життя по течії, ніяких планів
Добрий день, мене турбує що мені життя не приносить радості. Я поправилась на 30 кг, хоча коли була худіша, то також вважала себе товстою , вечно недовольна собою, надягала на себе що попало, не милувалася в дзеркалі, але в мене колись була ціль власне житло і я іі досягла, це був смисл життя. Зараз в мене є робота, своє житло, відносини з чоловіком вже 3 місяця. Але робота мені не приносить задоволення так як раніше ( я головний бухгалтер), є деякі участки роботи які я не люблю робити, але потрібно, робота взагалі не напряжна і поряд з домом дома в мене безлад, я прихожу з роботи в 17.30, і не знаю чим зайнятись, навіть посуд лінь помити. Відносинами я також не задоволена, тому що партнер не реалізований в професійному плані і мало заробляє, немає авто, я не бачу перспективи з ним. Мене ще дуже напрягало, що я палила, але вже 5 днів я не палю. Я хочу змінити своє життя, хочу вернутися в стару форму, сижу на кето дієті і інтервальному голодуванні але поки результата немає. В мене втрачена мотивація, я хочу відчути радість життя, з чого почати
Питання від: ; Вік: 40

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Алла Володимирівна Романенко
ДОброго часу доби!
цитата:
з чого почати
раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом\психотерапевтом в індивідуальній терапії.
Ваше питання онлайн платфіормою не вирішити, бо воно складне, багатошарове. Щоб розібратися в причинах того, де Ви зараз - треа багато чого розібрати про Ваше минуле: дитинство, Вашу родину, відношення з батьками та однолітками, про Ваші цінності, бажання, страхи та мрії і багато-багато чого ще. А далі, віднайти Ваші автентичні цінності, мрії та бажання, вистроїти фунадмент самоцінності, сформувати сенси та цілі... Це кропітка та тривала робота, але Ви суттєво зміните якість життя на краще.
цитата:
колись була ціль власне житло і я іі досягла, це був смисл життя... робота мені не приносить задоволення так як раніше
Припущу, що саме цеможе бути через те, що Ви досягли мети і робота втратила для Вас сенс та цінність. Умовно кажучи: "Житло є - нашо ще працювати".. Через це може і бути апатія, депресивний настрій та відсутність мотивації робити будь що..
Окрім житла, що ще Вам дає робота?
Або які ще у Вас є бажання?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358135 для Наталия Павловна
мені подобається накопичувати кошти, в мене є ціль придбати більше житло чим зараз, але після війни. Але в данний момент мені не вдається відкладати гроші(((, так як зп не є високою
психолог онлайн
цитата:
так як зп не є високою
томоже має сенс пошукати іншу роботу, де з\пл буде вищою?
Але ж питання не в зарплатні, вірно..
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Юлия Витальевна Якименко
Добрый день!
цитата:
Добрий день, мене турбує що мені життя не приносить радості. Я поправилась на 30 кг, хоча коли була худіша, то також вважала себе товстою , вечно недовольна собою, надягала на себе що попало, не милувалася в дзеркалі, але в мене колись була ціль власне житло і я іі досягла, це був смисл життя. Зараз в мене є робота, своє житло, відносини з чоловіком вже 3 місяця.
Если я правильно понимаю, то Ваша проблема была и раньше, с которой нужно разобраться глубже. Даже, если Вы сбросите лишний вес, то это не гарантирует Вам того, что Вы сможете получать удовольствие от жизни.
цитата:
В мене втрачена мотивація, я хочу відчути радість життя, з чого почати
Как Вы думаете, с какого момента Вы потеряли мотивацию? Вы пишите, что у Вас есть цель купить больше жилье, но что это для Вас решит.
Как Вы думаете, что может сделать Вас счастливой ? От чего Вы получаете удовольствие? Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора, golti!
цитата:
з чого почати
Складне і водночас просте питання, з чого починати?
Направду, Ви вже почали. Ви визнали, що живете без радості(!)
