Як перестати себе накручувати, почати вірити чоловіку і що зробити щоб йому допомогти показати любов?
Доброго дня! Ми разом 5 років, але тієї весни ми майже розійшлись: мені не вистачало спільного часу, почуттів романтики, постійно були тільки на роботах, гуляти він не любив от і сиділи вдома. Чи через брак романтики чи якихось інших почуттів я вирішила що нам не по дорозі. Він приходив щоб почати все спочатку, через сльози його і мої, через спільно проведені важкі розмови ми вирішили почати спочатку, хоча все продовжувалось близько 3-х місяців ми стали жити разом. Мені шкода що я з ним так вчинила, йому було дуже важко і погано, він дуже схуд і ледь не захворів, якби могла все повернути то просто б поговорила а не доводила до розставання...
Тепер налаштовувала чоловіку новий телефон і знайшла переписку де він переписувався з спільною знайомою: почуття, романтика, ніжності і т.д. Хоч це і переписка була ще восени це зачепило неймовірно, я ще й на 7-му місяці вагітності. Розмовляли ми довго і нудно, з сльозами, з істериками, і на посилених тонах. На питання чого залишився зі мною якщо вона так йому подобається (зі слів з переписки) сказав що йому шкода що таке було, що він хоче бути зі мною, дослівно «це тупа переписка якої не мало б бути і мені шкода, я жалію що це все писав і що це було». На питання «жалієш що знайшла переписку чи жалієш що це було», відповів що жаліє про саму ситуацію що була, він би не хотів цього. Але ж якщо писав то хотів!? Хоч та переписка і закінчена давно, але можливо якби я в грудні не сказала що вагітна він би пішов до неї. Питання: як може бути що ти любив мене, а потім закохався в неї, а тепер знову зі мною? Відповідь: - не було там ніякої любові, вона мені не потрібна, це були якісь тупі переписки, я б не хотів їх, мені самому протівно від них. Питала про секс бо ночував він завжди вдома, хоча будемо відверті не треба чекати вечора щоб зайнятись сексом. Сказав що нічого крім переписок не було і бути не може, що він ні з ким не спав, і йому ніхто інший не потрібен.
Питання від: ; Вік: 25
Доповнення від автора
Ми дуже довго важко все розбирали, але хочем бути разом, тільки от проблема я його кохаю і це говорю, а він говорить знаю. Я проявляю почуття, ніжність, романтику, а він це проявляє тільки коли бачить що я вже просто ніяка і дуже засмучена. Я стараюсь відновити в ньому ту сховану любов своїми почуттями, але так хочу теж її відчувати.
Я і почала з першої ситуації бо він сказав «любов до тебе в мені є просто так сильно далеко сидить що я просто боюсь її показати чи дістати, бо ти в любий момент знов захочеш піти, а я лишусь і вже не переживу того всього знову. Я хочу щоб все було добре просто потрібен час.» Тепер із ситуацією про цю переписку: тепер і мені потрібен час, але щоб вірити. Зараз мене тіпає від одного звуку з його телефону, я постійно думаю що він там все одно їй пише, чи комусь іншому, чи їздить до неї, чи вона йому пише, я не можу себе заспокоїти. Навіть роблячи якісь справи чи хоббі, чи дивлюсь фільм я прокручую в голові їх переписку, я хочу забути те що просила і побачила а не можу. Я вже звела себе і мені виписали заспокійливі, я мучу і себе і дитину і чоловіка. Він зараз зі мною, він розповідає про спільні плани, про якийсь переїзд, переживає за народження дитини, а я дивлюсь на нього в голові слово кохаю, і відразу ж підозри що він вже знов їй пише. Як справитись, як переключитись, як почати хоч трошки вірити йому, я дуже хочу але немає сил, просто реву кожної ночі і кожного дня безкінечно прокручуючи його переписку з нею. А я не хочу втратити дитину і його і наше майбутнє і нашу сім'ю через нервовий зрив чи щось таке. Я його дуже кохаю, і вірю що він зі мною бо любить мене хоч і десь там всередині, вірю що можна все покращити, але пам'ять про переписку, ревність, постійні переживання що він їй там написує а вона йому- недають мені спокою.

психолог онлайн
Вы много берете на себя ответственности за мужа и его поступки, его эмоциональное состояние, в целом, за ваши отношения. Как будто он маленький и не отвечает ни за что, не несет ответственность за свои действия и за отношение к вам. Почему муж не задается вопросами, как вернуть ваше доверие и душевное спокойствие? Что вообще он делает сейчас, чтобы хоть как-то позаботиться о вас и вашем эмоциональном состоянии? Просто взять и поверить человеку, который предал вас, нереально. Нужно время и много усилий вашего мужа. И не просто разговоры про не понятное будущее, а действия.
Вам нужно больше сейчас думать о себе и ребенке. В идеале бы вам найти бережного психотерапевта, который работает с беременными для того, что выговориться и прожить переживания свои, для поддержки и чтобы разобраться в себе и том, как вы строите отношения с мужем. Плюс осознать и принять, что никаких гарантий ни в одних отношениях нет. Измена, переписка, любые действия это выбор человека.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Регіна, адже це Ви від нього хотіли піти, і він вмовив Вас знов зійтися.
