вам не дають змогу пробачити зраду?
психолог онлайн
Зрада - це завжди боляче та прикро. Але давайте разом подумаємо. Виявилося, що Ви жили із зрадником. Але ж Ви жили! Навіть досить довго. І нічого! Повторюйте про себе: "Так, він зрадив! Так, він зрадив!" Ну — давайте разів сто повторимо, поки самої смішно не стане. (Обов'язково стане, але не так скоро!).
Давайте зізнаємося собі, що нічого страшного поки що не сталося. Усі живі, навіть здорові! Є де жити, є що поїсти. Вже добре. Ну — влетіла у Ваше життя стороння гидота. Так що тепер? Мучити себе? Давайте вчитися тримати удар! Згрібаємо цю пакість у купку і викинемо на смітник. І все! Забули.
І головне – самій собі чітко скажіть, чого Ви хочете. Хочете, щоб все повернулося і було добре, спокійно ? Таке можливо! І це залежить від Вас. Є речі, які Ви не можете собі дозволити, якщо хочете мирного життя з чоловіком: тотальне стеження та перевірка, а також постійне випитування про коханку та порівняння себе з нею. Це цілком позбавлене сенсу, це, нарешті, принизливо та нестерпно.
І запам'ятайте. Виходячи заміж, ми не набуваємо чоловіка у довічне користування. Життя кожної людини, у тому числі і Вашого чоловіка, належить, передусім, йому самому. Кожен має право на помилку. І на усвідомлення цієї помилки також.
Інші аспекти цієї проблеми можно обговорити з психологом.
Відредаговано автором 03-09-2023 14:15:54