Народження дитини
Добрий день. Ми з чоловіком разом 20 років, маємо діток. У мене вже роки 3 бажання народити ще дитину. І в той же самий момент боюся. Бо є невизначеність. Є страхи. Самий великий страх - це труднощі. Чи справлюсь я? У чоловіка теж є хвилювання. Але загальне бажання є і народжувати.
Іноді думаю, що я так цього сильно хочу, що прям лякаюся що це бажання нав'язливе в думках. Так не має бути напевно. Типу знаєте ось сильно чогось бажаєш, отримав і перехотів. Як розібратися з цим, щоб спокійно прийняти будуть ще діти чи не будуть. Дякую
Питання від: ; Вік: 40
Доповнення від автора
Наразі ми проживаємо в Україні.
І знаєте,в мене є віра, що якщо Бог дає дітей, то дає і на дітей. Але іноді цей страх як вітер сильний.
І війна може бути ще багато років, так що відкладати мрії на потім?
Думаю про це

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня Olga!
Знаєте, я солідарна з Вашою думкою щодо Вашої віри в Бога.
Але до тих пір, поки всередині будуть залишатися якісь невирішені питання, всі прекрасні прагнення можуть гальмуватися.
Насправді, жодна порада психологів не зможе Вас повністю позбавити страхів - потрібна трансформація цих страхів
Але перш, ніж перейти до цієї роботи, потрібно розібратися - де може бути їх "коріння". Адже, на ці
страхи є певні причини. І саме ці причини потрібно віднайти, а самі страхи - зрозуміти.
У яких умовах народжувалися перші Ваші дітки? І в яких статках виховувалися? Як ставилися (ставляться) до народження дітей ваші батьки? Які статки були у Вашому дитинстві в Вашій родині?
Відредаговано автором 06-02-2024 16:57:08
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360185 для Алла Григорівна
Перша дитина завмерла.
Двоє діток народилися. 15 років і 10 років зараз. Матеріально проходили різні моменти, але ми їх пройшли. Мої вагітності були складними. Але зараз я розумію, що була емоційно залежна від мами і страх втрати мене переслідував.
Мої родичі не розуміють як це мати більше ніж двох дітей. Я якось ділилася з мамою, що хочу народити ще раз. Ця розмова була помилкою, бо один страх і негатив.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360185 для Алла Григорівна
В моїй родини, дня була маленька, статків не було. Весь час не вистачало грошей, хоча гроші були. Порівняння і слова " ми не можемо собі цього дозволити, як вони(сусіди)
Доповнення від автора
Особливо було образливо чути" Ти невдовзі бабусею станеш, а все туди ж хочеш..ще народжувати" і засміялася.
Доповнення від автора
Але я розумію, що моя мама незріла в цьому і не може дати мені в цьому питанні підтримку
психолог онлайн
Здравствуйте, Olga!
Во-первых, вам надо определить, является ли это
цитата:
бажання народити ще дитину
вашим истинным желанием, а не долженствованием.
Если вы точно уверены, что хотите этого, тогда следующим шагом должна быть ваша работа по устранению страхов и зависимости от мнения других людей -
цитата:
Ти невдовзі бабусею станеш, а все туди ж хочеш..ще народжувати" і засміялася.
Так как это будет являться преградой на пути к вашей цели.
Для этого всего нужна будет индивидуальная работа с вами.
Есть еще вариант ничего не делать и положиться на судьбу (бога, высшие силы и т.д.), по принципу "будь, что будет", тем более что вы верите
цитата:
якщо Бог дає дітей, то дає і на дітей
Что мешает вам ничего не делать (и не предохраняться), а там - как получится?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360191 для Светлана Владимировна
Спасибо. Да,если проработать то, что вы написали,то и будет больше уверенности
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Я дуже вдячна Вам за відвертість Olga!
Як на мене, причина Ваших страхів криється
Перше. У невеликих статках батьків в дитинстві. Адже, є таке поняття, як установки, які формуються найчастіше в дитинстві, під впливом значимих людей. Тобто, страхи можуть "навіюватися, передаватися несвідомо від мами до дитини. Ці страхи "застрягають" і ідуть да нами в доросле життя. І тоді, навіть вже маючи достатньо коштів, все одно перебуваємо в страху опинитися без їх достатньої кількості.
Тому єдиний шанс з ними впоратися - це трансформувати ці "навіювання" у щось більш конструктивне.
Друге. Для дитини надзвичайно великого значення має підтримка матері. І навіть, коли дитина дорослішає, якщо є внутрішні непропрацьовані проблеми: образи, претензії, критика тощо, ми внутрішньо залишаємося от тими самими дітьми, які потребують маминої підтримки. Що, як на мене, і відбувається з Вами.
Отже, Ваші страхи мають комплексну, дуже глибинну природу . Тому порадами їх не прибрати.
Я б Вам радила пропрацювати їх з психологом. Адже, саме від цього залежить доля маленької, ще ненародженої дитини, яку Ви з чоловіком так чекаєте.
Відредаговано автором 06-02-2024 17:29:36
психолог онлайн
цитата:
Да,если проработать то, что вы написали,то и будет больше уверенности
Конечно, уверенности будет больше.
И это тоже поможет вам принять правильное для себя решение.
Только такую работу невозможно провести на форуме.
А какую помощь вы хотите здесь получить?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360191 для Светлана Владимировна
Я понимаю, что это все большая работа. Скорее я хотела получить вопросы, над которыми я задумаюсь. Спасибо
психолог онлайн
Стоит разобраться в том, что стоит за желанием родить третьего ребенка.
Какие у вас отношения с мужем?
Как бы вы описали себя как пару?
Какие отношения с детьми?
Дети уже достаточно подросли, чтобы не нуждаться в вас сильно и соответственно, у вас больше свободного времени для себя, для мужа. Чем наполнена ваша жизнь?
психолог онлайн
цитата:
я хотела получить вопросы, над которыми я задумаюсь
Это вам поможет как-то справиться со страхами?
Как?
психолог онлайн
Доброго дня, Olga!
цитата:
І знаєте,в мене є віра, що якщо Бог дає дітей, то дає і на дітей
Так і є.
цитата:
Не варто відкладати, бо життя триває не зважаючи ні на що.
цитата:
Але іноді цей страх як вітер сильний.
Бо Ви самі даєте йому СИЛУ через свою психологічну залежність від рідних:
цитата:
Але зараз я розумію, що була емоційно залежна від мами і страх втрати мене переслідував
Будьте відвертою із собою: НЕ тільки були емоційно залежною від мами, але й ДОСІ залишаєтесь.
І одного розуміння цього НЕДОСТАТНЬО для якісних змін. Повірте тим, хто багато років має з цим справу.
Потрібна глибока психотерапія з психологом.
цитата:
Так, ця розмова була помилкою, але Ви не могли її оминути, бо ще не вибудували екологічні та правильні для себе стосунки з мамою.