Тривожний тип привʼязаності, що з цим зробити?
У мене були стосунки, хоча вони були не досить довго, але за цей час я вже встигла звикнути до цієї людини, але просто в один момент, хлопець вирішив взяти паузу, не пояснивши нічого, прикрившись «роботою», а я не можу без нього, як людина яка живе з тривожністю вже більше двох років, мені важко перенести те що це кінець.
Я постійно себе накручую, я дуже боялась лишитись без нього, ця людина була найріднішою з усіх(
Все було так добре, звичайно були сутички, як і у всіх, це нормально, але покинути все в один момент, не намагаючись щось вирішити і просто зустрітись поговорити :(
Як відпустити і почати жити своє життя далі, якщо він не може визначитись що відчуває до мене, та і мені важко бо люблю:(
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Доброго дня!
Сам по собі тривожний тип прив'язаності не є проблемою, він є просто психологічною характеристикою Вашої особистості. Але деякі переживання, властиві представникам цього типу, дійсно можуть заважати будувати відносини з собою і оточуючими. Тоді треба розбиратися індивідуально з психологом, що саме призвело до такої реакції на розлуку з хлопцем, і звідки у Вас страх бути покинутою. Зазвичай тип прив'язаності формується у батьківсько-дитячих стосунках, в ранні роки життя, тому з психологом, імовірніше за все, буде обговорюватися Ваше дитинство.
Щодо хлопця. Ця ситуація є гнітючою, перш за все, через її невизначеність. Бо у вас не було певної підсумкової розмови, де хлопець пояснив би, чому зараз не може бути разом з Вами. І Ви залишились у невідомості: хоче хлопець продовжувати стосунки з Вами чи ні? У Вас є варіант обговорити цю тему з ним особисто, щоб розставити всі крапки над "і" та зробити для себе певні висновки? І якщо такої можливості нема, то чи готові Ви чекати на зворотній зв'язок від хлопця (якого, можливо, і не буде), чи потрібно це особисто Вам?
Відредаговано автором 27-10-2023 13:14:35
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353838 для Марія Радченко
Так, я чекаю на зворотній звʼязок від нього, тому що у мене немає такої можливості щоб зараз поговорити з ним особисто, але минув вже тиждень, від нього жодних дій, та смс
психолог онлайн
Розумію. Чи хлопець казав, що надасть зворотній зв'язок через певний час? Чи домовились Ви, скільки триватиме пауза в стосунках? І якщо ні, то що Ви плануєте робити в майбутньому, якщо хлопець і далі Вас ігноруватиме?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353840 для Марія Радченко
Я не можу назвати це домовленістю, але він сказав що «побудемо недільку без спілкування, я хочу побачити чи тягне мене до тебе чи ні».
Якщо ми не зможемо з ним поговорити, вирішити цю ситуацію, я просто намагатимусь відволіктись від цього, будь яким способом, хоча це також не факт що допоможе
психолог онлайн
Як Ви себе почуваєте з тим, що хлопець поставив Вам умовою "випробовувальний термін", де невідомо, чи отримаєте Ви якийсь фідбек від нього наприкінці? І з тим, що тиждень вже пройшов, а зворотнього зв'язку так і немає?
І ще, коли Ви вперше в своєму житті відчули страх бути покинутою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353842 для Марія Радченко
Вперше відчула страх близько двох років тому, але більше це почало проявлятись коли почались стосунки.
Я була дуже здивована, тому що все було досить добре, я б не сказала що були якісь певні проблеми в стосунках, можливо сутички, але вони вирішувались розмовою, після нашої з ним розмови мені стало гірше морально, і всередині було відчуття наче від мене відірвали половину, і усвідомлювати те, що від мене знову пішли, я починала шукати проблеми в собі.
Наступного дня, у мене було відчуття ніби, ну рано чи пізно це мало б закінчитися, ще через декілька днів, я відчула знову ту порожнечу яка була до нього, і почала сумувати за ним(
психолог онлайн
цитата:
Вперше відчула страх близько двох років тому
Після яких подій Ви його відчули?