Як думаєте, що б Ви могли йому сказати, щоб він повірив, що Ви дійсно хочете з ним бути?
Він мав ту переписку, Ви надумали взагалі бути окремо від нього.
Життя може мати різні повороти.
Можливо хлопцю тоді чогось не вистачало, як Вам потім, коли Ви знайшли в ньому те, що Вас не влаштовує.
Майбутнє, нажаль, також не має ніяких гарантій.
Ні в кого.
Ні в тих, в кого не було "переписок ", Ні в тих, в кого вони були.
Все буде залежати від вас обох.
Як ви разом зможете вберегти те, що маєте.
Як будете будувати стосунки , коли вас буде вже троє.
Від того, як зараз цінуєте людину поруч.
Знаєте, мене дуже вразили слова, які я почула з одного інтерв'ю про голодомор. Там старенька бабуся розповідала про голод, а потім розповіла, що одного разу батько поставив на стіл велику хлібину і сказав:"ми з вами пережили важкі часи, діти, але вони закінчилися і ми будемо жити далі добре".
Воно ніби так просто звучить, але, як на мене, в тих словах така батьківська мудрість, сказати дітям, що важке вже позаду і дати дозвіл на щастя, незважаючи на те, що було.
Чи знав він напевно, що жахи не повторяться?
Навряд чи.
Але він дав дітям надію на те, що далі все буде краще, ніж було.
Ваші майбутні стосунки будуть залежати НЕ від того, що було в минулому.
А тільки від того, як ви двоє будете вчиняти.
Якщо буде щось таке, що буде хвилювати- важливо буде розбиратись в тому.
Але не в минулому.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
Ваша пара перетерпіла багато змін, трансформацій і ви крокуєте в розширення в тріаду, дитина - це новий виток розвитку. Ви зараз дуже вразлива і емоційно чутлива, десь самі подібні до дитини. Спробуйте витримувати свої страхи, як мама самій собі, не зливатись з ними, а включати спостережливу функцію, дивитись ніби зі сторони і помічати всі стани. Я засмучена, мені страшно, я ображена, тобто фокусуватись на собі, а не на чоловікові. Спробуйте віддзеркалювати і підтримувати себе в цих відчуттях, а не нападати на коханого. Він не витримує ваших емоційних нападів, чоловіки не такі чутливі.
Він вже вас обрав, залишився з вами і ви всеодно тримаєтесь минулого, ви не можете ні себе, ні його пробачити. Рекомендую вам психотерапію. Пару сеансів з спеціалістом допоможе прожити всі ці клубки, видихнути напругу і пережити минуле. Ви боїтесь його втратити насправді і вся ця історія тригерить вас. Під цим страхом можливо якась ваша травма і тому вам так боляче і нестерпно. Співчуваю, але вірю, що це можна відкоректувати! Бережіть себе і дитину 🙏❤
психолог онлайн
Доброго дня, Регіно!
цитата:
ЯК ПЕРЕСТАТИ СЕБЕ НАКРУЧУВАТИ, ПОЧАТИ ВІРИТИ ЧОЛОВІКУ І ЩО ЗРОБИТИ ЩОБ ЙОМУ ДОПОМОГТИ ПОКАЗАТИ ЛЮБОВ?
Хочу виразити Вам співчуття і слова підтримки. Теперішній стан, дійсно, дуже важкий для вас обох, бо стільки всього відбулось, але ГОЛОВНЕ не зруйновано - ви залишаєтесь разом(!)
Гострий біль знесилює, але він має схильність минати. Повірте в це і наберіться терпіння.
цитата:
Як справитись, як переключитись, як почати хоч трошки вірити йому, я дуже хочу але немає сил, просто реву кожної ночі і кожного дня безкінечно прокручуючи його переписку з нею.
В такі моменти ставайте перед дзеркалом і кажіть собі хоч по 100 разів: "Я зможу подолати цей виклик! Ми разом зможемо подолати! Я можу і буду дбати, в першу чергу, про себе і про дитину, яку ношу в собі!"
Можете намалювати історію ваших стосунків, де відобразіть себе і чоловіка на різних дистанціях. Спочатку, коли ще не були близько знайомі. Потім в період знайомства. Далі - спільного життя. Той час, коли виникла певна дистанція з відомих причин. Потім все подальше...
Про що буде цей малюнок? Про візуальне усвідомлення взаємин, в яких дистанція між партнерами змінюється час від часу. Вона - величина динамічна. І от з врахуванням цієї обставини подбайте спочатку про себе, не намагаючись форсувати події і швидкими темпами повертати довіру. На все потрібен час.
Дайте змогу вам обом прожити поточні почуття. На їх місце обов'язково прийдуть нові, інші.
Було б добре, якби змогли зосереджуватись на повсякденних справах.
Спробуйте повернутись, як би думки не тягнули в минуле, до того, що Вам було цікавим і цінним раніше - читання, музика, захоплення тощо. А ввечорі, коли зійдуть зорі, дивіться вгору на небо.
Також поміркуйте разом над ідеєю звернутись до психолога, що працює з парами.