Як зберегти стосунки на відстані?
Добрий вечір!
Три місяці тому я познайомилася з хлопцем на сайті знайомств. Ніколи не вірила, що в таких місцях можна знайти людину для життя, але брак спілкування з протилежною статтю взяв верх. Він перший мені написав. Швидко зав'язалася розмова. Коли я дізналася, що маю справу з військовим, який перебуває у зоні бойових дій, спочатку насторожилася. Я ніколи не мала досвіду спілкування з військовими. Не знала, що питати. Які теми можна зачіпати, а які не варто. Але з ним було легко і просто. Спочатку була переписка, згодом почали зідзвонюватися, коли була така можливість. Я старалася його зрозуміти і підтримати. Він не жалів мені теплих слів і просто не міг дочекатися зустрічі.Через два місяці прийшов у відпустку. Я приїхала до нього у його місто і ми провели разом кілька днів. Все було прекрасно, але недовго. Його терміново викликали назад. І з того часу ми навіть не говорили. Вже майже місяць. Зараз він перебуває в місці, де майже нема зв'язку. Пише раз чи два в день короткі фрази типу 'живий-здоровий' , 'не хвилюйся'. І то переважно тоді, коли я сто разів спитаю 'Як ти?'. Від колишньої теплої переписки залишилось хіба що 'скучив'. Тепер я не можу зрозуміти, чи справді він не має можливості зі мною спілкуватися, чи просто не хоче. Розумію, що після зустрічі вживу його думка могла змінитися, можливо щось не сподобалося і він боїться сказати. Можливо більше не хоче будувати зі мною стосунки, але оскільки поки нікого іншого не має, то вирішив поки що все залшити як є. Думки дуже різні. Іноді буває, що я слова з нього ніби щипцями витягую. Я не знаю, чи потрібна йому і боюся прямо спитати. Ми ніколи не говорили про майбутнє, не будували спільних планів. Я розумію, що він не може мені нічого пообіцяти, бо живе сьогоднішнім днем. Я боюся навіть спитати, хто я для нього. Ми не можемо нормально поговорити. А ще останнім часом почав просити мої відверті фото і відео. Знаю, що для військовийх це звична практика, що іноді це допомагає зберегти стосунки на відстані. Раніше він теж просив, я надсилала йому різні фото, але без надмірної відвертості. Зараз він конкретно вказує, що саме хоче побачити. І це при тому, що на інші розмови він не має часу або говорить, що нема зв'язку. Мені дуже хочеться зберегти ці стосунки, він дуже подобається мені як чоловік і просто як людина, але поки що не можу довіряти йому на 100%.Я не хочу бути для нього лише красивою картинкою в телефоні. Прошу поради психологів, як діяти в такій ситуації і як зберегти стосунки на відстані
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Юліє, стосунки на відстані мають свої недоліки.
Найголовнішим тут є можливість не бути собою, писати те, що не є дійсністю.
Це завжди важливо враховувати.
Кому тут вірити ?- Собі.
Ви відчуваєте, що щось змінилось.
Отже це так і є.
Хлопець перестав "бути з Вами".
Отже для нього ці стосунки перестали бути важливими.
І не варто виправдовувати холодність бойовими діями.
Як, власне, і тим, що Ви виявились "не такою".
Адже ніхто не "має" подобатись.
Може хлопець дійсно Інакше собі щось уявляв.
І що?
То хіба проблема у Вас, а не в тому, що його фантазії просто не співали з реальністю?
Хіба Вам треба якось "відповідати його стандартам "?
А може він так зустрічається кожні декілька місяців з новою дівчиною?
Щодо фото- знов таки, варто прислухатись до себе, а не до "всі так роблять ".
Не варто робити того, що Вам не подобається.
Ні заради кого.
Інакше це не стосунки.
Бо в них немає Вас.
І головне.
З вашого опису можна припустити, що Ви готові підлаштовуватись, не казати того, що могло б не сподобатись, не задавати питань, які Вас хвилюють.
Як думаєте, що штовхає Вас на такі дії?
Що буде, якщо Ви відмовите в фото, бо не хочете їх відправляти?
Або якщо запитаєте, чому так змінилось ставлення до Вас?
Можливо Ви боїтесь "зруйнувати стосунки ".
Але ж хіба можна назвати стосунками ту взаємодію, де людина не може бути Собою?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
Прошу поради психологів, як діяти в такій ситуації і як зберегти стосунки на відстані
На мою думку, діяти означає не завжди зберегти стосунки(!) Тим більше те, що відбувається між вами, не можна вважати стосунками в повному розумінні слова. Вони віртуальні з однією нетривалою зустріччю.
