Я не можу тебе полюбити. Ми можемо залишитись тільки друзями....Ось такий фінал моїх стосунків
Доброго дня. Більше року назад, познайомився з дівчиною у ФБ. Різниця у віці 5 років. Мені 35. МИ з одного міста, але вона в той час була за кордоном на роботі і ми почали спілкуватись в месенджері, потім зідзвонюватись регулярно. За той рік, що ми так спілкувались, ми надзвичайно зблизились. Ми ділились усім. Стали дуже близькими. Жодних таємниць. Підтримували один одного у важких ситуаціях. Говорили про спільне майбутнє, сім'ю, дітей. Жодної сварки чи конфлікту за той рік не було. І літом цього року, вона приїхала додому. Ми зустрілись і в підсумку, після першої зустрічі, вона сказала, що нічого не відчула до мене. Але вирішили продовжувати бачитись, зустрічатись з надією, що вона таки зможе щось до мене відчути. Нам дуже добре разом, легко, цікаво, приємно. Ми навіть робили ремонт разом у неї вдома, але фінал - я не змогла тебе полюбити. Я можу тобі запропонувати тільки дружбу. А я гину, так кохаю цю дівчину. І зараз, просто сходжу з розуму. Скучаю за нею, сумую, плачу на самоті.
---
Декілька моментів, які можливо допоможуть краще зрозуміти ситуацію:
1) У неї були уже колись дуже тривалі стосунки із хлопцем, в яких вона була розлюбила його і останній рік уже дуже мучилась у цих стосунках
2) Вона, через те, що не відчувала до мене нічого, не підпускала мене ближче. Не давала взяти себе за руку. Чи обняти ніжно. Поцілунки тільки в щоку, а коли я пробував взяти її за руку, коли гуляли, наприклад, чи поцілувати – забирала свою руку і відвертала голову.
3) Також, у її житті, була ситуація, коли їй хлопець( інший, не той, що з першого пункту) зробив пропозицію, а через місяць, просто взяв, передумав і залишив її
Питання від: ; Вік: 35
Доповнення від автора
Ще додам трошки:
Я дуже піклувався про неї, допомагав у всьому, вирішував проблеми, дарував подарунки, квіти. Ми спілкували кожного дня( якщо не вживу, то по телефону)
Доповнення від автора
Хоча, на останній нашій зустрічі, тиждень назад, коли ми прощались, я вперше, зміг її цілувати в очі, носик, тримати її за руки, обіймати. Більше години. Такого не було інколи. І вона не відверталась, не забирала руки, але на моє питання, давай ще спробуємо трохи, можливо є хоча б крихітний шанс?? Вона сказала, що не має і не вірить у це і краще зараз відрізати, щоб потім не було важче.
З того дня, ми не спілкувались більше. А мені не виходить з голови думка, що можливо треба було все таки не відпустити її, спробувати поцілувати в губи?? І навіть зараз, у мене є такі думки - взяти, приїхати до неї, просто підійти, обійняти і поцілувати. І сказати, що ніколи більше я не залишу її і не віддам нікому. Може від цих дій у неї щось там загориться, щось відчує після цього чи це я тільки моя остання надія така?

психолог онлайн
Мені жаль, але в любові - свої закони. Вона або виникає зразу, або ні. Зразу це може бути просто симпатія, а може бути і пристрасть, яка швидко розвивається. Але якщо після ВЖЕ ПЕРШОЇ зустрічі симпатія не виникла, то прогноз щодо кохання негативний. Такі закони людської психології. Разом з тим, ніхто не забороняє Вам її кохати і насолоджуватись своїм почуттям, навіть якщо воно одостороннє. Адже любов - це завжди прекрасно.
психолог онлайн
Отношения в переписке это не отношения с реальным человеком, а со своими фантазиями, проекциями. Поэтому говорить про любовь я бы не стала. Скорее человек перекрывал вам дефицит в общении и помогал создавать иллюзию личной жизни.
Девушка похоже больше в реальности и увидела, что переписка и реальный человек это разное. И она честно про это говорит. Но вы не готовы принимать ее мнение и желание.
Какой у вас опыт отношений?
психолог онлайн
Наталия Горская
Вітаю.
Дуже шкода, але як говорять " серцю не накажеш". Не має в людини такої кнопки, на яку нажмеш- й почуття з'являться. Тому, наврядчи, будь-які " дії " допоможуть, та " в неї щось там загориться"
---
Мені здалося, що Ви забагато нафантозували про відносини з дівчиною. Багато мрій, сподівань, очікувань. Тому зараз так важко від цього відмовлятися й визнавати що Вам відмовили.
Якщо дуже важко впоратись з почуттями, зверніться до психолога.