Переписка це зрада чи ні?
Доброго дня, нещодавно я знайшла переписку чоловіка з іншою дівчиною. Він їй говорив ,що кохає і так далі. Після розмови він сказав ,що його біс поплутав і він так більше не буде. Я його пробачила так як сильно кохаю. Але в душі не можу пробачити. Після цього у мене з'являється іноді думки зробити суїцид, взагалі не можу їсти,але піти від нього також не можу. Як мені з цим справитись? Можливо переписка не є зрадою і я себе накрутила?
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго дня!
Це дуже боляче відкриття, яке ваш чоловік одразу пояснив, а ви залишились з своїми відчуттями. Співчуваю вам!
Бажання зробити суїцид - це про сильну невиражену агресію, яку ви не можете віддати йому і хоче направити на себе. Ви дуже гніваєтеся всередині, вам нестерпно і тому ви перестали їсти. Він знає як ви страждаєте? Ви ділились своїми переживаннями?
Зрада чи не зрада це я не знаю, проте для вас це велике потрясіння і втрата довіри до близької людини. Вам потрібно виплакати і висловити йому все. Це як жива рана, яка потребує турботи та лікування.
психолог онлайн
Вы не простили. Вы подавили свои чувства из страха, скорее всего, что вас бросят. Но внутри вас огромное количество боли и других переживаний болезненных.
Когда муж написал, что он любит кого-то, то это не бес попутал. Бес попутал это спьяну переспал с кем-то. А любовь это чувство. И к нему что-то привело.
И тут два варианта - либо вы с мужем честно обсуждаете эту тему, разбираете, что с вашими отношениями, почему так случилось и тогда вы сможете улучшить отношения и выйти на новый, лучший уровень. Желательно это делать в семейной терапии. Плюс вам индивидуальная терапия нужна, чтобы прожить ваши переживания, выплеснуть все, что у вас внутри.
Второй вариант - вы усиленно оба закрываете глаза на проблему и это медленно убивает ваши отношения и вас.
Проблема есть в отношениях, девушка лишь подсветила ее и вам выбирать, как с этим обойтись
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Можливо переписка не є зрадою і я себе накрутила?
Якщо оці слова
цитата:
Він їй говорив ,що кохає і так далі.
не зрада, то що? Дайте визначення.
цитата:
Я його пробачила так як сильно кохаю.
Маленьке, але принципове уточнення - почуття у сіміші з емоційною залежністю. Плюсом йде занижена самооцінка. У Вас занижена.
цитата:
Як мені з цим справитись?
Справитись, щоби що? Щоби зникли згадки про його листування з іншою жінкою? Щоби все було примарно ідеально?
Насправді, варто почати нарешті вчитись цінувати себе, якщо батьки такої можливості не дали. Звертайтесь до психолога і починайте з ним працювати.
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, Ви себе не накрутили, і поведінка чоловіка не має ніякого відношення до цінування та поваги до Вас. А без цього, ні про яке кохання мова іти не може, хіба що, про психо-емоційно залежні стосунки.
І те, що Ви знаходитеся у дуже залежному становищі говорять і Ваші слова про "зробити суїцид" та, Ваш загальний стан "взагалі не можу їсти", що є ознаками депресивного стану, "але піти від нього також не можу"...
Ви пишете Я його пробачила так як сильно кохаю. Але в душі не можу пробачити". Насправді, в Вашій душі засіла глибока образа, бо саме душа дуже добре відчуває кривду та правду. Тому те, що Ви вважаєте, що пробачили його, насправді, є просто величезний страх втратити стосунки і, можливо, залишитися самотньою і ніякого відношення до пробачення не має.
Бо пробачати, не означає дозволяти себе принижувати і використовувати. Адже, судячи з того, що Ви пишете, чоловік просто використовує Вас, швидше за все, бо так йому зручно. Він де від Вас має все, що хоче, правда? Але ж чоловіки по своїй природі мисливці. І коли вже когось вполювали, і впольовану вже повністю втратило себе як особистість, стає йому не цікавим. Тоді от виникають такі ситуації з закоханістю на стороні... Окрім того, чоловіки сприймають і розуміють лише конкретні дії, а до розмов " по душам" в таких ситуаціях, як у Вас, ставляться несерйозно, бо точно знають, що це нічим йому не загрожує. Тому слова "його біс поплутав і він так більше не буде" - швидше за все, особливої ролі не мають. "Проковтнули" раз, "проковтнете" і вдруге...
Що робити? Насправді, потрібно впоратися зі своєю депресією, адже, вона виснажує, полишає сил, робить ще більш залежною та безсилою. А щоб впоратися з депресією, потрібно відновити себе, стати самодостатньою (не плутати з самостійною), а отже по справжньому щасливою, і не завдяки чоловіку, а просто тому, що Ви жінка, і що життя саме для цього для Вас і створене. А щоб стати самодостатньою, потрібно позбавитися підсвідомих руйнівних програм страхів та залежностей, які, швидше за все, у Вас сформувалися ще з дитинства. Тому потрібно більше інформації про Вас.
Які стосунки між Вашими батьками?
Які стосунки у Вас з Вашим батьком?
Відредаговано автором 18-04-2024 15:38:16
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вашій ситуації... Ви стикнулися зі зрадою... НайближчоЇ людини... Яку Ви любите...
Нажаль, така ситуація дійсно дуже травмуюча для психіки - ми втрачаємо впевненність в людині, в відносинах, во всьому, що ми збудували до цього часу... Ми забуваємо про себе, втрачамо віру в себе...
Якщо дивитися маштабніше - подібне розчарування можна дорівнювати до "втрати колишньої будови світу"... По суті - смерті Вашого "колишнього життя"...
Тому ви і втратили апетит... Тому ви і думаєте пр суіцид...
А вихід з подібного стану - це важка праця, яку необхідно проводити над собою самостійно та за допомогую спеціаліста. Відбудова довіри світові і партнеру - це важка праця ОБОХ партнерів над відносинами. Краще в парній терапії.
Звертайтесь за допомогою!
Ненормально думати про суіцид! Живій людині...