Мій чоловік аб‛юзер
Вітаю. Мій чоловік аб'юзер, я не хочу розлучатися, хоча всі радять це зробити. Як можна залишитися з чоловіком та не йти від нього? Він загрожує мені, та не б'є. Може мовчати, не розмовляти. Що робити?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Доброго вечора, Алла!
Але чому Ви не хочете розлучатися з чоловіком, якщо він - аб‛юзер? Чим саме він Вам погрожує? Що зараз тримає Вас у стосунках з чоловіком?
психолог онлайн
цитата:
Як можна залишитися з чоловіком та не йти від нього?
Алла, доброго вечора. Ви це вже робите. Навіщо Вам від нього йти?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Що робити?
Вы можете
цитата:
залишитися з чоловіком
если сможете изменить свое отношение и поведение.
И для этого вам надо будет сделать следующее:
1. Научиться распознавать манипуляции мужа, потому что любой абьюзер - это, в первую очередь, манипулятор, достигающий своих целей за счет раскачивания чувств жертвы.
2. Убрать чувства-крючки, на которые вас ловит муж. Обычно это страхи, обиды и чувство вины.
А также расфиксировать ограничивающие убеждения, лежащие в основании всего этого.
3. Увеличить уверенность и научиться ассертивному (уверенному) поведению.
4. Освоить приемы психологичнской самообороны и научиться противостоять манипуляциям мужа.
Для этого всего вам потребуются индивидуальные консультации.
Можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
Доповнення від автора
Як навчитися цьому?
психолог онлайн
цитата:
Як навчитися цьому?
Вы можете посмотреть в интернете материалы по теме манипуляций.
Например, рекомендую книгу Сидоренко "Тренинг влияния и противостояния влиянию".
А можете записаться на консультацию.
Я работаю с такими запросами и смогу вам помочь.
Доповнення від автора
Як записатись?
психолог онлайн
цитата:
Як записатись?
На моей личной странице есть все координаты. Звоните или пишите в вайбер.
психолог онлайн
Добрий день. А в чому полягає абьюз чоловіка? Ви готові витрачати час, гроші, енергію, життя заради того, щоб научиться витримувати свої кордони у відносинах з абьюзером?
Якшо ваш чоловік справді той, ким ви його називаєте, то ви затіваєте енергозатратну та небезпечну історію, я би сказала "гру". Навіщо вам це? Ви усвідомлюєте ризики?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Як саме проявляється аб'юз у відносинах?
Як Ви реагуєте ?
Найкраще звернутися до психолога або психотерапевта, щоб пропрацювати свою созалежність від чоловіка.