Визначитись з діями допоможе увага до власних почуттів. А також до динаміки спілкування.
Щодо почуттів. Ви зазначаєте
цитата:
він дуже подобається мені як чоловік і просто як людина
Та чи знаєте Ви його достаньо глибоко - характер, схильності, цінності, й таке інше?
Якщо звернути увагу на динаміку Вашого спілкування, то вона має певну траекторію - згори донизу(!) А Ви уже схильні шукати якісь виправдання і пояснення війною, сумнівами в собі... БЕЗ відвертої розмови і чітких запитань(!)
Запитайте себе - чим обумовлена така Ваша позиція? Це дуже важливі аспекти, бо вони розкривають Ваш спосіб проявлятись в стосунках. Зрештою, наскільки цінуєте себе і наскільки впевнені в собі.
цитата:
Я боюся навіть спитати, хто я для нього.
Прислухайтесь до себе і почуйте - що стоїть за тим страхом?
цитата:
Ми не можемо нормально поговорити.
Зверніть увагу - вживаєте займенник "МИ". А людина зазвичай говорить про себе, тобо Я не можу. А інша людина може й не мати бажання спілкуватись нормально і відверто через різні причини. про які воліє мовчати.
Відредаговано автором 30-05-2024 10:41:18
психолог онлайн
Доброго дня.
цитата:
як зберегти стосунки на відстані
- як можна вберегти стосунки, якщо Ви до кінця не впевнені в тому, що це вони і яке у Вас в них місце? Це до слів про те, що Вам лячно запитати у нього, хто Ви для нього.
Що в цьому страшного? Яку відповідь Ви боїтесь почути?
цитата:
Тепер я не можу зрозуміти, чи справді він не має можливості зі мною спілкуватися, чи просто не хоче.
- Які у .Вас самої переживання у зв*язку з цим? Чи запитували прямо бодай про те, з чим пов*язана така зміна у Вашому спілкуванні? Чи стали Ви у відповідь на його чи зайнятість чи холодність, вести себе інакше?
цитата:
Я розумію, що він не може мені нічого пообіцяти, бо живе сьогоднішнім днем
- Ви дуже турботлива тут і щиро намагаєтесь враховувати його реалії, але все таки, чи хочеться Вам якоїсь обіцянки? Якої? Попри ризики з якими Він стикається, вони заважють не всьому, у формуванні стосунків. Тут важливо прояснити, його неможливість щось пообіцяти і Ваша готовність відмовитись від свого очікування, ніби опирається на різне бачення Ваших стосунків, і тоді дійсно складно поставити їх на одну хвилю.
цитата:
але поки що не можу довіряти йому на 100%
- а в чому власне Ви йому не довіряєте? Ви говорили про сумніви, в тому чи дійсно у нього так мало часу, але чи тільки це підтриває Вашу до нього довіру?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня, Юліє!
Ваша розповідь відображає серйозність ваших намірів і споглядань на цього чоловіка і вас ображає, що немає такої взаємності. І тут лише час покаже чи є майбутнє чи ні, будь-які стосунки це ризик, бо і ви і він формуєте контакт і передбачити дії неможливо.
Потреби цього чоловіка поки в більш земній площині - йому потрібно те, що йому потрібно, і головне просто вижити, тому для серйозних стосунків може не вистачити не тільки часу, але і ресурсу. Як я зрозуміла, ви не так давно лише познайомились, але ви вже визначились, а він ще ні…
Ваша недовіра нормальна на даний період, вам не вистачає дій, теплоти з його сторони. Я рекомендую не ставити всі ставки на нього, бо ви маєте бути цінністю для самої себе і доречі чи все добре з цим у вас? Можливо просто його холодність і байдужість підіймає якіст пласти непрожитих подій, переживань?
Відредаговано автором 30-05-2024 12:23:29
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Отношения на расстоянии это всегда про большое количество фантазий и мало про реального человека. И тем более, когда мы говорим всего об одной встрече.
Обратила внимание, что вы уже в мыслях про будущее, про какие-то планы, при этом, по сути, не зная человека, не обращая внимания на то, что вам что-то не нравится (например, просьбы выслать фото откровенные, по сути, повторюсь, мало знакомому мужчине), при этом оправдывая его (привычное дело для военных) и не допуская мысли, что в более близком знакомстве он может вообще вам не понравится.
Обычно это признак склонности к эмоциональной зависимости, когда период преконтакта проскакивается и сразу происходит впрыгивание в отношения - с планами, большими чувствами, переживаниями про то, нужны ли вы другому, не особо обращая внимание на себя и свои ощущения. А это всегда грозит большим разочарованием и неприятными переживаниями.
Какой у вас опыт отношений с мужчинами?