А навіщо таке життя взагалі?! Та чи можна його вважати життям в повному розумінні слова?! Існування, напевно, підійде краще.
Існувати можна у палаці, тобто квартирі більшій за площею, ніж зараз. Проте, що це суттєво змінить? Здається, відповідь Вам відома. Всеодно життя буде порожнім за змістом і за сенсом, ба більше - за сенсами.
А як інакше, спитаєте Ви?
Зробити наступний крок після визнання реальності, яка не задовольняє, - йти на пошук і побудову себе справжньої(!)
Тієї себе, яка достеменно знає, чого і навіщо прагне.
Знає, насамперед, ХТО вона. Яка вміє любити і вміє обирати(!)
Яка творить життя, користуючись власними поглядами і переконаннями.
Яка чуттєва і сильна водночас.
Це я про шлях трансформації особистості в процесі терапії, тобто щирих, підтримуючих і вимогливих відносин з іншою людиною (психологом в даному разі).
цитата:
мене турбує що мені життя не приносить радості.
Можливо, для Вас буде несподіванкою і відкриттям - життя нікому не приносить радості(!) ЇЇ відчувають люди, що створюють для радості УМОВИ. Створюють самі(!) Натхненням, роботою, подоланням перешкод, прощенням себе за помилки, позбавленням звички озиратись в минуле і на думки інших про себе, відкритістю світу і творчістю в усих його вимірах.
Пропоную почати цей шлях. І тому перша пропозиція - складість список на папері всього того, що робите і мусите робити щоденно.
А потім визначьтесь, які з тих речей, дійсно, відповідають Вашим бажанням і природнім потребам.
Залиште їх, а всі інші відкиньте.
І починайте жити не по накатаному.
цитата:
Але робота мені не приносить задоволення так як раніше ( я головний бухгалтер), є деякі участки роботи які я не люблю робити, але потрібно, робота взагалі не напряжна і поряд з домом
Як бачимо, поки що елементарні зручності переважають над цікавістю і самореалізацією в роботі.
цитата:
дома в мене безлад, я прихожу з роботи в 17.30, і не знаю чим зайнятись, навіть посуд лінь помити.
Що це, як не прояв відчуженсоті від своїх справжніх бажань? Стіна, схожа не Велику Китайську...
цитата:
Відносинами я також не задоволена, тому що партнер не реалізований в професійному плані і мало заробляє, немає авто, я не бачу перспективи з ним.
А чому ж Ви продовжуєте бути в цих стосунках? Можливо, недостатньо цінуєте себе, тому й вибір такий зробили?
цитата:
Мене ще дуже напрягало, що я палила, але вже 5 днів я не палю.
Бажаю Вам триматись і надалі. Це додасть усвідомлення того, що можете змінювати свою дійсність на краще.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте!
Вы описываете цель купить квартиру как единственный мотиватор, достигла, теперь опять купить квартиру больше!
Но на самом деле более глубокая потребность находится внутри Вас! Ваш фокус внимания настроен на внешний мир и постоянно с одной целью, является ли она настолько действительно важной? Ведь ради этой цели Вы не слышите и не видите себя, Вам не хватает радости, все что Вы делаете автоматически для Вас потеряло смысл, т.к. ради чего и что лично Вы получаете, насколько Ваши вложения и усилия приносят Вам удовлетворение?
Обратитесь на индивидуальную консультацию, и попробуйте разобраться с своей неудовлетворенностью, и с тем что Вы делаете в своей жизни лично для себя(не считая жилья!))
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня! Щоб щось приносило радість треба досліджувати внутрішнє життя. Воно може бути сповненем різним важким грузом, що атакує задоволення та легкість. Треба працювати з початку з тим, що не влаштовує і звільняти простір для нового. Ваше тіло лише відображає в симптоматиці вашу важкість та перенавантаження. Коли психіка не справляється з якимось переживаннями, то тіло їх бере на себе. Рекомендую вам роботу з психологом! Також можна пройти тест Бека на деприсивність в інтеренеті щоб зрозуміти яка ступінь депресії та апатії у вас.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Добрий вечір!
