Проблеми дружби з колишнім
Добридень! Допоможіть, будь ласка, трохи розібратися з турбуючими почуттями. Кілька місяців тому ми розлучилися з колишнім хлопцем, тому що у нього зникли почуття і він навіть почав відчувати до мене огиду, але розлучилися ми мирно і спокійно, і від нього надійшла ініціатива дружити. І весь цей час дійсно ми налаштовували хороший дружній зв'язок, і в мене весь цей час не було бажання відновлювати стосунки, скоріше відраза до цього. Але оскільки ми бачимося майже кожен день і я спілкуюся більше з ним, ніж з ким би там не було ще, схоже, що мій емоційний стан став дуже залежати від цих зустрічей і цієї дружби. Начебто я досі не горю бажанням стосунків із людиною, але при цьому як тільки трохи щось змінюється у спілкуванні (наприклад, якщо людина роздратована буває або я відчуваю, що не можу дати достатньо дружньої підтримки), то я дуже зациклююсь на це і це прямо заважає мені жити. Як я можу перестати так сильно перейматися цим? Заздалегідь дякую за всі відповіді!
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Зачем дружить с бывшим? В чем потребность и какая истинная цель этой дружбы?
Дружба возможна только тогда, когда оба остыли, прожили расставание, не питают никаких сильных чувств друг к другу и счастливы в других отношениях. В остальном это самообман и тайные желания быть с человеком, но никак не дружба
Доповнення від автора
Дякую за відповідь!
Мабуть Ви праві, що я на щось сподіваюсь, або ще не прожила розставання, бо все ще є образа і боляче часто саме тому, що я кожен раз відштовхую в розмовах людину, коли мені здається, що він перетинає якийсь кордон близькості (якісь компліменти і тд), але від цього потім мені погано. Тобто я розумію, що так правильно і не хотілося б, щоб було якесь непорозуміння і мене тримали в очікуванні чогось таким шляхом - нічого не обіцяючи, але проявляючи якісь не зовсім для мене зрозумілі речі, але потім жалкую, що дратуюсь.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
И тогда ваша дружба это такая форма мазохизма, где будет регулярно больно, не будет возможности прожить расставание и налаживать свою личную жизнь. А представьте, что вам, как другу, начнут рассказывать про новых девушек, или увидите, что МЧ начал с кем-то встречаться. Оно вам надо?
психолог онлайн
Доброго ранку, Олено!
цитата:
Як я можу перестати так сильно перейматися цим?
Як перестати, питаєте Ви? Розібратись в собі. І розібратись зі своєю емоційною залежністю(!)
Перестати плутати романтичні стосунки, де є багато сподівань на кохання, з дружбою, в якій про кохання не йдеться.
От скажіть мені, про яку дружбу може йтися, якщо
цитата:
у нього зникли почуття і він навіть почав відчувати до мене огиду
?
цитата:
як тільки трохи щось змінюється у спілкуванні (наприклад, якщо людина роздратована буває або я відчуваю, що не можу дати достатньо дружньої підтримки), то я дуже зациклююсь на це і це прямо заважає мені жити.
Про ознаки чого говорить цей фрагмент?
Про те, що Ви хлопця цінуєте більше себе, ставите його вище себе. А ще перебільшуєте значення почуттів, що природньо заважає сприймати реальність об'єктивно!
Отже, потрібно зайнятись відновленням самооцінки, формуванням здорового бачення стосунків. Між іншим, завдання цілком Вам по силах. А допомога психолога на цьому шляху буде вельми корисною.