Як побороти порно залежність?
Дивлюся порнографію дуже давно, перший раз побачив у 10 років.Хочу з цим покінчити але не можу.Коли в голову лізуть про це думки я не можу цьому противитися та знову зриваюсь і дивлюся це,і нічого не можу зробити.
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня!
А как у вас с реальными отношениями?
Были ли отношения с девушкой?
Обычно такая привязка к порно сильная - когда в одиночестве - и нет в реальности отношений и реального секса.
Плюс привычка только через этот источник - удавлитворять свою потребность в сексе.
Порно многие смотрят ( если говорить откровенно)
Тут вопрос - заменяете ли вы порно - реальные отношения?
Убегаете ли вы так от реальных отношений?
И почему? Чего боитесь?
психолог онлайн
Доброго дня!
Насправді, те що Ви хочете покінчити з порно - це єдине правильне рішення, але... Хотіти і змогти - це дуже різні речі. Адже, на рівні підсвідомості сформувалися певні сексуальні залежності, які одними заборонами не лише не змінити, а й, навпаки, можна лише їх посилити. Чому? Як це не дивно, але чим сильніше ми чогось хочемо позбавитися, і швидше забути, тим сильніше на цьому починаємо зосереджуватися, а отже, не бажаючи цього, це ж і підтримуємо та підсилюємо в собі....
Що робити? Насправді, основна причина залежності може критися в підсвідомій зневазі, критиці, неприйнятті себе з усіма своїми помилками та недоліками... Як Ви ставитеся до себе через те, що не вдається позбавитися порно залежності? Про що ми можемо навіть не здогадуватися. Адже, це рівень підсвідомості, куди ми без допомоги зовні, доступу не маємо...
Окрім того, щоб позбавитися залежності, (а перегляд
порно - це вже залежність), необхідна заміна вже сформованих бажань на інші, більш прийнятні і корисніші. А це, знову ж таки, потребує певної трансформаційної внутрішньої роботи - звички легко формуються, але щоб їх замінити, потрібно знати на що інше і як це зробити....
І обов'язкове заняття спортом, зарядка, фітнес, біг на природі тощо, все те, що енергію з нижніх центрів почне переводити на більш високі енергетичні рівні і додасть Вам внутрішньої сили та міці.
Я б Вам радила індивідуально пропрацювати цю залежність з психологом.
Відредаговано автором 28-04-2024 17:28:23