Я не знаю що зі мною коїться
Вітаю,хочу розповісти вам про свій стан.Я студент, проходжу практику у лікарні.Була ситуація,де 4 чоловік, в тому числі і мене звинуватили в крадіжкі,яку ми не робили.І звісно це все "рознеслось" по закладу, де я проходжу практику.Я дуже сильно злякався коли про це дізнався, наскільки сильно переймався,що в грудях почало пекти, руки труситись, і почали сльозитися очі.В такому стані я вже був,але не наскільки сильно.Мені постійно здається що "а якщо щось станеться, якщо я не впораюсь з якимись речами" мені постійно страшно на практиці,особливо персонал,який дивиться на вас з низу догори.Я говорив відвідувачу закладу слова,щоб його заспокоїти, а тепер хожду і думаю чи правильно я все сказав,чи не виженуть мене з закладу.У мене часто стан " а якщо щось станеться ",з цим важко впоратись.Я хожду і накручую себе, і я незнаю як це подолати.Мені постійно страшно зробити щось не так,навіть глянути якось не так.Коли булк ситуація з крадіжкою,переймався один я , хоча я знаю що я цього не робив.Мені страшно наскільки приходити на практику,що я хочу забрати документи з університету. Мені часто буває так тривожно, і навіть бувають ситуації,що я наскільки себе накрутив,що іду перевіряти чи я замкнув квартиру вночі, або постійно перевіряю чи я взяв з собою ключі
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Марина Дудник
Доброго дня! Думаю, з Вашими страхами треба працювати в особистій терапії. І починати треба прямо зараз. Тому що професія лікаря - це дуже серйозно. І якщо Ви не впораєтеся з Вашими страхами сьогодні, завтра Ви не зможете бути лікарем. Я розумію, що Ви пережили дуже сильний стрес. Коли тебе звинувачують у тому, чого ти не робив, це завжди важко і боляче. Але Ви знаєте, що Ви цього не робили і звинувачення безпідставні, тому чого боятися? Треба вчитися опановувати свої страхи, якими б вони не були, в професії лікаря вистачає і страхів, і стресів. Тому, можливо й не треба поспішати з тим, щоб
цитата:
хочу забрати документи з університету
Але, щоб дійсно стати лікарем, Вам треба добряче попрацювати над собою. Перше за все, знайти психолога і почати працювати з усім тим, що викликає у Вас страхи.
Що стосується
цитата:
Мені часто буває так тривожно, і навіть бувають ситуації,що я наскільки себе накрутив,що іду перевіряти чи я замкнув квартиру вночі, або постійно перевіряю чи я взяв з собою ключі
Можливо, не вартим буде проконсультуватися з лікарем психіатром чи психотерапевтом?
Удачі Вам.
Доповнення від автора
Ви влучно вгадали,я дійно вчусь в медичному.Але мій страх наскільки "закував мене",що я боюсь іти на практику.А якщо я туди не піду, наслідки будуть не дуже.Я не знаю як подолати страх
психолог онлайн
У своїй відповіді я дала Вам рекомендації. Думаю, що самотужки справитися зі своїми страхами для Вас практично неможливо.
А як давно з'явилися у Вас всі ці страхи чи Ви жили з ними завжди?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 367298 для Оксана Николаевна
Страхи з'явились роки два тому,вони були рідко, і зв'язані з ситуаціями,де я сильно за щось переймався.Близькі люди завжди говорили що я себе накручую.Але сильно почали з'влятись лише пару тижнів назад,як я пішов на практику