Чому я розвалила своє подружнє життя?
В нас здається все було добре, в якийсь момент перестала довіряти чоловікові. Не можу згадати на якій підставі. Потім самі собою виплили переписки з іншими жінками. Запевняє що далі цього нічого не було. Я йому не вірю.
Не знаю навіть чи його люблю.
Нерозумію чого мені взагалі хочеться від нього піти. Навіть залишити з ним доньку. Я це в собі не розумію. Відчуваю себе без відчутів.
Яка я тоді мати і дружина, якщо готова їх бросити? Щей так розізлилась на чоловіка, що сказала йому деякі правдиві і не хороші речі. Він сказав, що це ніж в спину.
Чому мені так хочеться піти в нікуди? Без даху над головою, без копійки в кармані, без роботи. Навіть без підтримки кого небуть.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Тетяна Штапова
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечера!
Вы не можете простить мужу - что он вас обманывал и флиртовал с другими женщинами по интернету?
( и возможно и не только по интернету)
Отсюда такое состояния отчаянья??
А что именно вы ему сказали - какие слова плохие? ( уточните пожалуйста)
У вас скорее всего, пошло разочарование от семейной жизни... (усталость от роли жены и матери...)
Или же такая сильная обида на мужа ... что перекрывает... даже материнский инстинкт.
( вам надо к психотерапевту - возможно уже есть - задатки депрессии)
Відредаговано автором 25-10-2023 19:56:06
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго вечора, Ан!
Втратити довіру до чоловіка, який Вам зраджував, і бажати розірвати з ним стосунки - це цілком нормальна реакція на зраду. Варто прожти ці емоції, не подавляти їх у собі. Це не означає, - рубати з плеча і кидати все на призволяще без чіткого плану дій, що робити далі зі своїм життям. Проте це означає не засуджувати себе за емоції, які, на думку Вашого внутрішнього критика, не повинні бути в дружини і матері. Ролі дружини і матері - непрості, тому Ви можете мати суперечливі почуття щодо них. Якщо буде важко розібратись в усьому самій - звертайтесь по допомогу до психолога.
Ще цікаво, чому хочеться залишити доньку на чоловіка? Які у Вас стосунки з донькою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353674 для Ірина Миколенко
Саме образливе, що нема того чого я хочу в статевому житі
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353676 для Марія Радченко
Донці майже 3, дуже часто кричу на неї. Як говорю ласкаво не хоче мене слухати. Дуже хочу її виховати достойною людиною, але здається я її тільки зламаю.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
У доньки зараз криза трирічного віку. В три роки у дитини форується відчуття власного "я", перше серйозне протиставлення себе батькам та оточуючому світу. Тому донька капризує і не хоче слухатися. Ви правильно робите, що шукаєте психологічної допомоги. Раджу разом з донькою звернутися до сімейного психотерапевта, який має досвід роботи з батьківсько-дитячими стосунками, щоб опрацювати свої проблеми і знайти в собі ресурс далі будувати своє життя так, як вважаєте за потрібне.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ну это уже тема деликатная и не для форума...
( вам надо найти психолога или сексолога - и проговорить вашу личную жизнь. И проблемы в сексе с мужем)
Возможно потому у него и начались - флирт по интернету.
А дочку ломать нельзя! Кричать на ребенка постоянно эффекта не будет... только хуже станет.
С детьми нужно учиться общаться спокойно, и без криков. Но уверенно ( как бы если б вы, говорили со взрослым) все объясняя при этом.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Здравствуйте!
Раз Вы "сказала йому деякі правдиві і не хороші речі. Він сказав, що це ніж в спину." это ж о том, что долго терпелось Вами и мучало и еще имело отношение к его интересам, т.к. не было удовлетворения.
В семейной жизни стоит поднимать любые темы беспокоящие партнеров, только в какой форме доносить, это уже другой вопрос. Проблема в том, что было молчание и терпение, а когда все открылось, то вся злость и усталось вылилась в агрессию и бессилие!
психолог онлайн
Марія Радченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ірина Миколенко
цитата:
Ан, доброго вечора. Що Ви отримаєте, якщо підете в нікуди? Чим ця фантазія для Вас така приваблива?