Я і відчуття вини
Я даже кохаю свого хлопця . Вчора було день народження в моєї подруги , мого хлопця там не було , була компанія , всі грали в гру , є така гра називається 7/40 , коли людина стає по середині , всі стають в круг , і людина посередині вибирає кого б хотіла обійняти або поцілувати , там навіть дівчата дівчат вибирали , а в кого були стосунки то просто обнімалися з різними людьми , без нічого лишнього , просто обійняли , і обираюсь когось іншого, я трішки випила , і почал танцювати в колі , мене обирали друзі хлопці і був один незнайомий хлопець який обрав мене , просто обняли я , я казала цілуватися не будемо тільки обійми! Так і було , але після цього почуваюсь нібито винною , що коханий про це незнає , нібито я собі дозволяю багато , відчуваю сором і хочу йому сказати , про це ,просто щоб він знав , що коли його не було, я грала в ось таку гру і просто обійняла хлопців , але я незнаю як сказати це правильно щоб він нічого не подумав , насправді нічого такого не було , я завжди думала про ньог , просто весело було з людьми танцювати в колі , коли і подруги теж вибирали обійматися мене з ними , я незнаю як правильно сказати йому , бо чомусь мочать совість хочу , щоб він все знав , колись щось таке відбувається , але незнаю як правильно , щоб він нічого не подумав більшого. Можливо ось так : Коть , я хочу сказати , що всі грали 7/40
І я теж грала , я не хочу нічого скривати там , там нічого такого не було, бо ти знаєш як я відношусь до зрад , що для мене це просто капець і навіть якби тьфу тьфу тьфу я б щось таке зробила , я відразу би сказала бо мене мучить совість , і хочу щоб ти завжди мені говорив , якщо щось таке буде , бо для мене це важливо , бо мене вибирали і я просто обнімалась і все , нікого не цілувала і нікому не давала ! Мене Саша вибирав обняв , Рома Вікін , Остап , і Стас там один , ми просто обнялись і все , просто я хочу щоб ти знав , що я говорю тобі правду коли шось таке робиться. Бо так як я відношусь до зрад , даже в цьому почуваюсь винною , і хочу щоб ти казав мені , хотя нічого не робила . Бо думаю просто щоб ти собі навіть це знав , а не так , що ти не знаєш щось .Бо зараз я почала більше тобі довіряти . Може для тебе це странно звучить , але я хочу сказати тобі , щоб ти знав . Все.
(Чи можливо взагалі нічого не казати )
Я незнаю )
Питання від: ; Вік: 19
Доповнення від автора
Я по собі дуже ревнива людина , але коли бачу що партнер реально немає притендентів то стримую себе, щоб не робити скандали просто так ( бо він говорить з дівчиною по роботі , або наприклад запитує , щось у моєї подруги ) . Сама знаю , як би зрадила , або навіть би дуже сильно хотіла , відразу би сказала партнерові аби не мучити його і не брехати йому у стосунках , і якби він зрадив мені , відразу би пішла , якби боляче не було . Зрада для мене це крапка . Тому почуваюсь дуже сильно винною перед ним . Бо якби він грав таку гру , і обійняв мою подругу дуже сильно приревнувала б. Я незнаю , що робити . Хочу сказати йому , я знаю що він мене не покине бо дуже сильно кохає і я йому можна сказати і не зраджувала , але страх , що він може зробити щось таке саме , бо я зробила таке , і я буду дуже сильно страждати і ревнувати . Я б змогла навіть сама б піти від нього якби зрадила б йому , бо людина не заслуговує на людину яка їй зраджує . Дуже погано почуваю себе через це , не хочу щоб сумнівався в мені, покине то покине , я заслуговую на це , але я знаю що він не зробить цього бо кохає
І фактично це не зрада . Що робити з цим (
Доповнення від автора
Навіть , хлопці моїх подруг , грали всі разом , і обнімалися зі всіма , хлопець подруги міг в танці обрати іншу жінку в просто обійняти її , і вони нормально ставилися до цього , інший хлопець подруги взагалі не хотів грати а просто сидів і дивився як його дівчина танцює , і обіймає дівчат , або хлопців друзів . А я почуваюсь якоюсь зрадницьою . Що мій хлопець не знає цього
Доповнення від автора
Ті люди які були без пар могли і в губи цілуватися , а ті хто були зайняті, просто цілувалися . Як сказати хлопцю про це , щоб мені було спокійніше , щоб він знав , що я обійняла іншого
Доповнення від автора
*перепрошою
Там мало бути а ті хто були зайняті просто обіймалися

психолог онлайн
Доброго дня, Ольго!
Співчуваю Вам. Провина - це дуже гнітюче почуття, яке змушує почувати себе поганою людиною і картати за минулі вчинки. Поняття зради для кожного своє, і хтось за зраду може зарахувати просту розмову з іншою людиною, а для когось іншого і секс з іншою людиною - не зрада. Тому дійсно було б непогано обговорити з хлопцем, як Ви обидва відчуваєте цю ситуацію, і які особисті кордони у Вашої пари щодо взаємодій з іншими людьми поза вашими стосунками.
Скажіть, будь ласка, що найстрашнішого може статися, якщо поговорите з хлопцем про ту гру? Як він, на Вашу думку, може зреагувати, і як Ви при цьому себе відчуєте? І як Ви себе почуватимете, якщо не розповісте хлопцеві про обійми з іншими? Не думаю, що Ви погана людина і не заслуговуєте на прощення. Ви заслуговуєте на прощення як мінімум від себе, щоб прийняти себе і жити далі. Якщо важко буде це зробити - звертайтесь по допомогу до психолога.
психолог онлайн
Добрий день, Ольга. Насправді це саме ваш стан, коли ви ревнуєте, примушує обвинувачувати себе у ніби зраді. Але звідки Ви взяли, що хлопець взагалі буде Вас ревнувати? Я б рекомендувала Вам проконультуватися стосовно саме Ваших почуттів, провини, ревнощів із психологом, щоб Ви глибше розібралися що саме із Вами відбувається.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354484 для Ольга Владимировна
Бо як би він так зробив , то я б дуже приревнувала, і тепер відчуваю почуття провини.
психолог онлайн
Тобто Вам треба пропрацювати саме відчуття ревнощів, звідки воно, і що із ним робити.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354488 для Ольга Владимировна
Як правильно сказати про це хлопцеві
психолог онлайн
А про що Ви саме хочете говорити хлопцеві, то як Ви це сприймаєте, чи просто розповісти, як відпочивали із друзями?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354494 для Ольга Владимировна
Те як я це сприймаю , і про те що відпочивала з друзями
психолог онлайн
Якщо Ви хочете відверотості у відносинах та близькості, найкраще проговорювати свої почуття. І спитайте як би ваш молодий чоловік до цього ставився, і тоді Ви узнаєте, подобається йому чи байдуже, або він сприймає це як розвагу. Так прямо і говоріть.