Вирішили внести в інтимне життя різноманітність.
Навіть не знаю з чого почати. Подружня пара, нам 39 та 42. Вирішили внести в інтимне життя різноманітність, спробувати секс утрьох із дівчиною. Чоловік зареєструвався на сайті знайомств, знайшов дівчину 19 років, яка виявилася незайманою, зав'язався роман. Дівчина намагається нас розвести, бажає щоб чоловік одружився з нею, а в дівчини тато поліцейський, мужик серйозний. Чоловік раніше судимий, стоїть на адміністративному обліку. Закрутилося все так, що чоловік боїться, що якщо він її зараз покине, то вона поскаржиться татові, що її використовували. Це по суті так сталося. Чоловік боїться, що тато дівчини його назад у в'язницю відправить, а може й просто живцем закопає. Дівчину приводив кілька разів до нас додому, при мені. У них був секс, при ній у нас із чоловіком, як вона думає, з її дозволу був секс. Чоловік бігає між нами, їй правду сказати не може. У нас із-за неї йде конфлікт. Став випивати, із чутливістю в сексі стали проблеми, від цього він нервує, сьогодні ввечері дійшло до скандалу, він мене вдарив. Нехай усі сили світу твердять мені, що треба йти поки що жива, але я люблю його та й він любить мене, вся ця ситуація нас обох розриває. До неї у нас все було гаразд. Вона хоче розлучення, винайняти квартиру з ним. Він начебто будує плани, що знайде квартиру, створить побутове життя на пекло для дівчини, без рукоприкладства звичайно, та вона сама втече від нього. Але я відчуваю, що добром це не скінчиться. Допоможіть.
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Нехай усі сили світу твердять мені, що треба йти поки що жива, але я люблю його та й він любить мене, вся ця ситуація нас обох розриває.
Уточните, пожалуйста.
Правильно я понимаю, вы хотите сохранить семью?
А как вы относитесь к этому -
цитата:
Вона хоче розлучення, винайняти квартиру з ним. Він начебто будує плани, що знайде квартиру, створить побутове життя на пекло для дівчини, без рукоприкладства звичайно, та вона сама втече від нього.
?
цитата:
Але я відчуваю, що добром це не скінчиться.
Чего вы боитесь?
цитата:
Допоможіть.
Какая помощь вас интересует?
Доповнення від автора
Дякую за відповідь.
Уточните, пожалуйста. Правильно я понимаю, вы хотите сохранить семью?
---
Так, дійсно.
А как вы относитесь к этому -
---
Я згодна.
Чего вы боитесь?
---
Я боюся втратити чоловіка.
Какая помощь вас интересует?
---
Як позбутися дівчини?
психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Ирина Константиновна Зубиашвили
Галлий Порфирьевич Кравчук
Павел Леонидович Басанский
Тетяна Штапова
Доброго дня!
цитата:
До неї у нас все було гаразд.
Щодо цього є певні сумніви... у мене, але, на жаль, не у Вас.
цитата:
Якщо і любов, то невротична, тобто нездорова. Хоча правильніше підібрати інше визначення - емоційна залежність.
цитата:
Але я відчуваю, що добром це не скінчиться.
Схоже, що інтуіція Вас не підводить.
цитата:
Як позбутися дівчини?
Щоби вирішити проблему, потрібно спочатку усвідомити, що насправді її спричинило. А виходить в реальності так, що ви разом з чоловіком створили її власними руками(!) Отже, та дівчина на символічному рівні чекала, поки її знайдуть двоє охочих до проблем.
Відредаговано автором 22-10-2023 13:52:27
психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Татьяна Валерьевна Данивская
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Бачу, що різноманіття у Вашому житті з'явилось, але не зовсім таке, на яке ви з чоловіком очікували.
Але в тексті я бачу більше інформації про чоловіка та його коханку. А як же Ви? Як Ви самі себе почуваєте в цій історії, і якої допомоги шукаєте від психологів? Чи влаштовує Вас така ситуація в шлюбі? Яке майбутнє цих стосунків бачите?
Доповнення від автора
---
Це зрозуміло. На запитання дасте відповідь? Як позбутися дівчини?
Доповнення від автора
---
Не треба питати про мене. Я запитала про чоловіка, бо боюся, що його посадять у в'язницю. Або що він піде від мене назавжди до неї.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
цитата:
Це зрозуміло.
