Сімейні стосунки
Доброго дня. В мене важкі стосунки з сімʼї
Критичні ситуації донькою. Їй 9 вчора виповнилося. Вона мене не поважає і не слухає.Чоловік не допомагає з цим . Якщо я зриваюсь сварить мене при донці.
Вчорашній день - я виклалась для дитини як могла . Отримала у відповідь хамство . Чоловік промовчав . Ми обидва працюємо . Я ще й вчуся. Дитина повністю на мені.
Нещодавно в мене був нервовий зрив . Довела донька . Вона псує мої речі , постійно обманює. Сьогодні я з ранку пішла на роботу, сподівалась що чоловік забере доньку з собою на роботу. Виявилось він залишив її вдома . Зателефонував моїй мамі , вона живе у сусідньому будинку , сказав що в мене якісь проблеми з нервами, і попрохав при глядіти за малою. До слова , останній раз коли вона залишилась одна , вона гралась сірниками і наробила шкоди ( провину свою так і не визнала) хоч були і бесіди і була покарана ( без гуляння у дворі тиждень). Сьогодні мені довелося піди з роботи , бо дитина сама пособі . У дворі я зустріла її роздіту (взуття на босу ногу ), у футболці і куртка на розпашку . Йшла з ковдрою з дому з чашками і з смаколиками які я не дозволяю брати без дозволу.
В квартирі жах. Мене не було вдома з 8 до 11… чоловік каже що вона не бреше і взагалі все ок то я з привітом . Я не знаю що робити ?? Як налагодити стосунки з донькою і як бути з чоловіком?? Він мене не цінує . Я зараз можу це сказати! Не цінує і не поважає. Донька бере приклад .
Я постійно працюю над собою. Шукаю причину у собі. Намагаюсь дивитися на ситуацію під іншим кутом. Постійно себе перелаштовую так щоб було все ладно. Та вже немає сил себе ламати .
В мене сіпається око вже рік мабуть. Бувають зриви ( я реву і задихаюсь). Відчуваю огиду до доньки і чоловіка . Хочу сховатися від них . Втікти. Ці відчуття мене лякають. Я говорила про це чоловіку . Він почав іноді мити посуд )). Та мені якось все одно на те .Розумієте , війна і всі ці жахи, які відбуваються вони мене стримують. Я думаю , що все що відбувається в моїй сімʼї то мої якісь забаганки. Що я сама роблю з мухи слона … та мені погано . Дуже погано. Нестерпно відчувати себе постійно в такому стані і змушувати думати що все гаразд.
Вчора озвучила чоловіку , шо хочу піти . В цілому розмова минула як я і очікувала. Після спроб викликати в мене почуття провини , погодився. А я чомусь плачу , боюсь і зараз не знаю чи вірно я все роблю ?? 10 років у шлюбі 13 разом. Чи кохаю чи просто звикла ?? Я себе не розумію. Навіть чекаю що він мене відмовить .. зовсім заплуталась я.
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Доброго дня, Taty!
цитата:
В мене важкі стосунки з сімʼї
Доволі сумна виходить історія. Особливо, коли взяти до уваги
цитата:
Я себе не розумію. Навіть чекаю що він мене відмовить .. зовсім заплуталась я.
Отже, нагальною потребою, на мій погляд, можна вважати завдання - РОЗІБРАТИСЬ в собі(!)
Очевидно, самостійно у Вас не вийшло і, упевнений, навряд чи вийде. Тому потрібно звернутись по допомогу до психолога. Індивідуально, очно чи віддалено - не має принципового значення.
Розібратись із ставленням до себе. Чи поважаєте себе? Чи вмієте цінувати? Яким чином виражаєте свої почуття та реалізуєте свої бажання і потреби?
цитата:
Нещодавно в мене був нервовий зрив
Нервовий зрив є ознакою емоційного виснаження. В такому стані важко, а краще сказати, неможливо об'єктивно сприймати ситуацію та констурктивно реагувати на виклики. Це ще один аргумент на користь співпраці з психологом. До речі, Ви розглядаєте такий крок?