цитата:
було відчуття наче від мене відірвали половину, і усвідомлювати те, що від мене знову пішли, я починала шукати проблеми в собі
У Вашому дитинстві чи підлітковому віці були схожі почуття щодо когось з близьких людей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353844 для Марія Радченко
Ні, я вперше це відчула, і це було до цього ж хлопця, та раніше не мала жодних симпатій чи почуттів до когось, думала що я досить холодна саме у почуттях до когось, потім зустріла його, все змінилось.
Страх бути покинутою зʼявився після ситуації з колишніми друзями, які лишили мене сам на сам, зі своїми переживаннями, я розумію що вони не повинні мене постійно підтримувати і так далі, але тоді я потребувала в цьому, вдома підтримки я на жаль теж не отримала.
психолог онлайн
Це дуже важко, коли друзі лишають без підтримки, адже підтримка - це одна з важливих складових близької дружби. Також вірно, що варто вміти шукати опору в собі у скрутні часи, тому що близькі люди не завжди можуть бути поруч і чимось допомогти, а самі в себе ми є впродовж всього життя. Тому треба вчитися жити в гармонії з собою і підтримувати себе, навіть коли ніхто інший не може.
Коли Вас лишають одну, може з'явитись закономірна думка "Що зі мною не так?", але те, що хтось вирішив піти з Вашого кола спілкування, не значить, що з Вами особисто щось не так. Просто Ваші шляхи з цією людиною розійшлися, і людина зробила вибір не спілкуватись більше. Це може бути емоційно боляче, адже прив'язаність до людини залишається ще певний час після того, як вона пішла. Але згодом повинно стати легше.
Рекомендую не тікати від своїх емоцій щодо хлопця і прожити їх. Якщо буде важко робити це наодинці з собою, рекомендую звернутись до психолога на індивідуальну консультацію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353846 для Марія Радченко
щиро Вам дякую!
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Так, я чекаю на зворотній звʼязок від нього, тому що у мене немає такої можливості щоб зараз поговорити з ним особисто
Чому у вас нема можливості поговорити з хлопцем про те, що важливо саме вам?
Хлопець захотів експериментів з почуттями, ви маєте знати, що саме вам зараз треба і реалізовувати це.
Ховатися від правди, бути залежною від чийогось вибору, думки, рішення - не зовсім чесно до вас самої.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353855 для Віталія Юріївна
Доброго вечора.
зараз я знайшла можливість щоб поговорити з ним, але він сказав що « у нього не було часу подумати про це, бо у нього робота», минув тиждень, сказав що точно скаже завтра :(
і на цьому все, розмова закінчилась
психолог онлайн
цитата:
він сказав що « у нього не було часу подумати про це, бо у нього робота»,
А ви що йому відповіли?
Знаєте, типова помилка у контакті двох людей, один з яких керує іншим, той ким керують погоджується мовчазно і беззаперечно на умови свого возлюблєного, коханого, бога, аби залишався хоч малюсєнькій шанс на його снєсхожджніє, і він вирішить, що він буде зі мною.
Можливо, я трішки утрирую, але. Але, якщо ви не будете вносити в контакт з будь - ким своє бачення, свої потреби, ризикувати предъявляти себе, то ви ризикуєте. (до речі ця інформація цінна).
Вам 18,ви тільки починаєте світ відносин. Вам варто переглянути вашу самоцінність, передивитися пріоритети і так далі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353859 для Віталія Юріївна
Так, я це розумію, я відповіла що «знову ця робота», він постійно на цій роботі, але він зараз не має кращого варіанту щоб змінити її, на жаль
Єдине що я хочу від нього дізнатись, чи це вже кінець і чому так сталось, тому що ця невизначеність 🤯
психолог онлайн
Якщо дозволите :
цитата:
я відповіла що «знову ця робота»
Ця ваша відповідь не несе йому ніякого прямого послання від вас. Начебто причина у роботі. Але ж це, скоріш за все, відмазка.
Варто задавати питання, на які вам необхідна відповідь"
цитата:
чи це вже кінець і чому так сталось
..
Розумієте різницю?
Також може статися, що ви не отримаєте відповіді. І вам варто буде щось з цим робити, задля вашого благополуччя.