Бачу, що нічого Вам незрозуміло, якщо продовжуєте очікувати буквальної відповіді. Її, до речі, не існує.
В загальному вигляді вирішення проблеми полягає в розгрібанні завалів, які ви разом з чоловіком нагородили. У зустрічі зі страхами втратити його
цитата:
він піде від мене назавжди до неї
Навіть, якщо піде до неї, то потрібно буде узяти частку відповідальності за такий перебіг подій на себе. А Ви цього боїтесь, напевно, більше за все.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Тетяна Штапова
цитата:
ВИРІШИЛИ ВНЕСТИ В ІНТИМНЕ ЖИТТЯ РІЗНОМАНІТНІСТЬ.
Ось і внесли велику різноманітністьЧи не так?
Тільки якість цієї "різноманітності" не досить влаштовує
цитата:
До неї у нас все було гаразд.
Якби було все "гаразд" то і різноманітності не шукали б.
Або шукали б її не в сексі! Адже життя і стосунки можна по різному урізноманітнювати.
цитата:
Чоловік бігає між нами, їй правду сказати не може.
Типовий любовний трикутник. Він завжди наступає тоді, коли люди живуть формально в парі.
цитата:
Але я відчуваю, що добром це не скінчиться. Допоможіть.
Ви вірно відчуваєте. А ось чи це на добро чи зло, тут ще потрібно розібратися!
Вам не дівчини слід позбуватися, а своєї наївності і співзалежності!
Чим раніше це зробите, тим з меншими проблемами вийдете із цієї ситуації.
психолог онлайн
Доброго вечора. А де Ваші бажання, а чого хочете Ви?
Як ви бачете ваші відносини?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Щоб позбавитись дівчини треба перестати з нею спілкуватись.
І все.
Перестати брати трубку, або переїхати в інше житло.
Можна проконсультуватися з юристом щодо того, як захистити себе в цій ситуації.
Але мені здається, що чоловік цього не хоче, от і придумав про якійсь шантаж.
Воно якось схоже на дитячі вигадки тої дівчини , намагання залякати крутим татком.
Ніякий тато не захоче для доньки такого чоловіка, то ж і її тато надряд чи буде підтримувати її в бажанні одружитися.
психолог онлайн
цитата:
Дівчина намагається нас розвести, бажає щоб чоловік одружився з нею, а в дівчини тато поліцейський, мужик серйозний. Чоловік раніше судимий, стоїть на адміністративному обліку. Закрутилося все так, що чоловік боїться, що якщо він її зараз покине, то вона поскаржиться татові, що її використовували.
Доброго ранку. А якщо вона скаже татові, що починає жити з одруженим чоловіком, тато за неї буде радий? Адже навіть якщо Ваш чоловік наважиться на розлучення, цей процес займе час. Думаєте, вона наважиться сказати батькам, з ким у неї зараз відносини?
цитата:
До неї у нас все було гаразд. Вона хоче розлучення, винайняти квартиру з ним. Він начебто будує плани, що знайде квартиру, створить побутове життя на пекло для дівчини, без рукоприкладства звичайно, та вона сама втече від нього. Але я відчуваю, що добром це не скінчиться. Допоможіть.
Ви впевнені, що Ваш чоловік одне й те саме розказує Вам і їй?
Насправді складно уявити, що він дає дівчині зрозуміти, що любить Вас, а з нею збирається почати жити тільки із-за страху перед її татом. Навіть якщо вона звикла використовувати людей, швидше за все їй було б неприємно мати відносини з чоловіком, який рветься до дружини, якому сама дівчина взагалі не цікава.
Ви допускаєте, що чоловік і сам не проти пожити з нею, нехай навіть тимчасово?
цитата:
Як позбутися дівчини?
Це має зробити Ваш чоловік. Немає "рецепту", як позбутися дівчини, не з Вами вона зараз хоче продовжити відносини.
На даний момент Вам би було варто прояснити для себе в першу чергу, що з Вами відбувається, що Ви відчуваєте до чоловіка, як Вам краще себе поводити, щоб чоловік не залишився з дівчиною назавжди. І це не список універсальних рекомендацій. Є історія ваших з чоловіком відносин, які зараз переживають кризу. Потрібно з'ясувати, що до неї призвело, і чи зможе ваша пара її пережити. Якщо готові цим займатись, зверніться до психолога, щоб розпочати процес.