Щодо відносин з донькою. Як думаєте, які свої потреби вона реалізує подібним чином
цитата:
Вона псує мої речі , постійно обманює.
?
цитата:
Сьогодні я з ранку пішла на роботу, сподівалась що чоловік забере доньку з собою на роботу.
Так, чоловік не узяв її з собою. Проте ви як подружня пара могли домовитись напередодні. На жаль, повноцінна коммунікація між вами відсутня. А без цього порозумітись в родині практично НЕМОЖЛИВО.
цитата:
Я не знаю що робити ??
Аби щось свідомо і відповідально робити, варто відновитись. Прийти в норму. Відчути рівновагу в душі. І мати змогу діяти. Тобто мати розуміння, бажання і натхнення.
Раджу Вам не робити різких рухів. В усякому разі на даному етапі життя. Почніть дбати про себе в усіх сенсах, включно зі зверненням на терапію.
Відредаговано автором 26-03-2024 13:32:08
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Taty, я думаю, Ви вкрай виснажені й знесилені. Вам потрібна підтримка, якої чоловік не хоче, або не може дати. Дитина в такому віці просто віддзеркалює ваші стосунки. Це системна запущена проблема. Потрібна б сімейна терапія. Але для цього треба і згода чоловіка також. Якщо ні, то питання, йти чи не йти не стоїть. Якщо хочете себе зберегти та відновитися - однозначно. Хоча б тимчасово.
Знайдіть собі терапевта. Щоби виправити відношення з дитиною, спершу потрібно виправити відносини із самою собою. А схоже на те, що Ви самі в собі дуже невпевнені. Отже, дитина не може бути впевненою у Вас також. І мститься Вам за те, що не має в Вас опори.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
"Як налагодити стосунки з донькою і як бути з чоловіком?? Він мене не цінує . Я зараз можу це сказати! Не цінує і не поважає. Донька бере приклад ."
В вашей ситуации, однозначно корень проблемы не столько дочка - сколько муж.
Просто вам легче на дочки срываться... чем чтото доказывать мужу.
"Вчора озвучила чоловіку , шо хочу піти . "
Видимо остался только один верный выход - уйти и пожить отдельно, какоето время ( месяца три)
Есть ли у вас возможность уехать к родственникам или друзьям? Или снимать квартиру?
Тут словами уже нечего не поможешь... тут действия нужны.
Вы должны показать, именно показать - что в старом сценарии отношений вы уже не в состоянии жить.
Что вас все это уже не устраивает и выматывает.
А дальше посмотреть на действия мужа и на его мотивы - чего он вообще хочет?
А главное, для вас самой разобраться - чего хотите вы?
Хотите жить в такой разрушительной атмосфере - для вас уже разрушительной?
Ну и лучше всего пойти на психотерапию к психиатру или психотерапевту - чтоб он мог вам и лекарства приписать от срывов, и подлечить ваши нервы.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Вітаю, Taty.
Ваш лист- це запит на терапію. Маю сумнів, що поради на форумі зможуть Вам допомогти змінити ситуацію . Бо, судячи з цього:
"Я постійно працюю над собою. Шукаю причину у собі. Намагаюсь дивитися на ситуацію під іншим кутом. Постійно себе перелаштовую так щоб було все ладно. Та вже немає сил себе ламати ."
"теоретичних знань " Ви маєте достатньо, але ж життя від цього краще не стає.
Тому, ще раз- Вам потрібна допомога, зверніться до психолога.
На мою думку, з розлученням не варто поспішати, можливо,ще є шанс зберігти сім'ю.
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Співчуваю вашому знесиленому станові. Ви вже не можете впоратись зі своїми реакціями, тут проблема комплексна і вона потребує нагальної допомоги. Змінити когось дуже важко, важливо змінити себе спочатку і як наслідок підтягнеться вся система сімейна.
Ви пишете, що багато робите, але це не відображається в емоційній сфері. Ви свої власні реакції описуєте подібно до дитячих, коли сіпається око, немає витримки в з іншими і бажання уникнути контакту. Ваша внутрішня дитина потребує втіхи і з цим потрібно працювати в психотерапії. Порадами не допомогти, потрібне співчуття та живий супровід. Вашому чоловікові важко витримувати ваші дитячі стани і він вас соромить за них. Шукайте допомоги в інших місцях! Коли ви самі з собою розберетесь, вам буде легше комунікувати з донькою та з чоловіком!
