Стосунки
Доброго вечора, трапилась така ситуація,коли ми розмовляли з хлопцем , я відповіла йому саркастичним тоном, це не були образливі слова,розмова не була серйозна навіть. У відповідь він розлютився і послав мене на три букви,за що потім ще й сам образився. Просто на рівному місці. Такі різкі зміни настрою не перший раз, я казала що мені не приємно коли мене ось так посилають ні за що. Чому не можна пояснити людським словами що саме йому не подобається. Таке не стається часто, але не перший раз. Мені сумно,що мої прохання не враховують і не чують. Не знаю що робити в такій ситуації і як реагувати. Розмови напевно не діють ,бо я його просила так не робити. Навіть було таке,що я так само йому хамила, думала задумається коли побачить як це виглядає зі сторони.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Елена Владимировна Мороз
Марія Радченко
ДОброго часу доби!
цитата:
Такі різкі зміни настрою не перший раз
Якщо хлопець часто поводить себе грубо по відношенню до Вас - з якої причини продовжуєте такі стосунки?
цитата:
я казала що мені не приємно коли мене ось так посилають ні за що.
Тобто бувають випадки, коли послати - це нормально, бо є за що?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360503 для Наталия Павловна
Яkщo xлonець чacтo noвoдить cебе гpубo no віднoшенню дo Вac - з яkoї npичини npoдoвжуєте тakі cтocунkи?
Перший рік стосунків такого не було, принаймні він собі не дозволяв так виражатися. А тепер на даному етапі важко просто взяти і розійтися. Я це виправдовую тим ,що у всіх буває, всі ми неідеальні і так далі.І після таких зривів, хлопець поводиться як в нічому не бувало.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
Чому не можна пояснити людським словами що саме йому не подобається.
Ну як чому? Тому що він ТАКИЙ - або поки що, або в принципі не здатний по людськи реагувати.
Звісно, Вам
цитата:
Мені сумно,що мої прохання не враховують і не чують.
І тим більше, коли
цитата:
Таке не стається часто, але не перший раз.
, природньо виникає питання - а чи МІЙ це партнер?
Тобто усі питання будуть до Вас, не до нього(!)
Вам вирішувати, з ким бути, що при цьому відчувати і так далі.
Ще спитаю, що спонукає терпіти?
Що заважає від слів і прохань перейти до рішень і дій?
До речі, які на Ваш погляд, дії будуть доречними?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Наталия Горская
цитата:
У відповідь він розлютився і послав мене на три букви,за що потім ще й сам образився. Просто на рівному місці. Такі різкі зміни настрою не перший раз
Ліна, доброго ранку. Ви зустрічаєтесь з хлопцем, для якого нормально посилати близьку людину. Вам вирішувати, чи будете це й далі витримувати.
цитата:
Мені сумно,що мої прохання не враховують і не чують. Не знаю що робити в такій ситуації і як реагувати. Розмови напевно не діють ,бо я його просила так не робити.
Ви можете навчитись захищати свої кордони, звернувшись до психолога. Але не факт, що після цього хлопець припинить Вас посилати. Відносини можуть змінитись або закінчитись, якщо Ви будете по-іншому реагувати на його прояви гніву.
цитата:
Перший рік стосунків такого не було, принаймні він собі не дозволяв так виражатися
Так часто буває, на початку відносин люди намагаються справити гарне враження один на одного, коли є закоханість і ейфорія від стосунків. Але поступово починають проявляти і свої інші сторони, менш приємні.
Більш детально розповідаю про це в відео.
https://youtu.be/sB18xWSfE98
цитата:
А тепер на даному етапі важко просто взяти і розійтися.
Це вже про Вас. Чомусь Вам потрібні такі відносини, у яких є в тому числі й грубе ставлення до Вас. Не тому, що Ви цього хочете. Можливо, схожі почуття Ви мали в дитинстві, і зараз знайшли людину, яка когось Вам нагадує своєю поведінкою.
цитата:
І після таких зривів, хлопець поводиться як в нічому не бувало.
Йому нічого не було за те, що він Вас посилав. Хлопцю зручно, що Ви терпите його різні прояви.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360510 для Тетяна Штапова
Йomу нічoгo не булo зa те, щo він Вac nocилaв. Хлonцю зpучнo, щo Ви теpnите йoгo pізні npoяви.
Насправді було,ми ледь не розійшлись через це, казав що зміниться, я ображалась на нього після таких ситуацій , ігнорувала.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360509 для Володимир Анатолійович
Ще cnитaю, щo cnoнуkaє теpnіти? Щo зaвaжaє від cлів і npoxaнь nеpейти дo pішень і дій? Дo pечі, яkі нa Вaш noгляд, дії будуть дopечниmи?
1)Напевно страх самотності ,привʼязаність, почуття і все на купі.
2) Дії вже були ….
3) Або розійтися або змінити до цього своє ставлення. Напевно я не змирюсь ,що мене ось так посилають. Найгірше, що людина не вибачається, не бачить що це проблема. Я розумію що з віком може бути гірше, або станеться якесь чудо.
психолог онлайн
Добрий день, Ліна! Я прочитала у вашому звернені, що трапилась ситуація, коли ви розмовляли з хлопцем про щось (розмова не була серйозна), на якесь його питання, чи коментар ви відповіли саркастичним тоном. Слова, які були сказані саркастичним тоном не були образливі, але у відповідь хлопець розлютився і послав вас на три букви, «просто на рівному місці». Так, з ситуацією більш-менш зрозуміло. Ви образились, він образився і якось далі ви живете. Задайте, будь ласка, своє питання психологам. Чого б ви хотіли отримати від психологів тут-і-зараз?
