Заплуталася у почуттях з хлопцем
Вітаю, скажіть, будь ласка, як зрозуміти, що настав час розлучатися? і якщо він настав, то як це правильно зробити, аби не нашкодити людині?
Ми з партнером швидко почали стосунки. Я швидше через цікавість, бо це мої перші стосунки, а він, скоріш за все, через симпатію, хоча це також його перші стосунки.
чому я маю думки про розлучення?
тому що у нас точно не буде майбутнього. у нас абсолютно різні погляди на сім'ю, принципи та звички.
наприклад: він вважає, що жінка мусить народити дитину, і це дуже мило, а я вважаю, що жінка нічого не мусить і особисто ніколи не хочу дітей. це мій свідомий вибір, який я вже з 15 років не змінюю.
також почуваю себе самотньо у стосунках, бо він пише мені раз-два на день, і то це короткі відповіді на мої питання.
щодо зустрічей, то ми бачимося раз на тиждень, якщо повезе і він матиме вільний час (я не зауважую коледж, тому що там ми чисто на 5 хв на перерві зустрічаємося). і навіть коли я кажу, що хочу більше часу з ним проводити, він каже, що тоже хоче, але мусить багато вчитися, бо скоро екзамени... а тоді він пише мені "тільки прийшов додому. гуляв з друзями". це ображає.
єдине, що я з впевненістю можу сказати, що мені подобається, то це доторки його. АЛЕ не поцілунки. я не знаю чому, але взагалі цілувати його не хочу. навіть коли ми на самоті - все одно не хочу.
коли я починаю відчувати тиск, що він хоче мене поцілувати, я починаю говорити про все на світі, аби він не зміг це зробити. не хочу - і все! мені двох разів вистачило.
отже, що б Ви порадили? я не хочу йому шкодити, бо він хороша людина, насправді, і я не хочу потім шкодувати, що зробила неправильний вибір, як кажуть "на гарячу голову". але і тягнути за волосинку стосунки, в яких не всі відчувають себе розслаблено та безпечно (я про себе) також не хочу.
Христос Воскрес!
вибачте мені, якщо знайдете якусь помилку. буду вдячна кожній відповіді.
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Воїстину Воскрес!
Тут справа не в тому, як правильно вчинити а в тому, як особисто Ви відчуваєте для себе комфортний і правильний вибір в даному випадку.
Якщо у Вас з хлопцем настільки діаметрально різні цінності (він заздалегідь хоче дітей в такому юному віці і дотримується чітких гендерних ролей, а Ви - ні), і якщо ви в стосунках почуваєтеся нещасливою (навіть не через аб'юз, якого тут не простежується, а просто бо це не Ваша людина), то розставання дійсно може бути хорошим варіантом.
Відмовою перебувати в стосунках Ви можете засмутити хлопця, але якщо продовжуватимете бути там, де Вам не подобається, Ви засмутите себе. До того ж, розстаючись, люди дають одне одному шанс знайти собі більш підходящу людину.
В будь-якому випадку, удачі, бо це Ваше життя і Ваш вибір!
психолог онлайн
Якщо Ви все обдумали і вирішили розлучитися, повідомте про це чітко і спокійно під час особистої зустрічі.
Оскільки Вас цікавить, як попрощатися з хлопцем і не образити його, варто запам'ятати, що в жодному разі не можна переходити на підвищені тони. Ви повинні бути спокійною та впевненою.
Перед серйозною розмовою потрібна репетиція. Потрібно знати, що сказати – це дуже важливо.
Будьте щирі, подякуйте людині за все те добре, що між вами було.
Скажіть, що Ви серйозно все обдумала і дійшли висновку, що у вас стосунки скластися не зможуть.
Намагайтеся не плакати, не обіймати, не цілувати його насамкінець. Він може вирішити, що все можна повернути.
Не пропонуйте залишитись друзями — ця фраза принижує партнера. Та й насправді дружити після розлучення навряд чи вийде.
Відредаговано автором 05-05-2024 21:44:16
психолог онлайн
во істину воскрес!
"отже, що б Ви порадили? я не хочу йому шкодити, бо він хороша людина, насправді, і я не хочу потім шкодувати, що зробила неправильний вибір, як кажуть "на гарячу голову". але і тягнути за волосинку стосунки, в яких не всі відчувають себе розслаблено та безпечно (я про себе) також не хочу."
Шкодити іншій людині можна по різному, наприклад не відповідати взаємністю, як я бачу з Вашого боку. Так що краще попіклуйтесь про себе.
А коли настав час розлучатися? Є загальний алгоритм. Всі люди різні і це нормально. Коли людей щось не влаштовує, вони про це кажуть ввічливій формі і пропонують, як для них було б краще. Як що це влаштовує партнера, він буде домовлятися з Вами і мінятися так само як і Ви. Тоді можна казати, що відносини розвиваються і нема потреби писати на сайт психологів. Як що цього не відбувається, то перспективи добрих стосунків не має..
психолог онлайн
цитата:
не хочу потім шкодувати, що зробила неправильний вибір, як кажуть "на гарячу голову"
Добрий вечір.
Яка ж тут гаряча голова, ви по-моєму дуже чітко розумієте все що вам не подобається і не підходить. І якщо б питання було тільки у тому, що вам не вистачає з ним часу разом. Але вам не подобаються поцілунки. Фізичний потяг та насолода одне одним, це важливо.