психолог онлайн
цитата:
Вона мене не поважає і не слухає...я виклалась для дитини як могла . Отримала у відповідь хамство ... Вона псує мої речі , постійно обманює.... останній раз коли вона залишилась одна , вона гралась сірниками і наробила шкоди ( провину свою так і не визнала) хоч були і бесіди і була покарана ( без гуляння у дворі тиждень). Сьогодні мені довелося піди з роботи , бо дитина сама пособі . У дворі я зустріла її роздіту (взуття на босу ногу ), у футболці і куртка на розпашку . Йшла з ковдрою з дому з чашками і з смаколиками які я не дозволяю брати без дозволу
Мабуть дитина має певні характерологічні особливості, ще від свого народження і це не тільки результат батьківського виховання. Бо хамство, брехливість, впертість, егоїстичність, підлість - це психопатичні якості. І проявляються вони від самого народження людини. Тому, плакати Вам від неї ще не раз.
цитата:
чоловік каже що вона не бреше і взагалі все ок то я з привітом
Він завжди буде її виправдовувати, бо вони - одного поля ягоди, схожі між собою психологічно і він вважає її такою ж, як і сам. А Вас - навпаки, кимось чужеродним собі.
цитата:
Як налагодити стосунки з донькою і як бути з чоловіком??
В такому випадку - ніяк.
цитата:
Я постійно працюю над собою. Шукаю причину у собі. Намагаюсь дивитися на ситуацію під іншим кутом. Постійно себе перелаштовую так щоб було все ладно. Та вже немає сил себе ламати
Розповсюджений невротичний механізм - підлаштовуватися та корегувати лише себе, безвідносно до ставлення до себе інших.
цитата:
В мене сіпається око вже рік мабуть. Бувають зриви ( я реву і задихаюсь). Відчуваю огиду до доньки і чоловіка . Хочу сховатися від них . Втікти. Ці відчуття мене лякають
Наслідки вже наочні і говорять вони про важкий невротичний стан - тому зволікати з рішучими діями вже нікуди.
цитата:
Він почав іноді мити посуд )). Та мені якось все одно на те
Звичайно. Бо коли в автомобіля треба міняти повністю мотор та кузов, протирання скла або миття салону не дуже допоможе))
цитата:
війна і всі ці жахи, які відбуваються вони мене стримують. Я думаю , що все що відбувається в моїй сімʼї то мої якісь забаганки. Що я сама роблю з мухи слона …
Мабуть то не тільки чоловікове програмування, а й знецінююча позиція, наприклад, мами?
цитата:
та мені погано . Дуже погано. Нестерпно відчувати себе постійно в такому стані і змушувати думати що все гаразд.
І це цілком природньо, що погано. Було б дивно, якщо б при всьому цьому Ви почувалися гарно. І це підштовхує до дій.
цитата:
Вчора озвучила чоловіку , шо хочу піти . В цілому розмова минула як я і очікувала. Після спроб викликати в мене почуття провини , погодився
Ну і добре, що маніпуляції не подіяли і що погодився.
цитата:
А я чомусь плачу , боюсь і зараз не знаю чи вірно я все роблю ??
Думаю, що ці сумніви не тільки чоловік посіяв, але й Ваша мама - яка, мабуть, не дуже Вас підтримує.
цитата:
Навіть чекаю що він мене відмовить
Щоб підтвердити Вам Вашу важливість і цінність? А Ви самі їх не відчуваєте?
Думаю, що не відчуваєте - бо ДАВНО б вже пішли від тих, хто не цінує.
цитата:
зовсім заплуталась я
Думаю, що вже давно заплуталися.
Розплутатись зможете на психотерапії з психологом. Наполегливо раджу.
Бо травмовані психологічно Ви в грандіозному масштабі. Тому збирати себе до купи треба буде по багатьом аспектам і багато з чим розбиратися.