Чому я не можу бути відкритою перед хлопцем?
Недавно у мене почалися мої перші відносини і все непогано, він хороший, з своїм юмором, турботливий, можна поговорити на різні теми. Однак я біля нього закрита, така сором'язлива дівчинка, хоча якщо брати за приклад моїх подруг з якою дружу тривалий час та іншу з якою ми познайомилися на першому курсі, я відкрита. Можу фліртувати з ними, жартувати на різні теми, дуріти, але з ним не така як з подругами. Хоча помітно, що він хоче, щоб я була з ним більш відкритою, простою, такою яка є. Він говорив, що з часом це пройде.
Можливо з часом це справлі пройде і я стану більш відкритою?
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго вечора!
А що заважає Вам бути більш відкритою з хлопцем? Також, Вам не обов'язково бути схожою на своїх подруг, щоб поводитися природньо. Важливіше бути собою.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
сором'язлива
За стеснительностью скрываются ваши страхи.
цитата:
закрита
Вы боитесь быть открытой с парнем?
Не доверяете ему?
Что может случиться, если вы станете более открытой с ним?
психолог онлайн
Вашу поведінку легко зрозуміти. Коли зустрічаєш хорошого хлопця, то стає страшно все зруйнувати якоюсь дрібною помилкою. Щось не так сказати, зробити, повести себе якось неправильно. В результаті соромишся, затискаєшся і стаєш якоюсь не такою.
Те, що Ви соромитесь, означає, що Ви вже починаєте цінувати ці стосунки. Це дуже добре.
Що може бути поганого у тому, що Ви закохані у свого хлопця?
Соромлення - це звичайна захисна реакція, яка прикрашає Вас. Ви поводитеся дещо скуто, і хлопець не може цього не помічати. До речі, багатьом навіть це імпонує. Скромні жінки завжди були в пошані у чоловіків. Вам нема про що переживати.
Відредаговано автором 09-10-2023 05:46:11
психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня. А чому тема Вашої відкритості перед хлопцем турбує Вас? Ви відчуваєте, що не можете йому відкритись?
При цьому, хочеться відмітити що Ви можете мати різний рівень близькості з різними людьми, можливо для того щоб бути відкритою(в тому сенсі який Ви вкладаєте) з людьми Вам просто треба певний час, і для різних людей Він різний.
Крім того, попри все, стосунки з хлопцем відрізняються від стосунків з подругами. Тим паче, Ви вказуєте, що вони ще й перші. І Ви можете в них бути трохи різною, головне, щоб Вам було комфортно та була змога проявляти себе так, як Вам це відповідає.
Можливо у Вас є стопи, які не дозволяють відкритись хлопцю, але для початку дайте собі час, комфорт, говоріть з ним про це і цього може бути достатньо.