як прийняти себе?
в мене рпп, я займався з психологом за гроші батьків, але відчуваю що їх це напрягає і вони не хочуть витрачати гроші на сеанси, і я не хочу коли бачу таку реакцію. ми займалися пів року, але мені нічого не допомагає, я розумію всі ці здорові речі, по типу : голод тобі не допоможе, треба любити себе таким , шукай в собі свою унікальність, кохають не за вагу. але, розуміти і використовувати, приймати в своє життя це зовсім інше. мені складно, тривожно, їжа викликає в мене вину ( не вся). я ділю їжу на зелену і червону, зелена - та що не зашкодить моїй фігурі, не буде викликати вину і тривожність, та після якої я не загублю відчуття контролю. і червона - навпаки, та чий смак мені приємний, але відчуття після неї гидотні, та після якої виникає бажання очищення. звичайно, розлад харчової поведінки не єдина моя проблема, але вона псує якість мого життя. я не знаю що мені робити. не знаю кому можу довіритися і не почути, що це не серйозно. не знаю..можливо мені самому допомогти собі? знаю вилікуватися не вийде, але хоча б вийти в ремісію..
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Проблема полягає в тому, що Ви сконцентровані на симптомах харчового розладу, а не на причинах.
А вони можуть бути різними - особливості психіки, стреси, травмівні події, проблеми із самоцінністю чи незадоволені потреби.
Впоратися самому із проблемою практично неможливо
Скоригувати модель поведінки, яка призвела до захворювання, допоможе психолог. Він також повинен підказати, як працювати з самооцінкою та як впоратися зі стресом без шкоди для організму.
У Вас, швидше за все, вкрай висока чутливість до емоцій, і високий рівень тривоги. На це теж має звернути увагу психолог.
У кожного психолога свій метод роботи з клієнтом. Можливо Вам потрібно звернутися до іншого психолога.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Яна Дмитрівна Кузик
Доброго дня!
Співчуваю вашій проблемі. Ви щиро хочете і шукаєте підтримки і не отримуєте її з боку батьків у повній мірі. Ваші стосунки з їжею відображать вашу ситуацію. Ви знаходитесь в розщепленні, між поганим та хорошим і ці частинки між собою неузгоджені. Такий сильний внутрішній конфлікт. Це дійсно викликає сильну напругу, тривогу та сором, що ви якийсь інакший. У кожної людини, у кожної є проблеми, деякі з них не вирішуються за півроку. Це теж нормально усвідомлювати реальність і не соромити себе за відсутність ідеальних бажаних результатів.
Я вам пропоную вправу, яка допоможе відродити зв’язок з собою. Якби ви описували себе через метафору їжі. Якою б стравою ви були? Спробуйте поєднати всі свої частинки внутрішні у рецептуру і кулінарію. Якщо вам не подобається ця страва, то пофантазуйте якою б стравою хотіли б бути. Я раджу вам йти у творчість, яка може сконтейнувати пласти ваших важких переживань та зберігати цілісність! Малюйте свої стани і своє відношення до їжі, це свого роду самопідтримка та вивільнення. Сеанси з психологом раджу не припиняти, можливо краще знайти спеціаліста, який працює з харчовими розладами, також є групи на цю ж тему. Ідеально було б і індивідуальна і групова терапія, а рахувати гроші не треба, бо це піклування і обов’язок батьків. Ви потребуєте допомоги і це факт. Лікувати зуби теж дорого, але краще ж лікувати!