Я так більше не можу
Я частково закохана в одного хлопця з міста недалеко від мого і деякий час ми працювали на одній роботі,і меня здалося ,що в мене є почуття. Але потім так сталося,що мені потрібно було звільнитися,і часом пізніше йому також. І я вирішила йому написати, оскільки для мене це був привід поспілкуватися,можливо зустрітися, а потім і стати більш ближчими. Але чомусь у переписці він не відповідав ні на жодне питання про себе і лише відповів "зрозуміло" коли я написала про те,чому я звільнилася не розпитуючи подробиць. Мені здалося,що він не зацікавлений у розмові,але в житті я чітко відчувала взаємну симпатію,і навіть час від часу вдавалося з ним поспілкуватися,і ці хвилини мене настільки зачепили, що вже рівно 2 місяці я не можу викинути з голови цю людину і час від часу намагаюся шукати його в соціальних мережах, уявляю як я йому напишу лист із зізнанням на день народження, яке буде аж у лютому. Я навіть шукала його на сайті знайомств, вписавши не своє місто а його,щоб вибірка людей була саме з його міста. Познайомилася з іншим хлопцем, і у нас навіть взаємна симпатія,і навііть їздила до нього в місто у гості. Але коли я їхала до нового знайомого,я уявляла ніби їду до того,у кого була закохана. Мені важко його забути,але я не можу йому написати знову, оскільки після ігнору моїх питань я буду відчувати ніби я нав'язуюсь. Що робити... все таки написати зізнання чи забути за нього... не можу відпустити.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Настьо!
Дуже сумно, коли кохана людина ігнорує і не проявляє до Вас тієї ж уваги, що і Ви до неї. Така ситуація фруструє (розчаровує) нас і добре закарбовується в пам'яті. До того ж, те, що ситуація не завершена (як то кажуть психологи "незакритий гештальт") змушує Вас фіксуватися на тому хлопці і думати, що було б, якби у Вас з ним все вийшло, і скучити за ним, навіть не зважаючи на те, що у Вас тепер є партнер. Такі внутрішні конфлікти дуже добре опрацьовуються разом з психологом, щоб поступово прожити емоції, які Вас тримають, і відпустити їх.
Самостійно Ви можете спробувати написати тому хлопцю листа (саме на папері, але не відправляти його і не показувати йому, а зробити що Вам заманеться - зберегти, порвати або спалити, на Ваш розсуд), де висловити всі невисказані думки і почуття до нього, не табуюючи їх. Це може принести тимчасове полегшення, але в купі з психотерапією все ж буде дієвіше.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354656 для Марія Радченко
Я все ж таки вирішила відправити листа саме хлопцеві. На мою думку легше стане якщо мої надії будуть повністю розвіяні,оскільки таку тягу до цього хлопця провокує саме невизначнність і невідомість мені його почуттів і думок. Як думаєте,уе гарний варіант напряму поговорити з хлопцем про це?
психолог онлайн
Думаю, це Ваше право обирати, що робити з незавершеними стосунками з хлопцем. Будьте готові до будь-якої реакції з його боку, включаючи байдужість. Але навіть в такому випадку Ви хоча б знатимете, що зробили все від Вас залежне.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Я частково закохана в одного хлопця
Хіба можна бути в когось частково закоханим?
Припускаю, що може бути симпатія. Може бути закоханість. І ще може бути бажання відчувати закоханість, але щоб частково закоханим...
Це я пишу для того, аби Ви краще розібрались в своїх емоціях, бажаннях і почуттях.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 354687 для Владимир Анатольевич
Частково тому що в мене був випадок коли була не просто закоханість,а ціла обесія,тому враховуючи інтенсивність почуттів мені важко казати наскільки це можна вважати закоханістю.
Але на фізіологічному і емоційному рівні я відчуваю те,що відчувають люди при закоханості.
психолог онлайн
цитата:
Частково тому що в мене був випадок коли була не просто закоханість,а ціла обесія
Тобто в минулому були нав'язливі думки про закоханість. А як Ви тоді відрізнили думки про закоханість від, власне, закоханості?
цитата:
Цікаво, звідки у Вас інформація про те, що відчувають інші люди в стані закоханості?
Можливо, ті, від кого Ви почули про закоханість, видавали свої обсесивні думки за справжню закоханість.
психолог онлайн
Я думаю, що Ви розумієте, що якщо б хлопець мав якусь цікавість до Вас, то він би це хоч якимось чином проявив.
Але важливо прислухатись до себе.
Якщо вирішили написати листа- пишіть.
Ви конструктивно мислите, який сенс теплити надію і спиратись на свої фантазії, якщо це тільки фантазії.
Але для чого тягнути до лютого?
Адже якщо зараз все з'ясувати, то не треба буде страждати ще декілька місяців.
Якщо складно зробити це зараз, то тут можна припустити, що для Вас важливіше саме уявляти, жити фантазіями, ніж тією реальністю, яка з ними не співпадає.
Ще можна поспілкуватись телефоном, або вживу, якщо Ви буваєте в тому місті, де живе хлопець.