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
цитата:
Значить хлопець готовий ризикувати вашими відносинами і витримувати Ваші образи, ігнорування.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Алла Володимирівна Романенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Як давно у Вас з хлопцем почалися конфлікти в стосунках, після яких подій в житті? Чи хлопець хамив Вам з самого початку відносин, або це почалося в якийсь конкретний момент? Це Ваші перші стосунки, і якщо ні, то який досвід був до цього?
Тут дійсно така річ, що партнера не змінити. Якщо він звик лаятись на Вас і не враховувати Ваші побажання, то навряд чи почне, адже йому і так добре. Змінитися можете лише Ви шляхом психотерапії, і далі вже вирішуватимете, який формат стосунків Вам підходить і чи відповідатиме поведінка хлопця Вашій вже зміненій особистості.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 360520 для Марія Радченко
Яk дaвнo у Вac з xлonцеm noчaлиcя koнфліkти в cтocунkax, nіcля яkиx noдій в житті? Чи xлonець xamив Вam з camoгo noчaтkу віднocин, aбo це noчaлocя в яkийcь koнkpетний momент? Це Вaші nеpші cтocунkи, і яkщo ні, тo яkий дocвід був дo цьoгo?
Ні,звісно на початку такого не було, хлопець поводився себе як джентельмен. Так,це почалось у певний момент ,напевно коли він розлабився і прошла ця стадія ейфорії. Це мої перші довготривалі стосунки,до цього було спілкування або якісь несерйозні стосунки.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
"Мені сумно,що мої прохання не враховують і не чують."
Скорее всего и не услышит...
По вашему описанию... такие люди часто слушают только себя.
А обида это скорее манипуляция - чтоб вы чувствовали себя потом еще и виноватой.
Но сарказм тоже может быть острым.
( тоже может обидеть - смотря в какой ситуации и с каким подтекстом сказан)
Возможно вам стоит задуматься - что не все люди ценят и любят сарказм.
Такое бывает - у всех свое восприятие и чувство юмора разное.
И может лучше задуматься - а нужны ли вам отношения, где вас не хотят слышать?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Наталия Горская
Тетяна Штапова
Доброго дня! Перший рік стосунків може тривати на дофаміні, де домінує ейфорія та захоплення. Далі люди проявляють вже свою суть. Ваш хлопець грубить та ображає вас і не рахується з вашими почуттями. Прикро і неприємно таке відчувати від близької людини, проте важливо бачити реальність і не допускати до себе такого відношення, списуючи на щось інше. Тут навіть не питання що і як він робить, а питання як ви це на це реагуєте і що ви з цим робите?!
Ваш саркастичний тон - це несвідома якась агресія до нього, яку він зчитує і нападає, припускаю, що він більш вільний в агресивному емоціюванні. Здається у ваших стосунках криза і є якась невдоволеність один одним.
А чим ще вас не задовільняє вас партнер?
Відредаговано автором 12-02-2024 13:13:34
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Сарказм- це прихована агресія.
Хлопець відповів на тому "рівні розвитку ", який йому зрозумілий.
Складно очікувати на агресію відсутність захисту.
Це щоб усвідомлювати, що Ви робите.
Щодо грубощів- в його "картині світу " це є нормальним.
У вашій- ні.
Вчити його бути ввічливим- не ваша задача.
Якщо він буде відчувати важливість цих стосунків для себе, то сам зробить висновки.
Ваша задача показати, що з Вами так не вийде.
Страх опинитись самою тут поганий порадник.
Чи краще терпіти все життя неповагу до себе?
Думаю, що якби Вас це не хвилювало, то Ви б питання не задали тут.
Отже важливо опрацьовувати свої страхи і вчитись проявляти Себе, слухати свої почуття.
Але звісно, не чекати, що ваш прояв агресії через сарказм буде непоміченим.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Наталия Горская
цитата:
Невже на самоті гірше, ніж в стосунках, де тебе посилають?
цитата:
2) Дії вже були ….
Уточніть, будь ласка, дії чи попередження про дії?
цитата:
Напевно я не змирюсь ,що мене ось так посилають.
Посилання для Вас - це про що: знецінення? відсторонення? образу?..
цитата:
Я розумію що з віком може бути гірше, або станеться якесь чудо.
Про яке можливе диво йдеться? Ви вже зустрічали на своєму шляху дива подібного штибу? Та й за яких умов воно може статися?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Наталия Горская
цитата:
Тоді тільки Вам вирішувати, чи влаштовує Вас, коли під впливом гормонів партнер поводе себе як джентельмен, а потім розслабляється, так би мовити.
Зазвичай на початку романтичних відносин дійсно важливу роль грає потяг і тяжіння одне до одного, а потім вже на перший план виходять інші почуття. Менш гострі, але більш стійкі - як от любов і взаємна повага. Чи є у Ваших відносинах взаємна повага?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Або розійтися або змінити до цього своє ставлення.
Если учесть, что системная семейная психотерапия говорит о том, что семья - это система и изменение одного партнера (как элемента системы) влияет на всю систему в целом, следовательно, у вас есть третий вариант решения проблемы, а именно - меняться самой.
Когда вы измените не только свое отношение, но и поведение, и сможете противостоять нападениям парня и его манипуляциям -
цитата:
він розлютився і послав мене на три букви, за що потім ще й сам образився
тогда у вас получится не только сохранить семью, но и выстроить такие отношения с ним, которые вы захотите.
Ведь из-за таких изменений будет меняться и ваш парень (так как семья - это система).
Для этого у вас должна быть мотивация быть с ним.
Потому что вам потребуются индивидуальные консультации и минимум 2 месяца работы над собой.
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и помогу вам сохранить отношения и изменить происходящее.