цитата:
коли була худіша, то також вважала себе товстою , вечно недовольна собою, надягала на себе що попало, не милувалася в дзеркалі
цитата:
дома в мене безлад, я прихожу з роботи в 17.30, і не знаю чим зайнятись, навіть посуд лінь помити
Це про відсутність любові до себе, невміння себе ЦІНУВАТИ. Бо цінності Ви вбачаєте в зовсім іншому:
цитата:
мені подобається накопичувати кошти, в мене є ціль придбати більше житло чим зараз
В фінансах. Та в нерухомості. НЕ В СОБІ. Але НАКОПИЧУЄТЕ не тільки гроші, але й -
цитата:
Я поправилась на 30 кг
зайві кілограми. Бо це якась справжня хвороблива тенденція - накопичувати. мабуть через БРАК любові в своєму житті? Замінили любов - грошами та матеріальним достатком. Але ж заміна не пройшла - себе не обдуриш...
цитата:
в мене колись була ціль власне житло і я іі досягла, це був смисл життя
З житла зробили собі мету. А далі? Що далі?
цитата:
Відносинами я також не задоволена, тому що партнер не реалізований в професійному плані і мало заробляє, немає авто, я не бачу перспективи з ним
Знову ж матеріальне, мертве, не живе.
цитата:
Я хочу змінити своє життя... В мене втрачена мотивація, я хочу відчути радість життя, з чого почати
З психотерапії з психологом. Щоб розібратися зі своїми цінностями - наскільки вони справжні? Чи більше навіяні соціумом, масмедіа та вихованням? Коли життєві цінності будуть справжніми - то і мотивація рухатись по життю одразу ж з'явиться. Бо мотивація любить все справжнє, живе. І почати з ЦІННОСТІ САМОЇ СЕБЕ.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358141 для Ольга Владимировна
Раніше я отримувала задовлення коли наводила порядок дома, вела здоровий образ життя, вивчала англійський самостійно, бігала в парку, ходила в зал, коли собі подобалась, але коли довго була в цьому стані, думала і смисл цього. Зараз розумію, що я в ті моменти не знайомилась з чоловіками, навіть думки такої не було сходити на побачення, спілкуватись з чоловіками. Не ставила цілі по карєрі також
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358140 для Наталия Павловна
зараз я не відчуваю в собі ресурсу шукати роботу. Хочу на цій роботі здати річні звіти, і в квітні десь розпочати пошуки роботи, але також я хочу привести себе в порядок , скинути хоча б 15 кг із 30 кг, тоді в мене зявиться впевненність коли я досягну резултатів: скину лишні кг і здам річні звіти
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358141 для Ольга Владимировна
зараз нормальні відносини, раніше я не могла відстояти себе перед мамою, по телефону слухала купу негативу про себе, я думаю що в мене була депресія, я жалілась мамі, а мама мені совети роздавала що всі біди від того що я лінива, мене це злило, але я починала плакати, зараз я можу резко поставити іі на місце, або юмор і сарказм включаю, і мама помінялась на очах, ніяких советів і тд, взагалом нормальні відносини. з батьком теж нормальні. зізванюємось з баткьом раз в неділю, з мамою щодня по 5 хвилин
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358141 для Ольга Владимировна
зараз я нічого роблю, тому задоволення не отримую. планую записатись в басейн, вже записалась до терапевта , щоб взяти справку і купили купальник
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358146 для Владимир Анатольевич
в мене довго не було партнера, в нього є багато хороших якостей, він не палить, не пє, ходить на йогу 2 раза в тиждень, дома робить йогу щодня, готує смачно, турботливий. але я завжди мріяла щоб мій партнер був реалізований в професійній сфері, заробляв багато грошей, в мене є мрія побудувати разом будинок, або купити квартиру велику разом, родити і виховати дітей, але в нього немає таких планів, і я вже почала думати, може мені і не потрібно вже дітей, я вже стара. Поки немає вибору, я в пошуці, сижу на сайті знайомств, і відрктиа для знайомств
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Возможно, у Вас внутри до сих пор идет диалог с мамой, что Вы не достаточно хороши, что вызывает внутреннее неудовлетворение.