цитата:
скажіть, будь ласка, як зрозуміти, що настав час розлучатися? і
Тоді, коли це питання виникло у вас у голові не на емоціях і яке ви всерйоз обдумаєте на протязі часу.
цитата:
як це правильно зробити, аби не нашкодити людині
А як ви можете йому нашкодити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365452 для Марія Радченко
дякую Вам за відповідь!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365453 для Ирина Константиновна
погоджуюся з Вами та Вашими рекомендаціями. дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365455 для Ольга Мамедівна
почула Вас, дякую!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365456 для Ксенія Шалімова
вітаю, Ксеніє.
дякую за Ваші конкретні коментарі.
щодо Вашого питання: я боюся образити його, боюся, що він проситиме ще дати час, адже пройшло не більше місяця.
і я також не можу вкласти у голові, як з ним продовжувати у коледжі спілкуватися, адже ігнорувати його - це буде низько, але і спілкуватися як зараз буде дивним, якщо я розійдуся з ним.
пані Ксеніє, а це нормально, що я так швидко перехотіла з ним бути? у мене відчуття, наче я його використала. наче взяла іграшкою погратися, а тоді викинула, бо награлася.
психолог онлайн
цитата:
боюся образити його, боюся, що він проситиме ще дати час
Ви ж розумієте, що він в будь якому випадку образиться, бо це образливо розуміти, що важлива тобі людина, тобою більше не цікавиться, не хоче.
Можливо проситиме. Але ж ми тут з вами говоримо про ваші почуття і бажання. Якщо ви хочете дати час, тоді в чому справа? Якщо не хочете - просто скажіть про це.
цитата:
як з ним продовжувати у коледжі спілкуватися, адже ігнорувати його - це буде низько, але і спілкуватися як зараз буде дивним
Навіщо ігнорувати? Можна вітатися, питати як справи і іти далі. якщо він не захоче спілкуватись - тут ви вже нічого не вдієте. Чи ви винні у відсутності потягу? У тому що ви зрозуміли, що вам ці відносини не підходять? Хтось занедбує своє життя на довгі роки, через вину і небажання образити. Ви хочете бути серед них?
цитата:
а це нормально, що я так швидко перехотіла з ним бути? у мене відчуття, наче я його використала. наче взяла іграшкою погратися, а тоді викинула, бо награлася.
Можливо і використали. А ще ми використовуємо своїх батьків, щоб вони нас ростили і допомагали, друзів, щоб підтримували, коханих, щоб бути щасливими. Дітей - щоб бути батьками і мати сім'ю, підтримку. Тварин, щоб відчувати любов і тепло. Я достатньо навела прикладів?) Це частина життя, використати і бути використаним у якомусь сенсі. Це не робить нас поганими, бо у відповідь ми теж щось віддаємо. У вашого хлопця були з вами відносини у цей місяць, і він отримав від них те, що йому було потрібно. Якщо ви не можете отримати того ж, тоді це однобокі відносини і вони не мають сенсу.
психолог онлайн
Когда в отношениях больше минусов, чем плюсов, и когда все чаще появляются мысли про нежелание быть вместе, это уже достаточная причина, чтобы разойтись.
Вы в целом описываете то, что вам любопытно было+встреч особо нет плюс есть какой-то страх обидеть МЧ. То есть по сути, особо сильных чувств нет. И вы правильно замечаете, что взгляды у вас разные, а это важный момент.
По поводу вашего страха обидеть МЧ. Да, ему безусловно будет неприятно. Но это точно не повод делать неприятно и плохо себе. Игнорировать не нужно, вы вежливо можете здороваться и иногда поболтать можно, если пересекаетесь в компаниях, например. Но и играть в спасателя, поддерживая дружбу, давая надежду, уступая и оттягивая расставания не стоит. Вы так на самом деле сделаете хуже и себе и МЧ. Лучше переболеть и дальше строить отношения с другими, чем вялотекущие отношения ни о чем, надежда, а по итогу разочарование и больше боли.
Расставания не делает ни вас плохой, ни МЧ. Вы просто разные и это нормально. Люди встречаются, общаются, присматриваются и решают для себя, будут ли они в отношениях или нет (это касается и любовных отношений и дружбы). Это жизнь.
психолог онлайн
Ксенія Шалімова
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365487 для Валентина Михайловна
добрий ранок, як Ви гарно написали відповідь) дякую.
скажіть, будь ласка, чи є велика різниця, де йому про це повідомити?
я не хочу це робити в коледжі, бо купа людей та і часу обмаль, всього 10 хв перерви. але і на зустріч особисту дуже сподіватися не можу, бо він часу не має. тому я маю думку, написати йому у листуванні, там і повідомити.
втім, я часто чула, що такі речі ліпше персонально говорити, тому і сумніваюся щодо доцільності повідомити це в листуванні.
як Ви гадаєте, Валентино?
психолог онлайн
Я думаю и правда лучше лично сообщить. Можно попробовать уложиться и в 10 минут, если МЧ так занят, что нет времени. Просто если вы будете тянуть с разговором, то вам будет сложнее. Впрочем, вы смотрите сами по своим ощущениям. И больше думайте про себя, чем про МЧ. В конце концов, если у него нет никогда времени, то и расстраиваться не из-за чего, ведь общения вживую и так особо нет.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365512 для Валентина Михайловна
дякую дуже! вже повідомила йому, що хочу дещо сказати.
гарного дня і смачної паски!
психолог онлайн
Удачи! И хорошего вечера!