цитата:
Вы пишите, что привыкли ставить для себя цели и достигать их и такие же требования Вы предъявляете к своему мужчине. Вы молодая женщина и вполне може думать о рождении ребенка, если нет проблем по здоровью. Сегодняшняя медицина позволяет это сделать.
Скажите, а после чего Вы набрали 30 кг? Что в Вашей жизни происходило в тот момент? У Вас было многое, но только отношений с партнером не было, сейчас он появился, но не совсем то, что бы Вы хотели
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358204 для Ольга Владимировна
в березні 2023 року в мене на роботі сталася жестка панічна атака, тоді я не розуміла що це. був мощний тріггер, директор на мене накричав ,а я почала допускати помилки,не тak poздpуkувaлa дoгoвіp і тд.
і відпросилась додому тому шо погано себе почувала на той момент в мене була дипресія, мене звільнили з роботи, сказали, що я хороша людина, але не стресоустойчива. після того я поступово почала набирати вагу, спочатку 5 кг, потім ще 5.....а у вересні 23 року я заховріла гайморитом, паральено пробувала кинути курити і почала дуже багато істи, і за йодин місяць набрала ще 15 кг
психолог онлайн
цитата:
але я завжди мріяла щоб мій партнер був реалізований в професійній сфері, заробляв багато грошей
Так, є мрія. загалом, мрія як мрія. В кого таких не було?! Водночас вивникає питання, як так сталося, що маючи оцю мрію, Ви обрали в партнери людину, яка явно не вписується у Ваші очікування?
цитата:
в мене є мрія побудувати разом будинок, або купити квартиру велику разом, родити і виховати дітей, але в нього немає таких планів
Ви про це відверто розмовляли? І він однозначно відповів, що великої квартири не хоче, дітей не хоче? Якщо так, то чого він хоче?
цитата:
я вже почала думати, може мені і не потрібно вже дітей, я вже стара.
Це через його небажання у Вас виникли такі думки?
цитата:
Поки немає вибору
Про який вибір йдеться?
цитата:
я в пошуці, сижу на сайті знайомств, і відрктиа для знайомств
Так Ви ж у відносинах?!
Тому чоловікові хоч розповіли, що відкриті для знайомств?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358227 для Владимир Анатольевич
ми розмовляли, я сказала , що завжди мріяла про те щоб в парі побудувати будинок ,або купити велику квартиру, він промовчав, адже він заробляє мало грошей тільки на іжу і комуналку, і йому 48 років. Нас познайомила моя моя подруга через свого чоловіка. в мене давно не було відносин і я вирішила спробувати. офіційно він мені не пропонував зустрічатись, але ми проводимо разом наш вільний час, ми живемо окремо. Про дітей він сказав, що діти це важко і тд, і велика відповідальність, в нього вже є син дорослий від першого шлюбу. Він не зможе содержать сімю якщо я піду в декрет. Да в мене є заощадження, але я не хочу брати все на себе. В мене давно не було відносин, я завжди уникала, а в цей раз дала собі шанс. Але в нас відносини будуються тільки на сексі, я не сприймаю його серйозно. Він мені запропонував переїхати до нього, але я сказала, що жити в тісній квартирі однокімнатній вдвох я не готова. тобто майбутнього немає, але припиняти ці відносини тоже поки немає причини. я йому не казала, що я відкрита до знайомств, тому що він мене не питав, якби спитав, то я б сказала, що я хочу дітей, сімью, перспективного чоловіка, який би теж хотів сімю , який мав би ресурс забезпечувати сімью на перших порах. в мене є фінансові заощадження, але я готова вкладатись хоча б 50 на 50, але не 100 % в сімю, а коли в декрет, то я б хотіла, щоб чоловік зміг забезпечувати в цей час